Přejít na obsah

Palivové čerpadlo O1 1,9TDi rv.99 AGR - rosí naftu


Doporučené příspěvky

Zdravím Vás všechny.

 

Mám problém se vstřikovacím čerpadlem na mé O1 1,9TDi, 66kW, rv. 1999, typ motoru AGR.

 

Před nějakým časem jsem zjistil, že se mi někde u čerpadla rosí nafta a teče pak po bloku dolů. Teď jsem zjistil, odkud vítr vane a jde o to, že u čerpadla, kde jsou přimontovány trubky ke vstřikům, se pouze při STUDENÉM motoru rosí nafta u rozvodu do prvního vstřiku. Když se motor zahřeje, rosení přestane.

 

Nedokážu přesně říct kdy se to zastaví, ale dnes jsem ujel á 5km, kdy při startu studeného motoru nafta kapala jako blázen. Po ujetí těch 5km jsem znovu otevřel haupnu a místo, kde se to rosilo, bylo suché.

 

Může někdo poradit co s tím? Evidentně se to rosí tam, kde je na obrázku vyznačené žluté kolečko a poté to teče po tom silném plechu, kde v místě šipky nafta kape dolů. Už jsem to jednou vše čistil, ale už nevím co dál můžu dělat. V servisu mi poradit nedokázali s tím, že je blbost, aby to kapalo za studena a za tepla to bylo v cajku. Díky všem za rady.

 

Foto přikládám pro ilustraci.

 

post-1448-0-48830100-1361789061_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...