Přejít na obsah

18tky kola


Fíla

Doporučené příspěvky

Jj asi jo.. Tak na zimu to teďko nechám.. Je právě zvláštní že to štrejchá jenom na pravé straně a na levé vůbec... Na zimu to teďko nechám dají se tam 16 tak to bude ok snad... Ale na léto koupit no.. Kde se dají sehnat za dobrý peníze na ten zadek komplet tlumiče a péra???

Odkaz ke komentáři

Urcite to neni tim, ze jsou na aute 18", i kdyz mas 17", tak obvod kola je porad stejny, takze to roli nehraje zadnou. Chyba bude nekde jinde, bud jak pise iron, ze mas uz pera unaveny. Nebo das novy pera, ale ty budou moc mekky, tak ti to pri zhoupnuti bude taky drhnout. Nemas tam tu pruzinu prasklou treba?

 

Ja mam snizeny auto na podvozku HP s pruzinama KW 55/55 a auto mi chytlo na zadku jednou jedinkrat, kdyz jsem jak magor prolitnul takovej dolik, tak si auto dosedlo vzadu, jinak nikdy.

Odkaz ke komentáři

Zřejmě Ti při propružení škrtá guma o plastové nadkolí.Asi bych to neřešil výměnou pružin.Mám ráfky 8x18 a 8,5x18,oboje ET 32.Trochu škrtali už ty užší.Stačilo trochu flexou vyříznout plast.Když jsem po roce koupil 8,5 škrtalo to opět.Stačilo o trochu zvětšit probroušení.Po vyříznutí plastu Ti vznikne mezera mezi plastem a podběhem.Tu jsem vyplnil silikonem,aby bordel od kol nelétal mezi plast a podběh.Odkrytý plech podběhu,cca 50 mm v nejvyšším místě jsem nastříkal přípravkem na ochranu prahů.Pružinami nic nevyřešíš,možná zvedneš,ale při naložení a následném propružení to bude stejně škrtat.Nyní mám pružiny HR -35 mm a ani si neškrtne.

ET 32 je v kombinaci s ráfky šíře 8" a více již za hranicí montáže bez úprav.Jsou to ale jenom mm.Hodně může pomoci výběr užších pneu.Tím nemyslím obout nějaký nesmyslný rozměr,ale i při stejné šíři pneu 225 jsou některé užší.Všechny gumy neznám,ale co jsem mohl změřit,tak pneu se šípovým vzorem bývají užší o pár mm,ale i ty někdy pomohou.

A to,že na každé straně to drhne jinak je asi dané tím,že ochranný plast není na obou stranách stejně daleko od podběhu.Tak jsem to tak měl.

post-43-0-84180100-1320751040_thumb.jpg

post-43-0-22005000-1320751052_thumb.jpg

Upraveno uživatelem mikl
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...