Art Car Design Odesláno Srpen 14, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 (upraveno) Je to už stařenka, narozená na podzim roku 99 tak na to berte ohled ^_^ ale srdíčko ji klape čim dál líp :( Exteriér: RS nárazník Kola OZ Hydra 8x17" Křídlo z O2 RS Interiér: Sedačky Leon Top Sport řadička z fabky koberec z RS komplet černej interiér včetně stropnice tapeci z RS Ostatní: lehkej čip od Dieselpoweru /190 PS/ brzdy 312/256 vejfuk Durch bufik a ještě by se něco našlo, když si vzpomenu tak to sem dopíšu Upraveno Srpen 18, 2009 uživatelem Art Car Design 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sterny Odesláno Srpen 14, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 pěkná krasavice i když není nejmladší ale v rukách zkušenýho to musí být zážitek si sní vyrazit ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 14, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 Děkujeme za uznání ^_^ zážitek to je, dalo by se s ní vejletit nonstop, jen bych asi musel mít nějaký to ropný pole, pač je trochu víc hladová :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Srpen 14, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 No je vidět, že se o ni moc pečlivě staráš a udělal jsi na ní moc změn. ^_^ Moc se mi líbí facelift, moc pěkné kola, super bzdy (to jsou nějaké keramické kotouče? atd. Jo a co je ta nerez trubka v motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 14, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 Díky, kotouče sou od EBC, keramika to neni, to bych se asi nedoplatil ^_^ je to ještě fotka z montáže a byly nastříkaný antikorozní barvou, ta se pak pod deskama obrousila a v okolí zustala aby kotouče nerezly. Trubka tam je protože se předělával intercooler, ted tam je z 02 přez celou chladičovku. Koně potřebujou studenej vzduch aby měli dost síly :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Srpen 14, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2009 super auto na to kolik jí je koukám že zraje jak víno čím starší tím lepší 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAZTY Odesláno Srpen 15, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2009 TAK ŘÍKÁŠ STAŘENKA JO ASI MÁ DOBRÉHO PLASTICKÉHO CHIRURGA MOC PĚKNÁ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marťas Odesláno Srpen 15, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2009 krasavice.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 17, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2009 no to je dost, žes nám jí tu představil :) je to mrdáááá :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pointfrost Odesláno Srpen 17, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2009 Jak na upravu INTERCOOLERU ? poradíš ? Kde vzít levně trubky ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Srpen 17, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2009 Je to za 1a,je to pěkná babka :( jo 99 to byl dobrý ročník :o A pokud jde o trubky tak máš dvě možnosti nerez nebo hliník,ja jsem šel do hliníku .Ale cena silikonových kolen je nehorázná za kolena jsem dal asi 8000kč Tak že pokud máš někoho kdo ti to svaří tak určitě nerez. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pointfrost Odesláno Srpen 22, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 22, 2009 Jj tak nějak jsem to vysledoval, fakt pálka. Asi by se vyplatilo si pořidit UNI sadu na MKIV z ebay .. vyjde i s ic, trubkama, hadicema okolo 4k - 6k a pak improvizovat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 22, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 22, 2009 (upraveno) no já si myslim že se daj použít origo kolena a ty se daj sehnat za o dost lepší cenu než silikon, případně je možno ten hliník taky posvářet jako nerez. ale určitě bych nedal za kolena 8k to bych se musel hodně praštit do hlavy Jinak co se tejče úrpavy IC tak chladič bud z ARL a nebo z 02 cenu trubek nevim, ale budu ji ted zjištovat protože chci přez zimu posvářet nerezovej vejfuk, tak pak dám kdyžtak vědět Upraveno Srpen 22, 2009 uživatelem Art Car Design 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Srpen 23, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 No určitě máš pravdu že hliník jde taky svařovat :o , ale je taky jasné že neseženeš kolena s malým poloměrem které potřebuješ ;) .A origo kolena jak píšeš určítě seženeš ,ale ty potřebuješ kolena které snesou větší tlaky :o ,tak že kolena origo jsou stavěné na tlaky které foukaji originalní turba .A mám dojem že se větší cooler davá pro to aby jsi schladil vzduch z turba který jsi více stlačil .Tak že zase dát tam něco jen aby to tam bylo to nemá žádný smysl a odpravit turbo tak to radši za ta kolena připlatím ,ale je to každého jeho věc jakou má prioritu. :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 mam tam 4 origo kolena a zatim žádnej problém, a myslim že tlačim víc než dost, mam cca 190 koní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 (upraveno) A teď přidáme foto právě připravované úpravy edit: foto odstraněno, úprava se odkládá na neurčito Upraveno Srpen 24, 2009 uživatelem Art Car Design 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Srpen 23, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 Ti koníci jsou odbržděni nebo to je jen odhad.Tak a kolik tlačíš a čím a jaké vstřiky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 píšu "cca" takže zatim bohužel neodbržděno, jinak vstřiky Race 520, VB turbo, soft DIESELPOWER, kolik tlačim ti neřeknu pač nemam zatim budíček Jinak kdybys věděl o někom kdo má přebytečný podávací čerpadlo z PDčka tak sem s nim, ve vysokej otáčkách mam nedostatek nafty ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Srpen 23, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 Pěkně tak je třeba na brzdu ,mě to taky ještě čeká protože jsem prozatím v procesu dolaďování ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 Na brzdu je třeba, jenže až seženu spojku, tahle mi při plným zatížení klouže na 3,4,5 rychlost, takže to asi nebude pro odbrždění to pravý ořechový 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Srpen 23, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2009 No já tam má sice spojku složenou z nových komponentů ,přitlačák VR6 a setrvák ze Z1 ale asi budu muset přeobložit lamelu ,taky někdy při 5 klouzne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 24, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2009 hehe, hustý foto :) ještě že sem to viděl naživo :D a bude to mrdice ;) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Srpen 24, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 24, 2009 Když to klapne tak bude odtajnění na srazu OC, ale to by se muselo hodně dařit ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JasteR Odesláno Září 3, 2009 Sdílet Odesláno Září 3, 2009 (upraveno) píšu "cca" takže zatim bohužel neodbržděno, jinak vstřiky Race 520, VB turbo, soft DIESELPOWER, kolik tlačim ti neřeknu pač nemam zatim budíček Jinak kdybys věděl o někom kdo má přebytečný podávací čerpadlo z PDčka tak sem s nim, ve vysokej otáčkách mam nedostatek nafty :D Pokud bys chtel tak jedno se me vali doma.. akorat je z fabie tak by sis musel navohejbat plovak, jinak sou stejny... z fotek koukam ze mas jeste maly sani jestli se nepletu zacal bych spis u toho.. to te brzdi, stejne tak pokud mas jeste EGR nebo Katt... ci puvodni olej chladic... navic pokud pujdes casem vejs, tak vrele doporucuju dat udelat min. novy tesneni hlavy lepe s novejma vnitrnostma-pisty ojnice klikovka z 96/110KW ktery jsou daleko vic dimenzovany na vyssi vykony..u takhle tech 180hp je tak nahrane... predpokladam ze k race tryskam mas 12tku hlavu ? Jinak na dodatecny IC neni dobra volba z ARL -110Kw TDi - Octavka je na to blbe resena oproti Golfu nebo Leonu na octavce je strasne uprav aby se tam vesla ta posunuta chladicova stena prave kuli velkemu IC i proto neni dobra volba IC z O2 protoze spravne ma bejt za klimachladicem, nebo ho nesmi zakrejvat celej, takze je potreba rozhdit celou stenu a pak je to problem dopasovat.. lepsi pouzit mensi treba od saabtuningu celohlinik a dat hopod vyztuhu pred klimachladic, kdyz nebude celej zakrytej tak to nevadi... ale mit dlouhodobe zakryty klimachladic (ktery je delany jako naporovy) chladicem treba z ARL nebo O2 neni dobra volba..stejne tak na hadicich se nevyplati setrit pokud date naky vykonejsi turbo a bude se tlacit teba 2b tak to seriovy nemaji sanci drzet, a budou se nafukovat... levnejsi volba samco jsou od dieselpoweru silikonheys... Upraveno Září 3, 2009 uživatelem JasteR 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Září 3, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 3, 2009 (upraveno) za kolko by si nechal to čerpadýlko? sání je z ARL takže by snad mělo stačit, 12ka hlava tam je taktéž, EGR na fotce sice je ale byl zaslepenej, od minulýho týdne je celej ten paznecht uplně pryč, kat tam taktéž dávno neni. Jinak nový těsnění pod hlavou už je pač už stihlo zdechnout, no a vnitřnosti ted přehazovat nebudu, přez zimu chci sehnat kliku, písty a ojnice z ARL a poskládat spodek a šoupnout na to nějakou novější hlavu a příští rok to přehodit komplet a tohle schovat na horší časy. Snad se časem pujde přez 200 koní, zvyká se na to hodně rychle ;) mam teď tu čest jezdit v práci s octou 1,6 - 100ps a mužu říct že to je nepředstavitelný utrpení :P Ještě jeden dotázek: jak moc se kouká na hloubku dezénu pneumatik v Drag Cupu? čet sem něco o 2 mm? Upraveno Září 3, 2009 uživatelem Art Car Design 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JasteR Odesláno Září 4, 2009 Sdílet Odesláno Září 4, 2009 za kolko by si nechal to čerpadýlko? :( sání je z ARL takže by snad mělo stačit, 12ka hlava tam je taktéž, EGR na fotce sice je ale byl zaslepenej, od minulýho týdne je celej ten paznecht uplně pryč, kat tam taktéž dávno neni. Jinak nový těsnění pod hlavou už je pač už stihlo zdechnout, no a vnitřnosti ted přehazovat nebudu, přez zimu chci sehnat kliku, písty a ojnice z ARL a poskládat spodek a šoupnout na to nějakou novější hlavu a příští rok to přehodit komplet a tohle schovat na horší časy. Snad se časem pujde přez 200 koní, zvyká se na to hodně rychle :( mam teď tu čest jezdit v práci s octou 1,6 - 100ps a mužu říct že to je nepředstavitelný utrpení :( Ještě jeden dotázek: jak moc se kouká na hloubku dezénu pneumatik v Drag Cupu? čet sem něco o 2 mm? .. cena za cerpadlo je 1500,- ale urcite by se dala domluvit naka slevicka .. viz moje inzerat: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=38324 ...vnitrnostma sem myslel prave kliku ojnice a pisty je jedno jestli z ARL nebo treba ASZ ... ARL je jen navic upraveny odspoda na vyssi tlaky jinak sou stejny.. koukam ze vse podstatny az na ten ne zrovna vhodne reseni IC uz mas tak jeste porady turbo a vyfuk, popr. spojka a bude to mazec :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Září 6, 2009 Sdílet Odesláno Září 6, 2009 výfuk je plnoprůchozí, tak nevím co bys na něm ještě chtěl měnit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Art Car Design Odesláno Září 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 6, 2009 Dak: je co měnit, přeci nerez přez zimu a když už se s tim budu srát tak pořádná trubku, a at netroškaříme dáme rovnou pruměr 80 nebo 90 mm :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Září 8, 2009 Sdílet Odesláno Září 8, 2009 sem myslel, že to necháš jako překvápko 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.