Přejít na obsah

Špatně startuje za tepla


Doporučené příspěvky

Mám problém jen když je zahřátý motor tak to špatně startuje.když jsem to dal na Pc tak to hodilo špatné žhaviče tak jsem je vyměnil a stále to dělá.Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti ? Děkuju předem

 

A za jízdy necuká :-) ani jiné problémy jen hůř startuje :-(

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mám podobný problém. V zime štartuje v poriadku. Teraz keď sa oteplilo, tak ten štart je nekonečný. Nehovoriac o tom, že keď zhasnem a je zahriaty a po 5 min chcem opäť naštartovať, tak to je utrpenie. Niekde som čítal, že to je len a len štartérom. Ak máte niekto iné skúsenosti, tak mi dajte vedieť.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Měl jsem také problém u své octávie s teplými straty. Na internetu jsem se dozvěděl spousty informací čím by tomhlo být. Od malých otáček starteru, kdy se nevstříkně nafta až po jeho repasi. Studené to chylo jedna báseň ale jakmile sem motor zahřál na cca 90 stupňů, startoval jsem neúměrně dlouho. Zvažoval jsem také možnost upravit řídící jednotku za celkem solidní peníz ale nakonec jsem se rozhodl koupit novou baterii, protože sem tam měl asi ještě originál tak 10 let starou, jak řikám v zimě žádný problém ale s vyšší teplotou už to vypadalo mnohem hůře. Dal jsem tam Vartu silverdynamic 74Ah a k mému úžasu už nevim co to problém teplých startů je. Toť má zkušenost s tímto neduhem.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Guest JerryJP75

Mě teplý motor startoval způsobem, že se mi málem urval ze silentbloků. Před 14 dny jsem vyměnil baterku za novou (Varta Silver Dynamic 77Ah) a teď nevím, co je to problém se startováním teplého motoru. Jinak ta původní baterka si odkroutila poctivých 9 let.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Mám podobný problém. Studený start krásně hladce "na drc". Při teplém startu to nepatrně dýl točí a na konci jakoby malý výbuch se zatřesením a nastartováno. Není to tak hrozné, ale rozdíl mezi teplým a studeným startem je poznat. Podstatně se to teď zlepšilo s přechodem na Vervu od Benziny.. už tak nebouchá a netřese se.

Odkaz ke komentáři

nicmene porad ti starter toci min, nez je definovano v mapach ridici jednotky a nevstrikuje se ti palivo. U TDIFuna stoji oprava 3000,- a u dalsich dle domluvy. Videl jsem to i za 1000,-

 

umne jsem to odstranil výměnou uhlíků..scházeli otáčky aby to dalo pokyn pro vstřik..a ne se hned vrtat v mapách..uhlíky byly skoro bez ubytku, ale byli načervenalé a když se ohřály mněli špatnou vodivost tudíž tolik netočil..to je má zkušenost a nikdo mi to nevyvrátí..oprava 1050 kč musíš ale udat winkod na starteru.při koupi..to jen k doplnění.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...