Dobrý den dámy a pánové, obracím se na Vás s dotazem resp. problém který mě poslední týden neskutečně irituje.
Zakoupil jsem Octavii 1, 81Kw u které se po koupi a ujetí cca 1000km začalo objevovat jemné klepání které se sporadicky ozvalo při jízdě do levotočivé zatáčky. Postupem času klepání bylo intenzivnější a začalo se objevovat i do pravotočivé zatáčky a i při jízdě po nerovnostech. Klepání se zintenzovňovalo až na takovou úroven, že jsem si myslel, že mi musí do sekundy upadnou kolo. Proto jsem s vozem zajel na STK kde mě protřepali celé vozidlo s výsledkem, že nikde není žádná vůle, ale ofce klepala extrémně dál (vývoj od malinkého klepání až po extrémní klepání byl cca 300 km). S autem jsem již odmítal jezdit a tak jsem vozidlo dovezl do servisu ve kterém také na nic nepřišli, ale vzhledem k tomu, že když se ozve klepnutí tak klepnutí se projeví i ve volantu se přistoupilo na variantu, že klape samotné řizeni. Proto se vyměnilo celé řizeni, ale nechtěl jsem repas ani druhovýrobu a tak jsem si sehnal nové zavalené originální řízení s manžetami a tyčkami. Při té příležitosti se vyměnilo i horní uložení tlumičů a všechny čepy a silenbloky na ramenech. Po složení auto přestalo klepat. Ale po ujetí 500 km už to zase klepe!!! A zase se to projevuje jako na začatku, teď jsem již ve fázi, že to klepe i na nerovnostech. Zase jsem proto zajel na STK (pro jistotu na jinou) kde je opět verdikt bez vůle.
Ještě jsem zapomněl uvést, že klepání se nevyskytuje u studeného auta, ale vždy až po ujetí 15 km.
Nenapada někoho něco co by to mohlo dělat?
Již jsem v takové fázi, že s autem nechci nikam jezdit .
Nemám problém s autem dojet k vám. Hlavně ať už to nemlati!!!
PS. Jsem přes týden v Brně a víkendy ve Znojmě.
Děkuji moc za rady