Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

TDIfun

Partner OctaviaClubu
  • Content Count

    1 956
  • Joined

  • Last visited

About TDIfun

  • Rank
    Ladič pian :-)

Kontakty

  • Website URL
    Array

Profile Information

  • Zájmy
    Array

Recent Profile Visitors

2 186 profile views
  1. Problem je klasicky v spatnem turbu, repas nebrat!!! Pokud vetsi tak pouzit nove origo GT1749VB a je klid, aplikovali jsme to XY krat a vysledek vzdy ok. Repase a homemade hybridni jsou loterie...
  2. No nejsem si jizdej zda bych na jedne ruce zpocital kolik lidi v CR by tohle umelo, natoz ve Zline :-) ale muzu se kdyz tak obetovat, Ze Zlina to neni tak daleko ke mne dovezt auto.
  3. Musis se upravit softwer jednotky motoru.
  4. Nic bych tam radeji nelil, to ze se to rozlo je spise z duvodu ze jezdil douho kratke trasy a porad prerusoval klasickou periodickou regeneraci, tak se prihlasila s upozornenim ze potrebuje delsi trasu. Ekologie, musime spalit palivo kvuli cisteni filtru. :-(
  5. To uz bez jemneho koure ale moc nepujde. To turbo je mizerie. Ale vono to neni videt prez DPF ze to kouri, tak se to tak ladi. Pokud nekdo vyuziva max vykon obcas, tak to az tak nevadi, DPF zregeneruje. Total bezpecna uprava i pro nekoho co jezdi podlahu porad, tak do 180hp Nechapu proc tam dali tak slabe turbo, :-(
  6. Vse je jine!!! 110kw tak 175-180hp
  7. Vymena EGR, kazi se, dava se modifikovany nova rolnicka. Je potreba pak dat zakladni nastaveni EGR, a neflashovat jinak soft zmizne, ale ty flashe byly hlavne u 1.6TDI tady u 2.0tdi jen vymena a zakladni nastaveni.
  8. Ja to resim softwerove aby to prizhavilo i pri vyssi teplote, nejsi prvni ani posledni co ma naprosto stejny problem..
  9. Jen detajl, regenerace spaluji pouze saze ktere se zachyti na DPF a z nich se stava popel ktery se uklada do DPF, tzn. ze se jeho propusnost casem tak ci tak snizuje.
  10. Pritom by stacilo jedine, kdyz uz tady mame takove EKO citeni, tak at zaplati stat nebo EU lidem 50% ceny noveho originalniho DPF jako EKO dotaci, Penize se vyhazuji za jine kraviny, tak at tohle udelaj. Dnes uz si myslim, ze je spousta mechosu co uz maji dost zkusenosti aby se auta opravovala a filtry fungovaly, i vyrobci se poucili a dopiplali softy, cidla atd.
  11. Ja mam, malem to znicilo motor na jedne A6 3.0tdi kdy to neustale pretahovalo regenerace a redilo to tak olej ze tam bylo o 1.5L vic naplne Filtr se rozrizl a zjistili jsme, ze jsou v nem 3 salamy namotaneho plechu. Rekl bych ze to je spis takovy emulator toho aby ECU nevyhazovala chyby. Na mobilu mam fotku :-) Tady
  12. Kourivost mozna projde ale musi projit i kontrolou kodu pripravenosti. Tohle fakt nevim. Musel by to nekdo namontovat a zmerit klasickou metodikou kourivost. Taky je ale mozne ze ten nerizenej stoji uplne stejne jako klasicke DPF
  13. Ano tak to je, lavicku plnou opilcu jsem mel za garazi. :-))))))
  14. No takovou mam porad, teda ne tu oktu tu jsem prodal. A bydlel jsem ne na Bezrucove ale na Havlickove a pak na Smetanove , to jsem s tou velkejma bydlel v podnajmech. Ted bydlime ve svojem na Kopernikove a uz mame i malou strapatou. :-)
×
×
  • Create New...