Přejít na obsah

špatné turbo nebo chip


Dáňa

Doporučené příspěvky

Zdravim v pondělý jsem byl v Berouně na chip s mojí octavii 1.9tdi 81kw ahf 99rok chlápek od tdichip mi na mé octavii naladil necelích 150 koní, a řekl mi že mám špatné turbo že mi tlačí víc jak 1.5 bar a že ani neví jestly to není náhodou o mnoho víc že mu to prý větší hodnoty už ani nedokáže ukázat, a tak přikládám výsledek měření jestly by se stoho dalo poznat jestly je to špatným turbem nebo je to špatně nachipované, je pravda že zátah je opravdu slušný od spoda ale pak to najednou houpne jako když to hodí nouzák a pak to začne tahnout ale už o trochu slabjejc ale o opravdový nouzák se nejdená protože motor vypínat nemusím při další sešlapnutí se koná zase značně silný zátah do sedačky stim že to chvíly tahne a pak jakoby ubere a už to jen tahne tak na 60 % a pak se to zas jakoby trochu vzpamatuje prostě divný pruběh výkonu nejvíc mi vadí ten velkej propad po prvním zatáhnutí byl bych rád za každou radu protože vyhazovat peníze za turbo se mi nechce :(

post-17645-0-30406000-1371676962_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Děkuju za váš názor takže to vypadá na špatný chip jestli sem to dobře pochopil ? je pravda že už před tím než jsem jel na chip tak mi tlačilo turbo podle mé diagnostiky co jsem s kámošem za jízdy logoval ve 2400 ot 2340bar a pak to hnedka šlo dolu na nějakých 1950 a mohl sem to točit až do 4000 ot a pořád kolem 1900až 1950 to už asi taky nebylo dobře nebo je to normální jev turba ? mne jde o to aby sem se zase netáhnul 200 km do berouna aby mne to znovu naladily a ve výsledku bych pak stejně musel reklamovat repasované turbo tak kdyžtak bych ho rovnou vyndal a poslal ho tam a nemusel bych se strachovat cestou že se mi někde rozletí a ted babo rad peníze už došly rak to vidim asi na reklamaci turba :wallbash:

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...