Sniper_2003 Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 Ahoj chlapy. Chci se vás zeptat jak velkým tlakem hustíte své 17" kola na svých mazlicích. Já osobně mám plněno DUSÍKEM a na hodnotu 2,8 all. Zajímalo by mě jaký je ten optimální tlak na huštění pneumatik. Hlavně mi neodepisujte, že to co je na víčku nádrže, protože to je údaj výrobce pro komfortní jízdu a né pro optimální s ohledem na zábavu za volantem, spotřebu, životnost pneu atd... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 2,8??Ani při full naloženém autě,leda by jsi měl "C" gumy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 max 2,5, 2,8 je už docela dost, uvědom si, že při dravější jizdě zatáčkami v ní roste tlak, tak ti může pak hezky řachnout 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 Je to docela zajímavé. Informoval jsem se v 6 nezávislých pneuservisech na hotnotu, kterou by měli být nafoukány nízkoprofilová 17" kola. Ve 4 z nich mi řekli, že hodnota by měla být mezi 2,5-2,9. Přičemž 2,5 je minimální hodnota, kdy se už pomalu ale jistě ničí pneumatiky. V dalších dvou nejdřív nevěděli pak mi řekli universální odpověď : pane foukejte to tak jak píše výrobce na víčku nádrže." Co se týká prasknutí, ta pneumatika musí něco vydržet. Jsou to sportovní gumy né nějaké noname. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 od 2,8 nahoru hustíme "XL" nebo "C" gumy. Také hodně záleží potom na tom,jak se guma sjíždí.Nech ji na 2,8 když ti to někdo řekl a sleduj,jestli se ti nesjíždí střed.Můj Touareg kde mám 20" mají předepsáno 2,6 a mám vyzkoušeno že je to optimální,pneu se rovnoměrně sjíždí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 Mám dojem, že "XL" je zesílená boční konstrukce pneu. A moc bych za to nedal, že toto označení mimo jiné obsahuje moje pneu. Můj odkaz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 29, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2012 Já teda taky foukám maximálně na 2,3 Když jedu plně naložený s rodinou max třikrát do roka někam dál tak to zvyšuju na 2,5 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 já dávám 2.5 stabilně celý rok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 Romane. ale Ty máš R18 nebo se pletu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 Taky foukam 2,3 a spokojeny na 18tkach 2,5 uz moc tvrde a delsi brzdna draha! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 Jj mám Rome :) to si tam musis dat poradny brzdy když už předělávás na rs tak se vším :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 :D oka ja jsem ale nepredelaval na Rs ale LIMITED EDITION 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červenec 30, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2012 vlastně já zapoměl limited edition rs :) :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 31, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 jj :lol: presne!Jeste ze te mam chipe! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Jinak pokud to někomu pomůže získal jsem tabulku Škoda pro huštění pneu. Bohužel je to to samé co výrobce udává na víčku nádrže. :( Dále jsem obeslal 9 internetových obchodů se stejným dotazem jako zde můj první příspěvek s podrobnými specifikacemi pneu a výsledek dopadl takto: 1) víčko nádrže či sloupek 2) 2,3bar 3) nemáme tuto informaci - to mě dostalo podotýkám, že tento obchod je jedním z největších 4) tabulka přidaná do tohoto příspěvku 5) výrobce vozu,víčko nádrže 6) správný tlak konzultujte ve svém pneuservisu - to jsem myslel, že shořím 7) 2,3bar 8) 2,4bar 9) sloupek dveří, víčko nádrže Pak mi nedalo a zavolal jsem svému kamarádovi, který se pohybuje ve světě motorsportu, a ten mi řekl, že po konzultacích s různými mechaniky dospěli k názoru, že nejoptimálnější tlak (v mém případě - zvolená pneu, doplňky, styl jízdy atd.) by bylo nejvhodnější 2,6 - 2,7 dusík. Tak jsem to dnes vyfouknul přímo mezi tyto hodnoty a uvidím. Huštění pneu Škoda.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 31, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Sniper: velmi dobrá práce! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Trošku tápu jak to myslíš. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červenec 31, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Jakože to jsou dost dobry informace které jsi zjsitil! Nemyslim to ironicky :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Pokud to někomu pomůže tak jenom dobře. Od toho fóra jsou. V první chvíli jsem myslel, že to právě myslíš ironicky. Mnoho lidí takto reaguje, stává se mi to občas na fórech. Bohužel kritizovat umí mnoho lidí, pochválit poděkovat či projevit vděk - už málo kdo. :( Tím si nic nevynucuji, ale pouze konstatuji. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gefro Odesláno Červenec 31, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 Ja Ťa tiež musím pochváliť...dobrá robota ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2012 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 13, 2012 Sdílet Odesláno Září 13, 2012 U VW zákazníkům v Německu radíme, aby hustili o 0,2-0,3 víc, než je hodnota maximálního zatížení uvedeného na víčku nádrže. Podotýkám, že se jedná o hodnoty pro HOSPODÁRNOU JÍZDU, kdy sice dojde k jistému úbytku komfortu, který je ale stále přijatelný. Na dravější jízdní styl je optimum někde mezi 2,4-2,7 vzduchu a okolo 2,55-2,65 dusíku. Tak foukáme Golfy R a Scirocco R na okruhy pro závodní kurzy zákazníků B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Palmer Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Jinak pokud to někomu pomůže získal jsem tabulku Škoda pro huštění pneu. Bohužel je to to samé co výrobce udává na víčku nádrže. :( Dále jsem obeslal 9 internetových obchodů se stejným dotazem jako zde můj první příspěvek s podrobnými specifikacemi pneu a výsledek dopadl takto: 1) víčko nádrže či sloupek 2) 2,3bar 3) nemáme tuto informaci - to mě dostalo podotýkám, že tento obchod je jedním z největších 4) tabulka přidaná do tohoto příspěvku 5) výrobce vozu,víčko nádrže 6) správný tlak konzultujte ve svém pneuservisu - to jsem myslel, že shořím 7) 2,3bar 8) 2,4bar 9) sloupek dveří, víčko nádrže Pak mi nedalo a zavolal jsem svému kamarádovi, který se pohybuje ve světě motorsportu, a ten mi řekl, že po konzultacích s různými mechaniky dospěli k názoru, že nejoptimálnější tlak (v mém případě - zvolená pneu, doplňky, styl jízdy atd.) by bylo nejvhodnější 2,6 - 2,7 dusík. Tak jsem to dnes vyfouknul přímo mezi tyto hodnoty a uvidím. Fakt si mi pomohl dík moc! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 7, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Tak to jsem rád. Tak to má být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marthy Odesláno Listopad 11, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 Jake tlaky byste doporucili na octavce 1,8 20v t lpg-tezsi zadek. 1.na zimni sade 195/65/15 2.letni sada:205/55/16 ..porad hledam vhodne cisla,ted mam na zimnich 2,2,2,4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 11, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 V připadě 1.) 2,50Bar All - vzduch V případě 2.) 2,55Bar All - dusík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Listopad 11, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 ja mam zimne 195/65 r15 natlacene na 2,5 a zdaju sa mi dost tvrde. skusim to dat na 2,3 ako som mal letne tiez 15tky a uvidim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marthy Odesláno Listopad 11, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 V připadě 1.) 2,50Bar All - vzduch V případě 2.) 2,55Bar All - dusík takze stejne tlaky ve predu i vzadu,skoda to pise jinak,rozdil tam teda nemusi byt?jezdim jen max ve dvou lidech.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 11, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 Na zimu se foukají pneu, které jsou plněny vzduchem o 0,2 Bar více. Je to z důvodu studených teplot, kdy vzduch v pneu zmenší svůj objem a tím i tlak. Pokud věříš Škodě co ti píše tak to foukej podle nich. Škoda také píše neměňte si sami žárovku, nechte to na odborný servis Škoda. Nebo nelijte žádná aditiva do nádrže dieselovích motorů. Skoro všichni dělají opak, jelikož by v zimních teplotách nemohli jezdit atd. Jinak každý si fouká auto podle toho jak mu to vyhovuje. Musíš si to vyzkoušet sám, nebo dát na radu Škody či ostatních uživatelů. Mimochodem své letní 17" kola foukám na 2,7Bar dusík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marthy Odesláno Listopad 11, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2012 a ja take foukam na vetsi tlaky,ale foukat na vsech napravach stejne,tak nevim.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.