Jump to content

Hoffec

Uživatelé
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak mi to nedalo a letěl jsem ještě jednou na dílnu. Pri odpojení zadního čidla a hýbáním s ním bylo slyšet jak se světla přestavují, dokonce hodnty náklonu v měřených hodnotách se měnily, obě světla. Nicméně s čočkami to vůbec nehlo. Umí to někdo rozdělat aniž by sundaval skla světel?
  2. Ahoj všem, už jsem naprosto bezradnej. Nedávno jsem koupil Octu, kde hlásilo chybu natáčení xenonů AFS na maxidotu. Světla nenatáčela dostran, jestli se zdvihala jsem si bohužel nevšiml, ale mám dojem že ne. Auto bylo kupováno na go motoru, takže jsem se tím moc nezabýval. Nyní poslední věc na autě jsou světla. Byla závada na zadním senzoru, ukázalo se to jako proražené vedení napájení senzoru. Přední senzor zatuhlý, vyměněn. Nyní jednotka bez závad, senzory reagují v měřených hodnotách na pohyb auta. Přední má hodnotu asi 35° a zadní asi 70°. Světla se po startu začala natáčet do st
  3. A dneska ráno (lehké mrazíky) po nastartování krásně tiše vyšíval. Stejně jako moje starší FSI. Po příjezdu do práce 30km už to znělo jako diesel, ale zase mi přišlo, že méně, než včera.
  4. Měřeno na zahřátém motoru, respektive mám dojem, že na studeném to drželo na volnoběh stejně 2 bary jako na teplém a tu vyšší hodnotu odečítala paní a to byl motor určitě teplý. Hele jde o to, že jestli to jen blbě zní a jde jen o přestavovač, tak to klidně i nechám být. Mě osobně teď jde jen o to, aby ten motor nelehnul... Teď budu na 500km měřit tlaky válců, tak u toho oměřím i kompletní tlak oleje. Přišlo mi, že po zahřátí motoru se ten zvuk zesílí, za studena to slyšet je, ale ne tolik. Úplně na začátku byl slyšet i rozvodový řeťez, ale to si docela sedlo. Na začátku byla h
  5. Díky za to video. Já s jistotou nevím, jestli je ten přestavovač volný, každopádně rozdělané jsem to neměl. Tlaky jsou normální. Volnoběh 2 bary, nad 3700 ot/min se to přepne a je tam něco kolem 3,5 baru. Možná je v prčicích i ten ventil, ale po přepnutí ventilu přes diagnostiku se vačka otočí, začne to víc prdět, při vypnutí se zas otočí zpět. Pravdou je, že v těch prsíčkách na vačkách chyběla větší část toho filtříku a ta část se nenašla, takže malá šance, že sedí někde v tom přestavovači tady asi je. Nicméně za tím sítkem je ještě ventil a potom kanál k přestavači, který vede
  6. Ahoj všem znovu. Motor zatím jezdí, nicméně ve volnoběžných otáčkách má, podle mě, ne úplně v pořádku zvuk. Přikládám video na YT. Podle poslechu tyčkou jde zvuk od rozvodů, pocitově bych typoval přestavovač vačky. Měl jste někdo něco podobného? Po montáži rozvodů při protáčení motoru se vždy po otáčce vačky a jejím přeskočení ozvalo ťuknutí právě v přestavovači. Nic velkého, ale bylo vidět, že si to tam poskočí. Jinak motor se projevuje při jízdě řekl bych standardně bez pazvuků apod. Budu rád za každou radu. Děkuji
  7. Tak gratuluji k novému vozu, také děkuji za původní upozornění, které se opravdu trochu naplnilo 😄 opravdu mě to nadšení v průběhu opravy začalo přecházet. Z mé zkušenosti bych potvrdil i to, se těmto motorům obloukem vyhnout. Oprava nikdy nevyjde levně a pokud člověk platí i práci, tak už z toho vychází ekonomicky nesmysl. Henndry, přeju hodně štastných kilometrů se supíkem, který je i mým vysněným autem, ale ekonomika jde zatím proti mě 😄
  8. Zdar všem, pokračování příběhu GO 1.8 TSI. První fáze proběhla úspěšně, auto nastartovalo, najeto nyní asi 80km. Akorát z toho lezou podivné zvuky, zní to jako velmi velmi tichý ropák. Jen na volnoběh, v autě při jízdě žádné nepatřičné zvuky slyšet nejsou. Z toho co se nedělalo mě napadají akorát zdvihátka pod vačkou. Druhá fáze je 10t km bez spotřeby oleje...
  9. Mě tahle na rovině pohvizdovaly brzdy, myslel jsem dlouho že je to načatý ložisko, ale dělal to kotouč bzrd. Zkus při tom vrzání přibrzdit ale tak, aby to jako ještě nebrzdilo, jen aby se pohly desky lehce a uvidíš, jestli to přestane.
  10. Přesně jak se mi snažil jemně naznačit uživatel Henndry. Začne to tím, že chceš vyměnit písty - myšlenka je OK - písty v sadě stojí 10k. A jakmile to rozděláš, tak si budeš chtít vyměnit ložiska na ojnicích, budeš chtít vyměnit olejové trysky chlazení pístů, dát nové rozvody, veškerá gufera, asi vyměníš i vodní pumpu a přeci to nezaděláš bez repasování hlavy? 😄 nakonec zjistíš, že jen v materiálu jsi utopil 50k+ a to na to ještě nikdo ani nesáhl. Ani nemluvim o tom, že když máš motor venku, tak budeš chtít udělat spojku včetně dvouhmoty... Jako sám nevím, kolikrát se pomodlím, než otočím
  11. Jestli to má pro tebe cenu musíš vědět ty. Blbý je, že když ten motor rozděláš, tak se na to začnou nabalovat další věci a leze to do peněz. Vypadá to, že když chceš mít jistotu, tak máš dvě možnosti komu to dát. Viz toto vlákno.
  12. Tak aktualizace stavu opravy motoru. Blok válců je opraven. Došlo k vyvložkování prvního válce (litinová vložka) a jeho výbrus na původní rozměr. Dále byl srovnán vršek bloku. Všechny válce byly znovu vyhonovány. (i s umytím cena 3730,-) Byly sehnány písty (dle infa originální - ale říkejme prostě písty). Po převážení zjištěno, že jeden píst je o 8g lehčí než ostatní. Došlo k odlehčení třech ostatních pístů a to odlehčením pístních čepů kónicky ze stran na vnitřím průměru. Nyní písty v kompletu s čepy sváženy na méně, než jeden gram. Nyní začnu shánět náhardní díly na opravu, ne
  13. Kolik byste si dovolili rozdílnou hmotnost pístů?
  14. "motor byl v cca 140k/2012 měněn za nový" To jen potvrzuje, že ten motor vydrží i po modifikaci of škody tak těch cca 100k - můj vydržel po výměně asi 140k a to zřejmě jen díky LPG, které tolik nekarbonuje... Jinak ty bys to zřejmě nevložkoval, udělal by se výbrus a daly by se tam výbrusové písty a výbrus stojí 500-1000 za válec. Typuju, že ten blok bys tímto opravil do 4k. Ojnice budeš mít možná s čepy 23mm a výbrusové písty stojí ca 3k za kus... Na jiném motoru dost možná budeš muset tohle všechno taky udělat...
  15. Tak koukám, že jsem na tom ještě dobře... Kolik stojí repasovaný motor asi zjistit dokážeš, pak už jen zbývá otázka jak vypadá zbytek vozu a jestli to auto máš tak rád. Moje laická rada pro jakékoli vozy zní: Nepřejíždět v žádném případě olej nad 15k. Lepší preventivně vyměnit, než aby to vypadalo takhle. Ty kanály pokryté černotou nahání dost hrůzu. BTW dokáže někdo tady teoreticky popsat ten děj, který tam pravděpodobně nastal? Proč jsou 3 válce KO a 4. válec OK?
×
×
  • Create New...