Přejít na obsah

chipoun

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

chipoun's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím Vás a prosím o radu, velmi se mi zalíbil jeden Superb II 1.8TSI. Mám ho teď na 2 dny k dispozici. Jede pocitově moc pěkně. http://www.skodaplus.cz/Car/902466/skoda-superb-combi-1-8-tsi-118-kw-ambition?query=formPart%3DcarList%26fulltext%3D%26ord%3D7%26dir%3D0%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26capacityFrom%3D%26capacityTo%3D%26loadFrom%3D%26loadTo%3D%26dealerList%255B%255D%3D122 Auto chci koupit se záměrem ho používat dalších cca 5 let s nájezdem 15tis ročně. Má DSG, je vyroben 2012/07 - kód motoru CDAA. Můžete mi prosím říci, jestli je tam nějaký motorový háček, nebo už byl v té době vychytán? VIN: TMBJB53T6D9013662 Kódy výbavy: EOA;1D2;5SL;5RQ;1KJ;6FB;1AT;3FA;1N3;1NL;HJ6;4UH;3NW;3QT;4X1;4AO;8ZF;JOL;QI6;8GU; 6YO;9AK;8RM;7UC;8AY;8QL;8X1;4K3;BO3;7MG;QNO;3L4;9P1;Q2J;7X5;9WO;8WD;7AO;3GG;7AL; GO7;LO2;7P1;FOA;3S2;2UA Děkuji moc PS: Jde o vůz co byl první rok využíván oddělením Škody auto - Kvalita celého vozu - řízení, analýza, jízd. zkoušky 293 60 Mladá Boleslav. Další rok ho měl Samohýl Zlín pro VIP klienta a teď je k prodeji. PS2: Dle kódů výbavy to vypadá, že tam byl původně RNS315 a nyní je swing. Znamená to tedy, že bych tam mohl nechat dodělat columbuse? PS3: Kožené sedačky a nemají vyhřívání. Je reálné to dodělat? Moc děkuji za případnou odpověď!
  2. Ahojte, mám Octavia II RV 2007, MR 2008 1,9TDi PD 77kW a Columbus (auto má jen jednu anténu) V současnosti mám tuto anténu z výroby: http://www.cc-autodily.cz/antena-stresni-sklopna-1_1 Ale pravděpodobně v ní umřel zesilovač nebo něco podobného (díval jsem se na návod pro jinou anténu na Octavia 1 kombi). Přímo v Columbus po podržení SETUP vidím obě antény OFF. Ať byla anténa zapojená postupně v obou vstupech, či přes http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/antenni-adapter-1-tuner---2-tunery tak stále obě OFF a příjem mizerný. Chtěl jsem se teda zeptat, když chci zachovat GPS a zlepšit příjem rádia. Můžu to nějak jednoduše opravit, či koupit novou anténu? Respektive, musím koupit stejnou, nebo můžu použít tuto ploutev? http://www.cc-autodily.cz/antena-octavia-2 Děkuji za případné rady :-)
  3. Dobrý den, po koupi auta jsem vyměnil navigaci DX Nexus co byla v autě z fabriky (2007) za Columbus. Toho Nexuse nabízím k prodeji i s manuálem a CD s mapami CZ,PL 2009/2010 + hlavní trasy evropy. Stav: Plně funkční, jako nová. Cena 3000.
  4. Já jezdím jen do RF auto :-) Taky by s tím případně měli zkušenosti. Tu cenu nevíš ani odhadem?
  5. Tak jsem znovu dotáhl všechny kontakty u baterky a pojistek, a ačkoliv nic nevypadalo volně, tak zatím několik dní klid. Tak uvidím.
  6. Zdravím, několikrát se mi při poslední jízdě stalo, že se rozsvítila kontrolka dobíjení a maxidot napsal: DOBÍJENÍ - DO DÍLNY! Bylo to při ustálených otáčkách motoru a zase to po pár vteřinách zmizelo. Jinak baterka je nová asi 14 dní. Vklidu má napětí 12,63V. Po nastartování napětí vzroste na 14,2-14,3. To se zdá vše v pořádku. Po poradě se strejdou googlem, mi vyšlo, že by to mohla být volnoběžka alternátoru, ale žádné pazvuky se neodehrávají, možná jen uplně slabé občas. Motor je 1,9TDI 81kW, alternátor tam je nějaký 120A. Můžete mi říci Váš názor co by to mohlo být, řešit to, nebo nechat zatím být? Případně kdyby to byla ta volnoběžka, nevíte za kolik by bylo možné ji v Brně vyměnit? (Sám si nato netroufám). Díky a hezký víkend.
  7. Kola mám všechny na 2,2 bar (Kontrolováno včera) Jsou to 205/55 R16
  8. Jsou nějaké příčiny, co zpusobují větší spotřebu a dají se zkontrolovat třeba VAGem? Já teda jezdím 90% po městě a spotřeba je cca 6,5l. Ale je zvláštní, že i když jedu po okreskách tak se nedostanu pod 5 i s klidnou nohou. Přitom dříve jsem byl schopen mimo město jet i pod 4 litry. Motor není čiplý, najeto 135tis r.v. 2003
  9. Teda ty umíš potěšit :-D Ale nádržku jsem povolil už teď před výměnou a zase zavřel, akorát nenapsal do reportu :-)
  10. Tak podávám hlášení. Všem děkuju za rady... 1)Sundal jsem kryt motoru, odpojil hadici sání abych měl více místa (i tak přístup na kočku :-D) 2)Dostal se k čidlu, odpojil konektor a žasl, protože čidlo bylo černé a přitom jsem všude viděl zelené 3)Pak jsem s velikým úsilím vytáhl tu plastovou pojistku. Tahem směrem dolů, chvíle adrenalinu, šlo to z tuha, málem mi spadla, až jsem se zapotil... Staré čidlo jsem vytáhl, O kroužek na něm nebyl, tak jsem ho začal lovit v té díře, naštěstí nahmatán a nasazen na nové čidlo 6)Mezitím tekutina tekla, pak přestala a za cca 2 vteřiny se spustil proud... 7)Rychle jsem tam nové čidlo (VIKA za 252Kč) s O kroužkem nacpal, nebylo moc dobře poznat jestli tam sedí dobře. Díky O kroužku se tam různě hýbe 8)Po usouzení že je to OK, jsem ho zajistil plastovou pojistkou, zapojil konektor, zapojil sání, zakrytoval motor, dolil G12 (cca 0,8 litru), vyzkoušel a vypadá to dobře. Zkušební jízda v pořádku, tak snad bude vše OK :-) PS: Kdybych nehledal O kroužek, tak by to šlo daleko rychleji a vyteklo by o mnoho méně tekutiny. Ještě jednou díky a mějte se :-)
  11. No... taky mám ASV. To znamená, že se mám podívat někde tady (viz foto)? Díky za informaci každopádně...
  12. Zdravím, Mám 1,9TDI 81kW a Vag mi hlásí: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 CL Komponent a/nebo - verze: G000SG 3359 Kódodvání softwaru: 00002 Kód opravny: WSC 31480 Dodatečná informace: TMBCP21U632794243 SKZ7Z0C1992322 1 Nalezeny chyby: 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky A jsou s tím spojené další problémy (vyšší spotřeba, úděsné starty za tepla). Tak to čidlo chci vyměnit, jenže existuje více typů a tak jsem se zatím jen chtěl podívat který koupit. Bohužel jsem narazil na problém... Nemůžu ho najít. Od strejdy googla jsem našel info, že by mělo být na termostatu někde nad alternátorem, ale asi jsem slepej a čidlo nevidím... Přitom to někteří mění u tetičky na trávníku, tak jsem z toho jelen... Mohli byste mi někdo pomoct a naznačit to na přiložených obrázcích? Děkuji moc a přeji hezký den :-)
  13. Díky za reakci A ještě se zeptám, na který interval přejít. Na 0, nebo 2? Zkoušel jsem hledat, ale stále nevím na co přejít. 0-serv.int.pevny QG0 1- serv.int.predlzeny QG1 2- serv.int.predlzeny ohraniceny QG2 3- serv.interval zadny EDIT: Tak QG2. Je to taky po 15000, rozdíl je snad jen v tom (jestli jsem dobře porozumněl), že u QG2 je aktivované čidlo teploty oleje. Tak je tam o hlídání navíc. Takže dám QG2 :-) Ale kdybych dal QG0, tak to vyjde nastejno zřejmě...
  14. Zdravím, chtěl bych si změnit servisní interval z prodlouženého na normální z důvodu častých krátkých jízd po městě a nájezdu cca 15000km/rok. 1)Můžete mi prosím poradit co nastavit ve VAG, aby změna byla správně provedena? (Ve VIS píšou jen změnit v kódování přístrojové desky čtvrtou pozici z 1 na 2 - je to vše?) 2)Mohu změnu udělat kdykoliv, nebo jen zároveň při výměně oleje? 3)Doporučujete vůbec tuto změnu? Z více zdrojů jsem se dozvěděl, že to je při takovém nájezdu a krátkých jízdách jednoznačně + pro zdraví mototru. Doplňkové informace: Octavia I, r.v. 2003, 132000km, 1,9,TDI 81kW. - poslední výměna oleje 120000km - včetně rozvodů, pumpy... Děkuji za všechny reakce :-)
×
×
  • Vytvořit...