Přejít na obsah

Nestartuje auto a svítí závada ESP


alesssek

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám problém. Ráno jsem sednul do auta a auto nestartuje a svítí kontrolka ESP. S autem jsem jel naposledy v sobotu (27. října), dnes je 29.října. Nevíte čím by to mohlo být a popřípadě co s tím?

Díky moc za rady. Pokud zde toto téma je, omlouvám se, neměl jsem čas to vyhledávat.

(rok výroby 2009, najeto to má na tachometru 120.000 km)

Odkaz ke komentáři
V 31. 10. 2013 at 7:57, maros napsal:

a hlavne jaka motorizace to je ?

 

Pokud je to naftak - rozsviti se zhaveni ?

Pardon, je to nafťák. Včera jsem vymontoval baterii a nabil. Tak uvidíme, jestli bude držet a vše bude ok nebo bude auto dnes ve stejném stavu. Včera jsem nastartoval, ale nějakou dobu svítily kontrolky ESP a volantu. Po nějakých pár minutách zhasly.

Odkaz ke komentáři

Toto je uplně na palici, tak mě nenapadne, že když někdo napíše nestartuje, znamená to , že točí ale nechytne, ne že má vybitou baterku. Tak nabiju, nebo nastratuju přes kable a jedu, pokud je slabá baterka, tyhle systémy se rozsvítí, jakmile to nastartuje, je třeba kalibrace, čili chvíli svítí než se někam popojede a zatočí.

samozřejmě udělat zátěžovej test baterky, případně novou, a pokud je větší odběr, zjistit kde a vyřešit.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Ahoj,

 

mám podobný problém. Mám Škoda Octavia 1.9tdi 81kw rok 2004.

Dám klíček do první polohy kontrolky pozhasínají jak mají ale pak se mi hned rozsvítí trojůhelník s kulatou šipkou (esp myslím) pak otočím klíčkem a auto točí ale nenaskočí :-( Mám tam pod volantem páčku na zabezpečení startování. Ta je v poloze OFF samozřejmě při startu.

Stojím jedním kolem na kamenu ale to by nemělo mít vliv ne? :-)

 

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
V 28. 10. 2014 at 13:21, Mirek19TDi napsal:

Ahoj,

 

mám podobný problém. Mám Škoda Octavia 1.9tdi 81kw rok 2004.

Dám klíček do první polohy kontrolky pozhasínají jak mají ale pak se mi hned rozsvítí trojůhelník s kulatou šipkou (esp myslím) pak otočím klíčkem a auto točí ale nenaskočí 😞 Mám tam pod volantem páčku na zabezpečení startování. Ta je v poloze OFF samozřejmě při startu.

Stojím jedním kolem na kamenu ale to by nemělo mít vliv ne? 🙂

 

Děkuji za radu.

Ahoj, tak problém vyřešen. Měl jsem vypáleného švába na řídící jednotce. Spálení způsobil přepínač pod volantem a částečně alternátor.

Výměna švába na řídící jednotce a repas alternátoru to vyřešil.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Ahoj,mam podobny problem. Mam 1.6tdi 2010. Koupil jsem ojetinu a ted po najetych cca 800km se rano sedl do auta, a to stekalo jak malej ratlik. Tocilo, ale nechtelo naskocit. Po druhem startu to melo tendenci naskocit, naskocilo na volnobeh ale zdechlo. Az po ctvrtem startu kdy jsem krmil plynovym pedalem to naskocilo a radeji sem to hned projel na delsi trat. Pote sem dvakrat nastartoval na prvni "brnknuti". Cim to muze byt? Mam se bat, ze se to bude opakovat? S diesly nemam zkusenosti. Naftu sem aditivoval. Baterka musi byt v poho, kdyz to stekalo i na poctvrte a stekalo jako ratlik. Zeby svicky nebo vstriky? Diky za rady.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...