Přejít na obsah

HynX

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II Combi

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

HynX's Achievements

0

Popularita

  1. Ahojte, a riesil niekto, ked sa ten hacik odlomi? Vcera pri vymene denneho svietenia sa mi to odlomilo, teraz tam hmlovka vobec nedrzi :-(
  2. Tak to je potom v pohode, 1000km pretrpim 😉 Radsej ako prepaleny piest. Ten origos je docela zahul, to je na mna moc 😞 Skor by som siel cestou repasu, musim pohladat niekoho s kladnymi referenciami v mojom okoli (som z MT / Sk). V tom linku mi ukazuje cenu 2500Kč, to uz je prijatelnejsia cena. V kazdom pripade auto stale smradi. Vcera po regeneracii, isiel z vyfuku jemne kysli zapach (tak nejak by to malo byt), dneska opat dusivy smrad ako z avie. Uz sa zacinam priklanat k vstrekovacu, kedze je vadny, zle sa spaluje nafta a preto ten smrad. No uvidime, ci sa nieco zmeni po vymene 😕 Kazdopadne 15degren, dakujem ti za odpovede a pomoc 😉
  3. Dneska som si stiahol aplikaciu VAG DPF, po prejdeni cca 50km sa spustila regeneracia (akurat som prichadzal pred dom), tak som si trosku pobehal. Cca 10 min. trvalo, kym ho vypalilo. Este som sa nezorientoval v aplikacii (bolo to vsetko tak narychlo), tak neviem hodnoty z mobilu. DPF-ko budem sledovat, uvidime ako sa bude spravat. Takto to vyzera po vypalovani: Zvlastna je ta minusova hodnota. Uvidime, za kolko km bude chciet znovu vypalovat. Ci je DPF origos neviem zistit, na vrchu je len dake slabo citatelne cislo. Fotil som to uz za tmy. Fungovať asi funguje, nakolko prst mam cisty 😄 Aj som k nemu pricuchol a konecne som necitil smrad ako zo starej avie, ale len taky jemne kyslasty. Uvidime ako dlho to vydrzi 😄 Diky za vysvetlenie okolo DG 😉 SW si tam teda necham aky je. Aspon budu mensie problemy s emisnou. Len teraz nechapem, kedze mi menili EGR, bude spravne pracovat so starou verziou SW? Pocitovo sa mi nezda, ze by motor zmenil spravanie po vymene. S tym tretim vstrekovacom to bude asi najlepsia cesta, vymenim a uvidime co bude dalej. Otazka, mam vymenit teda len tento jeden? Nerozhodi to korekcie na ostatnych? Aku znacku kupit? Repas?
  4. Ono to hlavne robi ked stojim na mieste (krizovatka, kolony, semafor). Pocas pohybu/jazdy vozidla sa spaliny nenatiahnu do interieru. Najviac sa mi to stava, ked cuvam, vtedy je 100% istota, ze budem citit spaliny vo vnutri. Tomuto sa servisak venoval v piatok. Jeden chalan upchaval rukou vyfuk, druhy hladal, ci nie je niekde prefuk. Nic sa nenaslo. Dneska ma akurat napadlo, ci sa nahodou niekde nevypaluje unikajuca nafta na horucom bloku motora. Stal som s nastartovanym motorom pred domom a cuchal okolo motora. Nic, ziaden smrad z motoroveho priestoru akurat nesiel. A aj vietor fukal smerom od motora k vyfuku, takze splodiny vietor nenavial popod auto dopredu. Ked pricuchnem k vyfuku, citim presne ten isty smrad ako vo vnutri vozidla. Studujem toto forum a s narastajucimi vedomostami, co som sa tu vsetko docital, ma este napada alternativa, ci nahodou pred kupou vozidla predosli majitel neresetoval zanesenie DPF filtra. Mi je divne, ze je zaneseny len na 2,3g. Auto ma nabehane 285 tis. km a vlastnim ho od aprila. Zacinam mat pocit, ze ten smrad citim preto, lebo DPF sa snazi regenerovat "stale", co by malo sposobovat vacsi smrad z vyfuku a ten mi natahuje do interieru. Toto je moje prve dieselove auto. Prosim ta popis viac o probleme. Diesel gate je afera, co pri napojeni na diagnostiku upravovalo hodnoty na emisnej? SW mam asi 8799 (prikladam foto). Budem mat narok na vymenu vstrekov? Ale to som asi moc nainvy 😄 Dneska som zase pozeral stav DPF a volake divne hodnoty vyhadzuje. Klesli hmotnosti sadzi, ale neresetovalo kilometre a cas od poslednej regeneracie, takze neregeneroval? To mi je divne.
  5. EGR vysiel na 213€ znacka Pierburg, vymena 100€ u znameho v servise.
  6. To už servisák robil včera. Hľadal netesnosť vo výfukovom systéme. Nič sa nenašlo. Skratka ono to smrdí z koncovky výfuku, a ten smrad sa postupne šíri popod auto a ventilácia ho natiahne dovnútra.
  7. No lenže mne to smrdí pernamentne, nie len, keď vypaľuje DPF. EGR je nový, tam by už problém nemal byť. Zasekával sa (auto do núdzového režimu), tak cca pre mesiacom bol vymenený. Vstreky sú merané teraz pri studenom motore. Po chvíľke vrčania začali dávať lepšie hodnoty.
  8. Ahoj. Na mojej O2FL je cítiť smrad z výfuku ako na starej Ávií. Je to taký dusivý štipľavý smrad. Problém je v tom, že keď stojím na križovatke, semafóroch alebo v kolónach, tak mi ten smrad natiahne do kabíny. Na aute bol menený EGR ventil (smrdelo to aj predtým, aj po výmene), DPF je funkčný. Servisák pozeral tesnosť výfukového potrubia, všetko OK. Podľa neho by to mohlo byť vo vstrekoch. Auto po naštartovaní jemne trasie/vibruje. Skôr než sa pustím do finančne náročných vstrekov, nevie náhodou niekto, čím by to mohlo byť? Poprípade nestretol sa niekto s podobným problémom? Auto vlastním cca 3/4 roka, má nabehané 285tis. km.
×
×
  • Vytvořit...