Přejít na obsah

Vybití baterie do 2 dnů


Guest Zenon

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni,už se to tady řešilo jak jsem viděl,ale já už jsem v pasti.Mám Octavia I 2001 facelift 1,9TDI 66kW dovoz Rakousko.Auto mám již 2 roky.V říjnu mi odešla baterka tak jsem koupil novou 74Ah Varta.Z počátku po měsíci, potom po týdnu a v prosinci se to ustálilo na 48 hodinách.Baterka totálně vyšťavena.Pokud zaparkuji a chci nastartovat po 2 dnech baterka total k.o.Startuji přes kabel. Měřeno zatíženi profi měřákem - baterie drží kapacitu ani se nepohne ručička,dobíjení 14V, klidový odběr při zaalarmovaném stavu 80mA.Pokud přijdu k autu např. po dni a pul nastartuji vpohodě, nechám motor běžem např.minutu, tak potom příští den bez problémů nastartuji.Jestliže nechám auto 2 dny v klidu už nenastartuji.Servis mi řekl že nic nezjistili a tudíž vše v pořádku.Používám auto jako taxi.V říjnu byl pouze dodělán tempomat v odborném servise.Když jdu domů vše vypínam,vytahuji ze zásuvky.Nikde žádné světlo nesvítí.

Odkaz ke komentáři

Ahoj všichni,už se to tady řešilo jak jsem viděl,ale já už jsem v pasti.Mám Octavia I 2001 facelift 1,9TDI 66kW dovoz Rakousko.Auto mám již 2 roky.V říjnu mi odešla baterka tak jsem koupil novou 74Ah Varta.Z počátku po měsíci, potom po týdnu a v prosinci se to ustálilo na 48 hodinách.Baterka totálně vyšťavena.Pokud zaparkuji a chci nastartovat po 2 dnech baterka total k.o.Startuji přes kabel. Měřeno zatíženi profi měřákem - baterie drží kapacitu ani se nepohne ručička,dobíjení 14V, klidový odběr při zaalarmovaném stavu 80mA.Pokud přijdu k autu např. po dni a pul nastartuji vpohodě, nechám motor běžem např.minutu, tak potom příští den bez problémů nastartuji.Jestliže nechám auto 2 dny v klidu už nenastartuji.Servis mi řekl že nic nezjistili a tudíž vše v pořádku.Používám auto jako taxi.V říjnu byl pouze dodělán tempomat v odborném servise.Když jdu domů vše vypínam,vytahuji ze zásuvky.Nikde žádné světlo nesvítí.

 

 

A jaké máš autorádio? Sencor? :)

Odkaz ke komentáři

těch 80mA je hodně mělo by to baštit tak 30mA je třeba hledat co to dělá jak píše kolega nejčastěji to dělá pamět rádia,pak to taky může dělat centrál nebo nákej alarm jestli je nemontovalo se něco do auta co tam dřív nebylo? třeba vysilačka nebo náký jiný doplněk??

Odkaz ke komentáři

Sice píšeš že všechno vypínáš,ale co taxametr? Nezůstává ti zapnutej třeba ten?

Jinak ještě jeden postřeh nám na taxiku ten samej problém, jakmile se nechá zapnutý vyhřívání zcátek tak to žere baterku aj v když je vyplej klíček... Musíme přepínač dávat do polohy jednoho nebo druhýho zrcátka... :palec:

Odkaz ke komentáři

taxametr vypínám,vysílačku odpojuji a vytahuji ven....central je original a doděláváno nic není jen ten taxametr,vysilačka a rádio,ale jak ríkam začalo to dělat až po roce a půl.....dnes odstaveno auto ve 4 ráno a v 15 hodin opět baterka k.o. ani relé necvakaji.Zaalarmovat odalarmovat to jde dálkovým ovl...zkusim odpojit ty zrcátka a vytáhnout autorádio a uvidíme....v servise to bylo přes noc a nic nenašli...díky za radu zatim :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...