Jump to content

FW 4020


160R

Recommended Posts

" wrc5" - a jaký je mezi RDS a radiotextem rozdíl ?

 

Rozdiel je veľký:

RDS je Radio Data System, je to komunikačný protokol, pomocou ktorého je možné do FM signálu dostať rôzne digitálne dáta - názov stanice, identifikácia dopravných správ, aktuálny čas, žáner rádio stanice atď.

Radiotext alebo RT je druh informácie, ktorú je možné pridať do FM signálu. Je to prostý text o dĺžke tuším 64 znakov, ktorý sa môže zobrazovať na displeji rádia. Niektoré rádiá ho využívajú na to, že takto oznamujú interpreta a názov aktuálne hranej skladby, iné vysielajú svoj slogan.

 

Columbus podporuje RDS od nepamäti, ale samotný Radiotext nevie.

Link to comment

chlapi, já se nechci hádat, ale myslím, že RDS je obecný název způsobu přenosu různých info ve VKV a radiotext je konkrétní služba chovaná pod RDS...ale nakonec je to jedno...hlavně že FW 4020 zase o něco líp maká :lool: :palec:

 

Ale veď presne toto som ti napísal ako odpoveď, keď si sa pýtal, aký je rozdiel medzi RDS a RT!!!

 

FW4024 som nahodil aj ja, ale zatiaľ nijaké prevratné zmeny som si nevšimol. Bohužiaľ RT stále nie je, čo je škoda... Predtým som mal Bolero, to vedelo aj RT aj TIM. Columbus síce vie TMC, ale u nás, kde sme v tejto oblasti 100 rokov za opicami, je nám to akosi na nič :wallbash:

Link to comment

Tak podľa info priamo z kuchyne Radiotext bol zapnutý len v niektorej testovacej verzii FW, ktorá unikla. V oficiálnej verzii potom znova Radiotext nebol.

Súčasný FW4020 je síce oficiálny, ale len opravný, ktorý sa má použiť v prípade reklamácií určtitých problémov - od 22KT/2012 má byť novší, hovorí sa o verzii FW4120, ktorý bude priamo v navigáciách z výroby. Nie je ale známe, či pôjde nahodiť aj na staršie C6/C10 zariadenia. Až tento by mal priniesť funkčný Radiotext.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Klasika Milhausek ... a poradis mu jak? Vim, napis PM, a pak za 500Kc ... nasrat...uz me chovani nekterych clenu nebavi. chapu kdyz mu budes dodelavat Climatronic nebo ESP ... ale v tomto pripade fakt ne ...

 

Jarku predpokladam ze mas predface, vecer to zkusim na svem a postnu to sem ... jestli se mi podari stahnout teda ten novy FW, jde to nejak pomalu ... kdyztak zitra ...

Link to comment

Mě se ho nahodit nepodařilo, kouslo se mi to během instalace, černá obrazovka. Podařilo se mi naštěstí nahodit zpět 4020. Bohužel veškeré nastavení, kodování vše pryč, musel jsem vše nastavit a nakodovat. Hrál jsem si s tím včera celé odpoledne, než jsem to vrátil do původního stavu. :wallbash:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...