Ono to hlavne robi ked stojim na mieste (krizovatka, kolony, semafor). Pocas pohybu/jazdy vozidla sa spaliny nenatiahnu do interieru. Najviac sa mi to stava, ked cuvam, vtedy je 100% istota, ze budem citit spaliny vo vnutri.
Tomuto sa servisak venoval v piatok. Jeden chalan upchaval rukou vyfuk, druhy hladal, ci nie je niekde prefuk. Nic sa nenaslo.
Dneska ma akurat napadlo, ci sa nahodou niekde nevypaluje unikajuca nafta na horucom bloku motora. Stal som s nastartovanym motorom pred domom a cuchal okolo motora. Nic, ziaden smrad z motoroveho priestoru akurat nesiel. A aj vietor fukal smerom od motora k vyfuku, takze splodiny vietor nenavial popod auto dopredu.
Ked pricuchnem k vyfuku, citim presne ten isty smrad ako vo vnutri vozidla.
Studujem toto forum a s narastajucimi vedomostami, co som sa tu vsetko docital, ma este napada alternativa, ci nahodou pred kupou vozidla predosli majitel neresetoval zanesenie DPF filtra. Mi je divne, ze je zaneseny len na 2,3g. Auto ma nabehane 285 tis. km a vlastnim ho od aprila. Zacinam mat pocit, ze ten smrad citim preto, lebo DPF sa snazi regenerovat "stale", co by malo sposobovat vacsi smrad z vyfuku a ten mi natahuje do interieru.
Toto je moje prve dieselove auto. Prosim ta popis viac o probleme. Diesel gate je afera, co pri napojeni na diagnostiku upravovalo hodnoty na emisnej? SW mam asi 8799 (prikladam foto). Budem mat narok na vymenu vstrekov? Ale to som asi moc nainvy 😄
Dneska som zase pozeral stav DPF a volake divne hodnoty vyhadzuje. Klesli hmotnosti sadzi, ale neresetovalo kilometre a cas od poslednej regeneracie, takze neregeneroval? To mi je divne.