Přejít na obsah

Octavia 1.9 TDI 66 kw Turbo zabira az od 3 tisic otacek


Guest bemmet

Doporučené příspěvky

Cau mam Problem z Ocatvie 1.9 TDI 66KW rok 1998 najeto cca 175tisic, pri nastartovani vse v pohode volnobeh tak jak ma bejt ale pri akceleraci od 1000otacek do 3000 nesepne Turbo proste mezera a pak po prekroceni 3 tisic je zatah ale prideme jakoby obac vynecha,Diagnostika VAG-com neukaze zadnou chybu,do nouzaku to nepada,udelal sem vymenu vsech podtlakovich hadic co sou u motoru,erg ventyly vypucovany.....vzduchovi Filter vymenen

 

 

 

(Proste kdyz dam 5 prevodovy stupen tak se to zudla na 100KM rychlosti a hrozne pomalicku zrychluje,kdyz ji vytocim 1.2.3.4 tak jede zhruba lepe.....ale na 5 ma zrychlovat jak das) Dekuji za rady.....

Odkaz ke komentáři

Nene to auto se kupovalo,ale nemelo vubec vykon ani zatach byla odpojena vaha vzduchu,potm byla na ERG ventilu na podtlakove hadice zacpana ocelovou kulickou to sem vse vyndal zadelal vahu,turbo koneclo slo ale az od 3 tisic zabira,,,,,coz normalne ma zabirat cca od 1000 otacek...dnes sem vyndal Turbo zjistil sem vuli na lopatkach tak uvidime po zitri ma prijit.....jinak je udelana vsechny podtlakove hadice,repasovane turbo,vycisteny ERG ventil,pak uz jen zbyva vaha vzduchu,nebo ventyl N75 uvidime napisu kdyztak odpoved a zda by nekoho napadlo co by to mohlo bejt at napise sem DIky.....

Odkaz ke komentáři

Viděl bych to na váhu vzduchu nebo tak něco, pokud je turbo po dobré repasi.To EGR si mohl klidně nechat tou kuličkou zaslepený, to je spíš pro motor lepší. :) Turbo nezabírá od 1000ot,to se možná probouzí, ale tak od 1800 ot/min+-. :) Nevím, koupit si takové auto,to chce kuráž, které nejede....není to nějak blbě načipované??

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Odvahu da se rici ze po motorove strance je fakt slusna,jinak turbo bylo namontovano,ale bohuzel je to porad stejne,jinak co se tyce slysim spinat turbo od 2 tisic,ale ten pravej zatah je na 2500 otackach,ale od toho tisice do 2000otacek to je neco desneho,proste je tam asi 2 s mezera proste bez tahu cca na 1500-1800otackach a potom se rozjede,udelal sem to ze kamos mi pujcil ze 66kw octavia vahu vzduchu bylo to podleme o neco lepsi ale porad nic moc,Ok rikam dam to do servisu dam to tam a ono my reknou ze menili cidla vahu vzduchu atd...ale ze nic nezjistili....skasirovali me soudruzi o 500KC za diagnostiku a bylo to....a kupovat vahu vzduchu za 5 tisic konkretne Pierburg to se mi moc nechce na slepo,a u znameho v servisu me rikal ze kdyz odejde vaha vzduchu tak odejde definitivne ale tak ze otacky budou kolisat a auto nepojede tak jak ma,to muj pripat neni co se tyce u otacky nekolisaj a ve vysokejch to jede jak mas ale ty rozjezdy hruza,a vim ze stim neco je protoze,kamosova octavia 66kw jede uplne jinak,jinak v jakej je stavu najeto 180tisic,nove turbo KKK,vsechny nove podtlakove Hadice,vypucovanej ERG ventyl,Kulicku sem tam vratil na ty zpetne spaliny,diagnostika my dnes hodila chybu ridici jednotka zablokovana,ale v chybe zavad to muze bejt bud Imobylizer,spatne kodovani,spatna pristrojova deska ATD....takze si myslim ze to byl imobylizer protoze nedavno se nejak spatne nacetl z klicku tak proto ta chyba byla smazana pres VGA,po te se uz neobjevila Diky za radu a Dalsi new prospevky pro nas do zivota......

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest pkomenda

Nejdřív píšeš že nejede v rozmezí 1000-3000 a teď najednou už jen v mezích 1000-2000? Už ti tu psali že turbo začíná efektivně tlačit až od cca 1800 otáček, takže dřív nemůžeš po něm nic chtít a nebral bych to jako závadu. To že kamarádovi to jede líp nemusí hned znamenat závadu na tvém autě. A jestli má kamarád Tdi které tě od 1000 otáček zamáčkne do sedačky, tak to klobouk dolů :-)

Odkaz ke komentáři

bych se tady zeptal, jsem dnes nechal zalepit EGR a vicistit sani, ale auto zase tahne jenom od 3000otacek, jako tahne i niz ale zas neni to ono jak to bylo hned po chipu. Tak jsme delali diagnostiku pri zatezi tak my tam ukazovalo ze vaha vzduhu ma hodnotu kolem 550 a turbo tlacilo 1999 ... takze vaha je pry podle mechaniku podezdrela ale turbo je perfektni, trohu pry papa olej ale nic co by znamenalo otvirani turba.

 

Ze by to byl jenom muj pocit ze to auto nejede ale fakt nema ten kopanec pri zmacknutem pedalu jako driv ale zas ne ze by nejelo vubec???

Odkaz ke komentáři

bych se tady zeptal, jsem dnes nechal zalepit EGR a vicistit sani, ale auto zase tahne jenom od 3000otacek, jako tahne i niz ale zas neni to ono jak to bylo hned po chipu. Tak jsme delali diagnostiku pri zatezi tak my tam ukazovalo ze vaha vzduhu ma hodnotu kolem 550 a turbo tlacilo 1999 ... takze vaha je pry podle mechaniku podezdrela ale turbo je perfektni, trohu pry papa olej ale nic co by znamenalo otvirani turba.

 

Ze by to byl jenom muj pocit ze to auto nejede ale fakt nema ten kopanec pri zmacknutem pedalu jako driv ale zas ne ze by nejelo vubec???

No to sme na tom stejne,sice to me zacalo tahat poradne po 3000tisicich udelali se na tom upravy a ted je to lepsi takze nekde od 2500tisic uz spina turbo ale stale to neni ono ERG ventil mam take zaslepen pomoci kulickou v podtlakove hadici takze by to melo jet lepe ze se nevraceji castecne spaliny do sani a tim nam nepridusuje motor ale stejnak to neni ono porste tam neni zadne zrychleni jetam dost prodleva a podle me to neni normalni kdy to podkopnu z 5 na 4 tak to musi mit od pich tady vubec musim to tocit do tech otacek 2500tisic aby to jelo jinak kdyz tam dam 4 na 5 tak to musim silne pretocit aby me to nespadlo pod otacky turba jinak to vubec nejede a stale nevim kde je chyba....

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Odvahu da se rici ze po motorove strance je fakt slusna,jinak turbo bylo namontovano,ale bohuzel je to porad stejne,jinak co se tyce slysim spinat turbo od 2 tisic,ale ten pravej zatah je na 2500 otackach,ale od toho tisice do 2000otacek to je neco desneho,proste je tam asi 2 s mezera proste bez tahu cca na 1500-1800otackach a potom se rozjede,udelal sem to ze kamos mi pujcil ze 66kw octavia vahu vzduchu bylo to podleme o neco lepsi ale porad nic moc,Ok rikam dam to do servisu dam to tam a ono my reknou ze menili cidla vahu vzduchu atd...ale ze nic nezjistili....skasirovali me soudruzi o 500KC za diagnostiku a bylo to....a kupovat vahu vzduchu za 5 tisic konkretne Pierburg to se mi moc nechce na slepo,a u znameho v servisu me rikal ze kdyz odejde vaha vzduchu tak odejde definitivne ale tak ze otacky budou kolisat a auto nepojede tak jak ma,to muj pripat neni co se tyce u otacky nekolisaj a ve vysokejch to jede jak mas ale ty rozjezdy hruza,a vim ze stim neco je protoze,kamosova octavia 66kw jede uplne jinak,jinak v jakej je stavu najeto 180tisic,nove turbo KKK,vsechny nove podtlakove Hadice,vypucovanej ERG ventyl,Kulicku sem tam vratil na ty zpetne spaliny,diagnostika my dnes hodila chybu ridici jednotka zablokovana,ale v chybe zavad to muze bejt bud Imobylizer,spatne kodovani,spatna pristrojova deska ATD....takze si myslim ze to byl imobylizer protoze nedavno se nejak spatne nacetl z klicku tak proto ta chyba byla smazana pres VGA,po te se uz neobjevila Diky za radu a Dalsi new prospevky pro nas do zivota......

 

Tvůj kámoš to má buďto načipované(pokud má motor agr) nebo má motor 66kw ALH a ten má opravdu trošku jiný průběh díky variabilnímu turbu.Já mám agr a na šichtě jsme měli rok 2004 ALH a to bylo úplně o něčem jiném to svezení,to ALH se mnohem líp a ochotněji vytáčelo,šlo to opravdu rychle do otáček a tím pádem to aj víc tlačilo do sedaček,motor měl krásný kultivovaný měkký a tichý chod i při tom točení,to mělo 3500 až 4000 ot/min o mnoho rychleji než AGR.Je pravda,že to byla voňavka z reichu s pořádnou palbou a maxidotem rok 04,najeto jenom kolem 100 000km

To AGR mi přijde,že má takový o dost tvrdší a traktorovější zvuk a tak,prostě do těch 2000ot/min je to spíš taková tvrdá těžkopádná mrtvola a pak to trochu ožije jak začne svištět turbo.U toho ALH jsem si všiml,že krásně zasvištělo turbo i jak to kolega zlehounka lechtal na spojce při překonávání obrubníku ve vjezdu,prostě tam to turbo zabíralo o dost dřív.Holt je to ale všechno vykoupené problémy s lopatkami a celkovým větším opotřebením turba,AGR je nesmrtelnost,tak si vyber:-)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím, nechce se mi zakládat nové téma, mám Octavii 1.9TDI 81kw rv 2001 a nedávno mě začalo turbo spínat až od 2500 otáček. Pokud je motor studený a vytočím ho, tak přesně v 2500 otáčkách slyším takové cvaknutí někde v prostoru u řidiče jak jsou relé, pojistky. Jakmile je motor zahřátý cvakání zmizí ale turbo pořád spíná od 2.5k otáček. Zkoušel jsem měnit ventil N75 ale nepomohlo, s regulací turba šlo taky hýbat, podtlakové hadice byli některé na koncích prasklé, provizorně jsem je omotal páskou na fest, ale ani to nepomohlo. VAG mě vyhodil pouze chybu

 

17958 - Plnící tlak Regulacni odchylka

P1550 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Auto do nouzáku nepadá, sice ztrácelo výkon přesně při těch 2500 otáčkách, ale to jsem odstranil opravou těch hadiček. Dokáže někdo poradit, popřípadě měl někdy stejný problém?

 

Viděl bych to ještě na výměnu všech těch podtlakových hadic, jestli někde nepodsává, ale dál nevím

Díky za rady

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Podobný problém jsem řešil na 81kW právě dneska, když jsem chtěl po autě výkon, tak to prostě nejelo, padlo do douzáku třeba ve 2500 ot. nebo tak a v diagnostice (od Würtha) byla hláška s plnícím tlakem, záporná odchylka, auto na mě syčelo když jsem otevřel kapotu :) . Byly to 2 krátký hadičky nad svodama, za EGR ventilem tuším (?), jedna prasklá skoro vejpůl, ale podržel ji držáček když nebylo potřeba tolik výkonu a druhá ulítla a byla prasklá u nátrubku ve vydličce nasazení a odtamtud vedoucí do EGR. Obyčejná páska podle mě nepomůže, chce to vulkanizační nebo prostě kup opletenou hadičku na metráž, mě tam dali na přepad nafty a zkus to vyměnit. Jedna, ta vpravo co byla skoro vejpůl vedla do vydličky tuším vedoucí do N75 a druhá vlevo na EGR, sbíhaly se právě pod trubkou ze svodů vedoucí do EGR ventilu a tam je špatně vidět. Zakvedlej s nima a třeba zasyčí :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...