Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+1 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

Nevím jak aktuální verze i30/Ceed, ale ty předchozí (první), byly dost na štíru s kvalitou zpracování interiéru. Odlupující se plasty na dveřích a přístrojovce po dvou letech nejsou vúbec výjimkou. Ale je pravda, že za ty peníze ... i když ty levný byly (jsou) zásadně jen s lenivejma 1,4 16V, s vyhoněným výkonem u omezovače (nepoužitelný pro běžněj provoz), ostatní už lezou s cenou pěkně nahoru taky ...

Odkaz ke komentáři

Jsem asi mladej a blbej nebo fanatickej, ale kdyby domů přišla Kia nebo Hjůndáj, tak se radši odstěhuji.

Každopádně, nejsem toho názoru, že co je nové, je dobré :X Ono se spousta dobrých zajetých věcí musí měnit, ale to už je marketing no... Je potřeba, aby se točily kšefty.

Odkaz ke komentáři

kua tady je nejak lidu, CR toho se bojim jak cert krize, zvlast s bioslozkou a kvalitou nafty v CR. Stejna/horsi neznama jak TSI

 

CR je v pohode, natocil jsem na nemza dva roky 120 a nic, vse OK. 2.0 TDI CR 103 kW ;)

 

Jako bych to tu pred chvili nepsal 120tkm je porad jeste malo a ty motory jezdi zase cca 5 let. Co bude kazdy CR bude mit v prumerru nalitany 250 tkm to bude zajimavy. Tatovy odesel CR vstrik taky az po 150tkm.

Odkaz ke komentáři

Mně osobně na novejch naftách vadí DPF, protože to je věc, která dřív nebo později musí odejít. A když si člověk vezme, jaký jsou rozdíly v ceně novýho benálu a nafty, tak je IMHO skoro lepší vzít ten benál, jezdit ho dokud je v poho a jak má něco nakroucený, tak se ho zbavit. Nevěřím, že dnešní nafťáky vydrží jezdit 10 let a půl melounu km, aniž by do toho člověk musel nasypat šílený prachy. A pokud se toho mám stejně za 5 let zbavit, tak na palivu sotva ušetřím to, co jsem dal za naftu u novýho navíc.

Odkaz ke komentáři

proto bych si nový nekupil, bud na to stále vydělávám málo, nebo jsem ještě nedospěl, čím dál víc se přiklaním k názoru kolegu-nejlíp koupit zastavený auto-tam víš kdo ho proč prodava, prostě rozumnou bouračku do 2 let staří a spravit u ověřeného zdroje

Odkaz ke komentáři

Chlapi, jak je to s tím, když chci převážet auto na přívěsu, podválu.

Jsou tam nějaké omezení/stačí mě ŘP B/ nebo si za můžu oktávku nahodit přívěs, na to hodit auto a vesele si jet?

 

Prosím, nesmějte se mě, já tohle nikdy neřešil a tak se radši chci dopředu zeptat :)

Upraveno uživatelem Wokhiii
Odkaz ke komentáři

nejakou dobu uz to resim taky a neni na to jednotnej nazor, do autoskoly jsme kvuli tomu jeste nesel (zeptat se) ale uz jsem se setkal i s nazorem ze budes potrebovat krabicku na myto.

 

A nejsem si jist jestli octavka ma na taznym povoleny takovy zatizeni abys na podval mohl dat neco co vazi 1300 kg

Odkaz ke komentáři

Jj, v rámci skupiny B je teď IMHO pouze přívěs do největší povolené hmotnosti 750 kg, což žádnej podval splňovat nebude.

 

Další věc je maximální zátěž na tažným zařízení - kolik má okta?? Tipuju max 1400-1500kg, do čehož se podval s autem zpravidla taky nevleze.

Odkaz ke komentáři

Jelikož s kamarádem během 2měsíců začínáme stavět jednoho závodního rata (motor už se vyhřívá v dílně, kastle už by byla taky), ale řešíme teď problém, jak to přesouvat. Samozřejmě to máme bez TP, takže to nemůže na silnici (může, ale takový punk zase nejsem a papíry mám moc rád).

Odlehčená hračka by měla mít kolem 800kg +/-, tažné mám v TP do 1300kg. Tak jsem z toho lehce zmatený.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...