Přejít na obsah

Černý kouř z výfuku


Doporučené příspěvky

Zdravím. Prosím Vás o radu. Když víc sešlápnu plyn a třeba stojím na místě tak z výfuku jde černý kouř. Nevíte čím by to mohlo být? Já osobně si myslím že je zanešený EGR ventil a sání. Mohou to být také nějaké jiné závady? Myslíte si že by pomohl Wynn´s DIESEL EGR 3 SPREJ? Ohledně toho spreje můžu to aplikovat i v takové počasí jaké ted jsou?

 

Mám tedy Oktávku 1.9 SDI r.v.2000 a nevím kde má být ten EGR ventil.Prosím můžete sem dát nějaké foto kde se nachází? Předem Vám všem moc děkuji za rady.

 

pozn.: Mám jít tento měsíc na STK a Emise

Odkaz ke komentáři

černý kouř většinou u dieselu neznamena nic hrozného. Jde o to že se část paliva nespálí ve válci ale shoří se až ve výfuku. Může to být vstřikovačema, velkým opotřebením motoru a taky klidně může být přicpaný vzduch filter. Pokud VAG nic neukazuje tak to pravděpodobně nebude chybou nějakého čidla, asi začni tím nejjednduším.

Odkaz ke komentáři

černý kouř většinou u dieselu neznamena nic hrozného. Jde o to že se část paliva nespálí ve válci ale shoří se až ve výfuku. Může to být vstřikovačema, velkým opotřebením motoru a taky klidně může být přicpaný vzduch filter. Pokud VAG nic neukazuje tak to pravděpodobně nebude chybou nějakého čidla, asi začni tím nejjednduším.

 

 

Takže myslíš použít ten sprej na EGR ventily a sání? Podle mého je nějaký bordel v EGR ventilu a v sání. V létě jsem tam dával ten VIF tak vstřiky by mohly bejt čisté.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...