Přejít na obsah

Doubeq

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    123
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

1 008 zobrazení profilu

Doubeq's Achievements

0

Popularita

  1. Věřím, že svití i třeba vydrží, ale co když vezmou ssebou i elektroniku světlometu? To je důvod, proč rači doposud platím za značku, než abych pak litoval, že jsem ušetřil. Nevím, jestli můžu srovanávat výbojky s kasickou žárovkou ve spolehlivosti a odolnosti, ale vidím to na služebních autech, kde jsme točili levné žárovky za pár kaček a lupaly jak divý, po párech, stačilo koupit něco dražšího dokonce i z lidlu a je pokoj. A většinou se mě potvrdilo pravidlo, že nejsem tak bohatej abych kupoval levný věci :) a philipsák jsem na základě zkušeností jak svých, tak i od ostatních. Každopádně díky za názor a info ohledně efektivity barev světla.
  2. No to bude až další případnej krok ,ale nemyslím si, že by byly čočky a parabolky po 245 tis. vysvícený, spíš to bude zakalená baňka s plynem ve výbojce, už se změnila i barva, navíc 2 výbojky nestojej ani jako 1 lampa bez ničeho. 3 - 4 000,- vs 8500,- je jasná volba :D
  3. Blíží se mi čtvrtmilion a výbojky už nejsou nic moc, přesvítí mě kdejaká felda se slušnou žárovkou. Takže vás prosím o zkušenosti s teplotou a značkami. Díky, osobně jsem Philipsák a tohle by se mi líbilo :) Xenon D2S X-tremeVision Philips
  4. Sem studoval čidla a spíš to tipuju na optické inkrementální čidlo polohy.
  5. Zdar chlapci, před chvílí jsem dořešil problém s automatickým naklápěním světel, xenony OI 2003 81 kW. Mechanik mi ulomil při demontáži ramerne ramínko snímače G78 (slepil tekutým kovem :D ) . Naklápění po opravě ok, nebylo potřeba seřizovat polohu mechanického spojení s nápravou. A přepadla mě zvědavost, jak ten snímač funguje, nevíte to někdo?
  6. Dneska se auto přihlásilo samo, po 3 dnech klidu a právě kontrole komplet elektriky od altíku po baterku sem se radoval, že to vydrží a nechám to vyměnit se silentblokama na ramenech za měsíc. A najednou už dobíjení nezhaslo, nešel posilovač a řemen se svlíknul, ale zůstal vcelku, takže napínací kladka přestala napínat...
  7. Zdravím, tak po dlouhé době mě něco začíná odcházet s nadcházejícím čtvrtmilionem :) Za jízdy se mi objevilo Dobíjení - Do dílny. po pročtení zdejších témat to vypadá no volnoběžku altíku, ale občas to i cukne při studeném motoru a proto tenhle dotaz. Eklektrika zkontrolovaná, proměřená, bez přechoďáků kdekoliv. Ani řemen se mi nezdál volný. Je možný, že by to dělala napínací kladka? Je na ten řemen napojeno i čerpadlo nafty (kvůli tomu cuknutí) ? Za tepla to je OK. Trvá to cca 3 dny, první den to dělalo i při teplym a ted se to děje jen při studenym. A vždy při potřebě krouťáku do - kopce atp. jeko třeba při přejetí prahu nebo přejezdu. Otáčky 2000+/-. Rychlosti různé. Díky.
  8. Doubeq

    kolik litru oleje

    Ahaa, tak proto tam mám dycky moc oleje i když tam dám 4,2 - 4,3l ... takže to z chladiče nevyteče? No tak teď už znám to tajemství výroby oleje v mým autě :D
  9. Dílenská příručka, mám ji, ale je to děsná kláda na odeslání, našel jsem ji na jednom myslim slovenském serveru, carnet nebo tak nějako, ale je to strašně dlouho a ted už si nevzpomenu, takový černý stránky se zeleným písmem a je tam i spousta dlaších běžnách aut, ale dá se najít i na ulozto.cz, má to 723MB. Napiš typ motoru a rok výroby, pak to třeba najdu, el. schemata 2000-2001 mají 642 stran :)
  10. Od roku výroby 2001 a výše tuším se nechá vyměnit jen ten vodící člen, takže pokud máš novější auto, tak nová stahovačka je zbytečná...jinak výměna je děsněj vopruz s lankem a doporučuju trochu povolit napětí lanka, pač to mají z výroby našponovaný, že by to uřízlo salám ;) . Mrkni do sekce návody a tam myslím na vyndání stahovačky bude, sám jsem tam jeden na opravu vedení lanka dával, ne na výměnu vedení u držáku, ale opravu vodící drážky, která praskla a taky mě to chrastilo, jen okno nechodilo šejderm...http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=19260
  11. Tohle by asi chtělo kontrolu kabeláže od řídící jednotky přes pojistkovou a releovou skříňku a případně i svazek k zadnímu osvětlení, pod plastama na prahách. Jinak ty dveře mohou být shoda náhod a ještě ti hnije mikrospínač. O něm si přečti tady: http://www.skodaoctavia.cz/clanek/mikrospinac-zamku
  12. Doubeq

    do central

    Speedygt: ... V zámku je víc mirkospínačů, než tej jeden, co dělá bordel u většiny aut. Na mém byl tak dokurvený, že jsem ho dokurvil při opravě ještě víc nechtěným uříznutím už nalomeného mechanického mezmezečku co drží pružinku v něm :D řešení?-štípačky a zalepení vodičů do vymšlení nového řešení nebo koupě nového zámku. Ale zpět ke spínačům: zámek se dá rozdělat a na DPS uvnitř jsou další tuším 4 mikrospínače a ty mívají studeňáky, zkusil bych je projít a případně přepájet kontakty. Ten jinej zámek moh bejt stejně jinej jako ty naše nahnilý :D Tady se můžeš podívat na mikrosínače: http://www.skodaoctavia.cz/clanek/mikrospinac-zamku A tady taky: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=19426
  13. Podobný problém jsem řešil na 81kW právě dneska, když jsem chtěl po autě výkon, tak to prostě nejelo, padlo do douzáku třeba ve 2500 ot. nebo tak a v diagnostice (od Würtha) byla hláška s plnícím tlakem, záporná odchylka, auto na mě syčelo když jsem otevřel kapotu :) . Byly to 2 krátký hadičky nad svodama, za EGR ventilem tuším (?), jedna prasklá skoro vejpůl, ale podržel ji držáček když nebylo potřeba tolik výkonu a druhá ulítla a byla prasklá u nátrubku ve vydličce nasazení a odtamtud vedoucí do EGR. Obyčejná páska podle mě nepomůže, chce to vulkanizační nebo prostě kup opletenou hadičku na metráž, mě tam dali na přepad nafty a zkus to vyměnit. Jedna, ta vpravo co byla skoro vejpůl vedla do vydličky tuším vedoucí do N75 a druhá vlevo na EGR, sbíhaly se právě pod trubkou ze svodů vedoucí do EGR ventilu a tam je špatně vidět. Zakvedlej s nima a třeba zasyčí :D
  14. Zdravím, takhle jsem si jednou stánul chvíli po výměně vodícího členu ve stahovačce okénko a najdnou zase lup, ale fungovalo se strašným pazvukem. Prasknulo mi vedení lanka směrem do kladkostrojku v motorku stahovačky. Samozřejmě je potřeba ji vyndat ze dveří ;) A kvůli tomu přece nebudu kupovat novou stahovačku...oprava je jednoduchá, stačí jen pokrátit lanko, aby bylo opět napnuté (stačí o dost méně, než bylo od výroby, tam je jak tětiva a proto to asi praská). Ve vodícím čelnu jsou oby konce lanka, ten který vede směrem k prasklému dílu budeme krátit. (na fotce je to ten s tím bubákem od pájení.) Vyvlékněte z vodítka ten spodní směrem od vás a uštípněte 6úhelníkový blokant, který je nabodovaný na lanko. Pak navlékněte matičku M3 a naměřte konec tak, aby byly oba směry lanka napnuté - Pružiny vedoucí do strojku by měly být při měření a navlékání tak na 3/4 stlačené, ony se potom uvolní až navléknete vše zpět. Tam kde vychází při napnutém lanku konec v tunýlku příjde matička jako blokant. Zbávající konec lanka přehněte a omotejte slabým měděným drátkem, já jsem použil z datového kabelu UTP Cat5 :) Potom navlékněte do vodítka a zpět do kladečky, vyjde z toho třeba takový bubák jako mě, jelikož se mi nepodařilo trefit správnou délku lanka hned, aby bylo napnuté. Musel jsem prostě namotat na lanko víc drátku a zapájet aby matička nešla převléknout. Pozor aby se vám lanko vevnitř motorku navyvléklo, pak je to celkem pakárna namotat nazpět když se vycukne z kladky uvnitř. Musí chodit hladce bez neobvyklích pazvuků až to vyzkoušíte navléknuté bez okna naprázdno. Navlékání do kladečky je dobré realizovat s vycvaknutým napínacím členem (modrý kus, do kterého vede bovden) s tímto se dá regulovat napnutí. Výsledný bubák nevadí při pohybu okna, jelikož je za držákem skla, který se musí samozřejmě před tím sundat z vodítka. Lanko jsem napnul jen tak, aby nemělo provis a vůle v chodu. Zatím mi vše funguje. Doba opravy byla asi 2 až 3 hodiny, ale i s vývojem :D
×
×
  • Vytvořit...