Přejít na obsah

Změna servisního intervalu


Doporučené příspěvky

Zdravím,

chtěl bych si změnit servisní interval z prodlouženého na normální z důvodu častých krátkých jízd po městě a nájezdu cca 15000km/rok.

 

1)Můžete mi prosím poradit co nastavit ve VAG, aby změna byla správně provedena? (Ve VIS píšou jen změnit v kódování přístrojové desky čtvrtou pozici z 1 na 2 - je to vše?)

 

2)Mohu změnu udělat kdykoliv, nebo jen zároveň při výměně oleje?

 

3)Doporučujete vůbec tuto změnu? Z více zdrojů jsem se dozvěděl, že to je při takovém nájezdu a krátkých jízdách jednoznačně + pro zdraví mototru.

 

 

Doplňkové informace:

Octavia I, r.v. 2003, 132000km, 1,9,TDI 81kW. - poslední výměna oleje 120000km - včetně rozvodů, pumpy...

 

 

Děkuji za všechny reakce :-)

Odkaz ke komentáři

1) Postupuj podle VIS tak, jak je to napsany, interval se ti nastavi na 15.000 km.

 

2) Zmenu muzes udelat kdykoli, ale je lepsi pri vymene oleje, abys mel prehled, kolik si na olej najel. Nema preci cenu provest vymenu oleje, odjezdit 5000 km a pak udelat reset intervalu.

 

3) Jednoznacne doporucujeme. 15.000 km bych vsak bral jako maximum, lepsi je o neco driv.

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Díky za reakci

A ještě se zeptám, na který interval přejít. Na 0, nebo 2? Zkoušel jsem hledat, ale stále nevím na co přejít.

 

0-serv.int.pevny QG0

1- serv.int.predlzeny QG1

2- serv.int.predlzeny ohraniceny QG2

3- serv.interval zadny

 

EDIT: Tak QG2. Je to taky po 15000, rozdíl je snad jen v tom (jestli jsem dobře porozumněl), že u QG2 je aktivované čidlo teploty oleje. Tak je tam o hlídání navíc. Takže dám QG2 :-) Ale kdybych dal QG0, tak to vyjde nastejno zřejmě...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Jak to je, když jsem z výroby měl nastavený serv. interval GQ2 po 30tkm a teď měním olej po 10tkm? Ještě ani jednou se mi totiž nerozsvítil servis a to už mám najeto od koupě 44tkm a poslední výměna oleje v autorizáku byla před 55tkm? Respektive v autorizáku výměna oleje na 289tkm, já koupil na 303 a na 304tkm jsem měnil olej a pak každých 10 tkm... Co mám na VAG nastavit?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...