Přejít na obsah

Stříbrná stařenka by Art Car Design


Doporučené příspěvky

Je to už stařenka, narozená na podzim roku 99 tak na to berte ohled ^_^ ale srdíčko ji klape čim dál líp :(

 

Exteriér:

RS nárazník

Kola OZ Hydra 8x17"

Křídlo z O2 RS

 

Interiér:

Sedačky Leon Top Sport

řadička z fabky

koberec z RS

komplet černej interiér včetně stropnice

tapeci z RS

 

Ostatní:

lehkej čip od Dieselpoweru /190 PS/

brzdy 312/256

vejfuk Durch

bufik

 

a ještě by se něco našlo, když si vzpomenu tak to sem dopíšu :lol:

post-55-1250270050_thumb.jpg

post-55-1250270112_thumb.jpg

post-55-1250270147_thumb.jpg

post-55-1250270171_thumb.jpg

post-55-1250270199_thumb.jpg

post-55-1250270229_thumb.jpg

post-55-1250270266_thumb.jpg

post-55-1250270293_thumb.jpg

post-55-1250274456_thumb.jpg

post-55-1250274587_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Art Car Design
Odkaz ke komentáři

Díky, kotouče sou od EBC, keramika to neni, to bych se asi nedoplatil ^_^ je to ještě fotka z montáže a byly nastříkaný antikorozní barvou, ta se pak pod deskama obrousila a v okolí zustala aby kotouče nerezly. Trubka tam je protože se předělával intercooler, ted tam je z 02 přez celou chladičovku. Koně potřebujou studenej vzduch aby měli dost síly :(

Odkaz ke komentáři

Je to za 1a,je to pěkná babka :( jo 99 to byl dobrý ročník :o A pokud jde o trubky tak máš dvě možnosti nerez nebo hliník,ja jsem šel do hliníku .Ale cena silikonových kolen je nehorázná za kolena jsem dal asi 8000kč Tak že pokud máš někoho kdo ti to svaří tak určitě nerez.

Odkaz ke komentáři

no já si myslim že se daj použít origo kolena a ty se daj sehnat za o dost lepší cenu než silikon, případně je možno ten hliník taky posvářet jako nerez. ale určitě bych nedal za kolena 8k to bych se musel hodně praštit do hlavy :angry:

 

Jinak co se tejče úrpavy IC tak chladič bud z ARL a nebo z 02 cenu trubek nevim, ale budu ji ted zjištovat protože chci přez zimu posvářet nerezovej vejfuk, tak pak dám kdyžtak vědět

Upraveno uživatelem Art Car Design
Odkaz ke komentáři

No určitě máš pravdu že hliník jde taky svařovat :o , ale je taky jasné že neseženeš kolena s malým poloměrem které potřebuješ ;) .A origo kolena jak píšeš určítě seženeš ,ale ty potřebuješ kolena které snesou větší tlaky :o ,tak že kolena origo jsou stavěné na tlaky které foukaji originalní turba .A mám dojem že se větší cooler davá pro to aby jsi schladil vzduch z turba který jsi více stlačil :angry: .Tak že zase dát tam něco jen aby to tam bylo to nemá žádný smysl a odpravit turbo tak to radši za ta kolena připlatím ,ale je to každého jeho věc jakou má prioritu. :P

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
píšu "cca" takže zatim bohužel neodbržděno, jinak vstřiky Race 520, VB turbo, soft DIESELPOWER, kolik tlačim ti neřeknu pač nemam zatim budíček :palec: Jinak kdybys věděl o někom kdo má přebytečný podávací čerpadlo z PDčka tak sem s nim, ve vysokej otáčkách mam nedostatek nafty :D

Pokud bys chtel tak jedno se me vali doma.. akorat je z fabie tak by sis musel navohejbat plovak, jinak sou stejny... z fotek koukam ze mas jeste maly sani jestli se nepletu zacal bych spis u toho.. to te brzdi, stejne tak pokud mas jeste EGR nebo Katt... ci puvodni olej chladic... navic pokud pujdes casem vejs, tak vrele doporucuju dat udelat min. novy tesneni hlavy lepe s novejma vnitrnostma-pisty ojnice klikovka z 96/110KW ktery jsou daleko vic dimenzovany na vyssi vykony..u takhle tech 180hp je tak nahrane... predpokladam ze k race tryskam mas 12tku hlavu ?

 

Jinak na dodatecny IC neni dobra volba z ARL -110Kw TDi - Octavka je na to blbe resena oproti Golfu nebo Leonu na octavce je strasne uprav aby se tam vesla ta posunuta chladicova stena prave kuli velkemu IC i proto neni dobra volba IC z O2 protoze spravne ma bejt za klimachladicem, nebo ho nesmi zakrejvat celej, takze je potreba rozhdit celou stenu a pak je to problem dopasovat.. lepsi pouzit mensi treba od saabtuningu celohlinik a dat hopod vyztuhu pred klimachladic, kdyz nebude celej zakrytej tak to nevadi... ale mit dlouhodobe zakryty klimachladic (ktery je delany jako naporovy) chladicem treba z ARL nebo O2 neni dobra volba..stejne tak na hadicich se nevyplati setrit pokud date naky vykonejsi turbo a bude se tlacit teba 2b tak to seriovy nemaji sanci drzet, a budou se nafukovat... levnejsi volba samco jsou od dieselpoweru silikonheys...

Upraveno uživatelem JasteR
Odkaz ke komentáři

za kolko by si nechal to čerpadýlko? :palec: sání je z ARL takže by snad mělo stačit, 12ka hlava tam je taktéž, EGR na fotce sice je ale byl zaslepenej, od minulýho týdne je celej ten paznecht uplně pryč, kat tam taktéž dávno neni. Jinak nový těsnění pod hlavou už je pač už stihlo zdechnout, no a vnitřnosti ted přehazovat nebudu, přez zimu chci sehnat kliku, písty a ojnice z ARL a poskládat spodek a šoupnout na to nějakou novější hlavu a příští rok to přehodit komplet a tohle schovat na horší časy.

 

Snad se časem pujde přez 200 koní, zvyká se na to hodně rychle ;) mam teď tu čest jezdit v práci s octou 1,6 - 100ps a mužu říct že to je nepředstavitelný utrpení :P

 

 

Ještě jeden dotázek: jak moc se kouká na hloubku dezénu pneumatik v Drag Cupu? čet sem něco o 2 mm?

Upraveno uživatelem Art Car Design
Odkaz ke komentáři
za kolko by si nechal to čerpadýlko? :( sání je z ARL takže by snad mělo stačit, 12ka hlava tam je taktéž, EGR na fotce sice je ale byl zaslepenej, od minulýho týdne je celej ten paznecht uplně pryč, kat tam taktéž dávno neni. Jinak nový těsnění pod hlavou už je pač už stihlo zdechnout, no a vnitřnosti ted přehazovat nebudu, přez zimu chci sehnat kliku, písty a ojnice z ARL a poskládat spodek a šoupnout na to nějakou novější hlavu a příští rok to přehodit komplet a tohle schovat na horší časy.

 

Snad se časem pujde přez 200 koní, zvyká se na to hodně rychle :( mam teď tu čest jezdit v práci s octou 1,6 - 100ps a mužu říct že to je nepředstavitelný utrpení :(

 

 

Ještě jeden dotázek: jak moc se kouká na hloubku dezénu pneumatik v Drag Cupu? čet sem něco o 2 mm?

.. cena za cerpadlo je 1500,- ale urcite by se dala domluvit naka slevicka .. viz moje inzerat:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=38324

...vnitrnostma sem myslel prave kliku ojnice a pisty je jedno jestli z ARL nebo treba ASZ ... ARL je jen navic upraveny odspoda na vyssi tlaky jinak sou stejny.. koukam ze vse podstatny az na ten ne zrovna vhodne reseni IC uz mas tak jeste porady turbo a vyfuk, popr. spojka a bude to mazec :(

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...