nohic Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 Nastal čas jít dál a proto prodávám svou Octavii Combi. Je mi to trochu líto, staral jsem se o ni poctivě. Za poslední dva roky jsem s autem najel asi 10 000 km - už ho skoro nevyužívám, mám firemní. Auto je v provozu od 13.11.2003, prvně v Itálii, ale po ukončení leasingu jsem si ji nechal přivézt (132 000 km) - hlavně, chtěl jsem čtyřkolku, v elegance výbavě a bez rzi. Momentálně má najeto asi 185 000 km, ale motor šlape jako hodinky, startuje na první "drc" a to i v pořádně zimě. S motorem jsem byl navštívit firmu TDIfun, takže je optimálně nastaven a seřízen. Olej v motoru jsem měnil po 12 000 km - používám Repsol Elite 505.01 PD. Rozvody jsem měnil při 140 000 km - kompletní sada. Později jsem dokoupil KN vzduchovou vložku. Vzhledem k tomu, že auto má najeto pomalu 200 000 km, má samozřejmě viditelné znaky opotřebení na karosérii. Stopy po kamíncích, sem tam oděrka, či škrábanec, či menší šrám na zadních pravých dveřích (holt na sídlišti lidi parkovat neumí). Ovšem, kdo umí lak renovovat, nepůjde to skoro poznat. Veškeré defekty na karosérii jsou povrchové, nic není až "na plech". Zadní parkovací asistent je od výroby nainstalován. Interiér je zachovalý, původní, žádné vylámané mřížky v ofucích klimatizace, akorát řidičovo sedadlo je v místě bederní opěrky protrhnuté (jde zašít), ale já to neřešil, protože to nepostupuje dál a nijak mi to nevadilo. Auto je zabezpečeno systémem BlockShaft, VIN na sklech a alarmem. Převodovka Haldex šlape jako hodinky, nikdy se na mě v zimě nevykašlala :-) Je to asi daň za to, že jsem pravidelně a poctivě měnil olej a filtr. Nemůžu tvrdit, že auto není nijak bourané, protože bourané je dnes skoro každé. Stala se mi nehoda při předjíždění, z toho jsem vyváznul s pomačkanými plechy u obou dveří na řidičově straně, ale vše jsem nechal opravit, resp. vyměnit ve Škodovce. A nejde nic poznat :-) Pár věcí, které jsem na autě nechával dodělat, či nechal vyměnit: - dodělání MaxiDotu (výměna za kompletní nové budíky) - dodělání příhřevu motoru v zimním období - kompletní renovace podvozku - nové tlumiče Kayaba, uložení přední a zadní nápravy - vyměněna reakční vzpěra pod motorem (řazení je přesnější, motor lépe "sedí") - nechal jsem vyměnit po koupi kompletní zámky, včetně spínací skříňky a předělaní na komfort 3G Výbava je elegance, 4x airbag, 8 repro, automatická klimatizace a nevím co dál, no prostě klasika elegance. Pneu letní - přední Dunlop Fastresponse - 95%, zadní 60% (16" alu disky) Pneu zimní - Continental TS830 - vše 90% (15" plechové disky) Cenu za auto bych si představoval: 130 000 Kč Kontakt: - tel.: 724 439 367 - email: nogam@email.cz Auto se nachází v Třinci. Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Srpen 21, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2012 proč jsi to předělával na komfort 3G když 3G už to muselo mít? Odkaz ke komentáři
nohic Odesláno Srpen 21, 2012 Autor Sdílet Odesláno Srpen 21, 2012 proč jsi to předělával na komfort 3G když 3G už to muselo mít? Vaša se na to koukal a mělo to 2.5 tuším... prostě předělával jsem to na třítlačítkový klíč, tak to měnil. Já tomu tak moc nerozumím :) Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Srpen 21, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2012 Aha,právě od 08/2002 je 3G,možná pro vývoz to mělo 2,5G Odkaz ke komentáři
Guest amík Odesláno Srpen 22, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 22, 2012 Cena při rychlém jednání? Odkaz ke komentáři
nohic Odesláno Srpen 24, 2012 Autor Sdílet Odesláno Srpen 24, 2012 To je na osobní domluvě. Odkaz ke komentáři
nohic Odesláno Září 24, 2012 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2012 UPDATE - nové fotky, nová cena :-D Tak to tady asi visí poslední týden.. Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky