Jump to content

GiBi

Uživatelé
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Octavia II Combi

GiBi's Achievements

0

Reputation

  1. Ahoj Dane, po nedávné výměně rozvodů (CDAA) začal prolínat "pisklavý" zvuk od motorového prostoru do kabiny. Zvuk bych přirovnal třeba k aku šroubováku 😃 Jde to slyšet i při klesajících otáčkách motoru (zařazený rychlostní stupeň, bez akcelerace) kolem 1800ot/min. S tím vyřazenim nebo sešlápnutou spojkou to ještě vyzkouším, zda to máme stejné. Odpovědi několika lidí se různí: jeden říká, že je "chytnute" turbo (zmenšená velikost lopatek turba a tak profukuje); hodně pevný rozvodový řetěz; některá z vyměněných řemenic.
  2. Čaute, auto již mám zpět doma ze servisu. Byla identifikována vůle na vačkové hřídelí sání, což způsobovalo chrastivé zvuky v nízkých otáčkách motoru. Po vzájemné domluvě byly vyměněny obě váčky (sání i výfuk), držák vaček, ventil, "boční kryt, těsnění a všechny díly kolem rozvodů (znova). Na díly padlo cca 30tis Kč (bez práce). Nyní je zvukový projev motoru tichý a klidný, zlepšil se průběh motoru - hladší chod, snížila se průměrná spotřeba benzínu zpět pod cca 7,5l/100km. Po dvou letech řachtání a psych. teroru se opět rozplývám nad jízdou. Akorát začíná o sobě dávat vědět turbo pískáním 😃
  3. Čau Luke, joo, vědět to o něco dříve, tak to od tebe kupují hned. Takto byla zakoupena sada s 2ks vaček včetně opravné sady rozvodů, kde tyto díky již jsou...ani, sice ne originální. Jak už jsi poznamenal, bude to řacha...poslední věc, co do toho auta investují. Teď už ten motor raději zadřu já sám osobně (často přes 6tis ot/min) než ho prodat 😃
  4. Ahoj, původní obě vačkové hřídele jsou venku z motoru.. mění se za nové neorigo 😕
  5. Ahoj. šťastný to chlapec. Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele. Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
  6. Tento příspěvek vystihuje přesně symptomy chování i zvuku motoru v mém případě:
  7. Ahoj, magnet N205 byl vyměněn za nový a originální v servise. Chyba v ŘJ se již neobjevila znovu po předešlém vymazání přes diagnostiku. V následujících dnech se bude hledat příčina "rachtání" zahřátého motoru při nízkých otáčkách.
  8. Ahoj Dane, třeba Tě tyto informace nasměruji na správnou cestu... alternátor dobíjení akumulátoru, určeno pro vozidla s motory 1.8TSI 112kW/118kW (CDAA, CDAB, BZB)
  9. Nepraskla, ale vycvakla se během trochu více aktivnější jízdy 🙂 Díky za objasnění.
  10. ...to spíše prdne tento plastový spoj při dynamičtější jízdě viz foto 🙂
  11. Ahoj Dane, Díky za potvrzení. Předpokládám, že samotný konektor kabeláže je také od oleje po jeho vysunutí z elektromagnetu, že?
  12. Ahoj Luke, konektor k tomu magnetu N205 jsem odpojil a projev (zvuk) motoru se nezměnil vůbec (viz video). Stále stejný chod. Teplota motorového oleje byla cca 48°C. Odpojený konektor je celý mastný od oleje. UPDATE: nejsem teď u auta, ale jak se tak dívám na to video, nebyl ten konektor nasazen náhodou obráceně? A něco málo hodnot z diagnostiky (nezahřátý motor).."Nastavení vačkového hřídele" litá z 37,5° na 38° KH. "Úhel zapalování" má také proměnlivou hodnotu v čase. Zjištění tlaku oleje v motoru ještě nebylo provedeno.
  13. Nedá se říct, že by mobil zaznamenával zvuk ve výborné kvalitě:)) Zvukový projev motoru na volnoběh:
  14. Vážím si lidí s takovým postojem k dané situaci, děkuji moc. Kraj Moravskoslezský:) Osobně bych přijet do Olomouckého kraje mohl, ale netuším, jestli by tu cestu Shark (O2) zvládl bez větší úhony. Určitě se vzniklá situace bude řešit s daným servisem, kde jsem jim vysloveně říkal o dunivém/dieslovém chodu motoru v nízkých otačkách, aby se na to zaměřili. Během dneška chci kouknout na hodnoty v diagnostice. Ano, budu vás tady informovat.
  15. Nádhera. Až mě zamrazilo při té představě "majlant peněz" z toho, co se vše vyměnilo :)) Hmm, doufám, že se AutoCom diagnostika pochlapí a také ukáže relevantní data (v grafu) 🙂 Díky za navedení, Romane.
×
×
  • Create New...