Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

DjRaptor

OctaviaClub
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Kontakty

  • Website URL
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.ahifi.cz/clanky/detail/jak-vybrat-a-pouzit-tlumeni-odhlucneni.htm
  2. Na léto bych tam vrazil 17 " osobně ale našel si kvalitní kola s co nejmenší váhou , neudělej chybu co já a nešetři :) Osobně bych teď koupil OZ Ultraleggera . To bude tech rozdíl 36 mm gumy . Každopádně disky sami o sobě jsou dost těžký což zrovna neukazuje zrovna na dobré parametry .
  3. Já bych řek že 16" je asi nejlepší kompromis pro tohle auto z hlediska pohodlí/ovladatelnost . S váhou disku to bohužel kapitola sama o sobě, osobně bohužel vlastním Dezent F v 18" které s gumou mají přes 21 kg takže jak psal Martin žádná hitparáda a ještě k tomu jsem je zatím po každé sezóně musel nechat rovnat jsou jak žvejka . Jó když chce někdo šetřit tak ve výsledku zaplatí víc a je ještě k tomu nasranej .
  4. Sice jsem chvilku jezdil bez zápisu do TP (cca 3 měsíců) než jsem našel firmu která mi vystavila dodatečně typáč ale už bych se na to .... je to o hubu, copa policajti ale když se něco stane tak pojišťovna tě vysvleče i z ponožek A s tou velikostí : 18 " jsou na tom autě hezký ale ten komfort není žádej . Osobně podle mě nejlépe 17" na léto s 225 gumou a na zimu 16" v mém případě kvůli RS brzdám . Když si jen spočítáš výšku bočnice je to údaj sám o sobě dost vypovídající 18" - 90 mm , 17" - 101,25 mm , 16" - 112,75 mm , 15" - 126,75 mm .
  5. DjRaptor

    STK a EMISE 2016

    Od listopadu mají být ještě na emisích nějaké změny , údajně bude kamera i na rukojeti sondy co jsem se dozvěděl + nějaké úpravy toho online měření .
  6. VAG udělat log do dlouhého mírného kopce na 4st. od 1500ot do aspoň 4000 na plnej plyn, dále juknout na teplotu chladící kapaliny rádo odchází a je dvouokruhové takže podle budíků nemusíš poznat , dále zkontrolovat volnoběžnou dávku a předvstřik dokáže se seknou regulátor v čerpadle, další teplota vzduchu za IC a teplota paliva jestli není KO termoventyl na filtru . A nebo taky muže přibrzďovat nějaké kolo, zkus odjet nějakou trasu jen s brzděním motorem a pak zkus opatrně teplotu kotoučů jestli je nějaký teplejší nejspíš přibrzďuje.
  7. Vždy brzdí víc přední je to asi cca 70 : 30 pro přední už vetší velikosti kotouču na předních nápravách tomu napovídají . Kdyby měly zadní kola větší brzdnej účinek tak máš celkem v zatáčkách problém jelikož by ti utíkal zadek ven. Obecně se dá i říct že bez zadních se dá celkem jezdit ale bez předních bych asi nezkoušel , jasně že nejlepší je to mít v pořádku . Ohledně toho klepání ve volantu mam teď stejný problém ale dělá to jen občas brzdy 312/256 tedy RS a připisuji to vůli v řízení .
  8. Ahoj , už kondenzátor co máš na audio do auta jako buffer pro zesilovač o něco zlepší starty u ulehčí baterce avšak pravá sranda začíná s tzv. superkondenzátory třeba 3000F 2,7V nebo 2,85V od firmy Maxwell bohužel jejich cena není moc lidová jelikož to je vcelku novinka a výroba není moc levná sama o sobě + těží z toho že jsou dá se říct jedničky na trhu . Jeden tento kondenzátor stojí 1500 a potřebuješ jich 6 , takže momentálně jsem ve stavu pátraní po lepším poměru výkon/cena :) A odkaz jukni na youtube nebo google a dej si vyhledat prostě Ultracapacitors je tam dost zajímavých věcí .
  9. Ahoj bylo to myšleno že kvůli její větší kapacitě budeš při stejném proudovém odběru delší dobu fungovat . Ale je to i z pohledu životnosti Pb akumulátorům vadí jakýkoliv stav pod 90% nabití v ideálním případě a pod 80 % (12,2 V) už začíná celkem rychle ztrácet životnost . Třeba vybíjení akumulátoru na 50 % snižuje jeho životnost na 1/5 a plné vybíjeni na 1/10 . Tyto stavy ještě potom zhoršují teploty jak velké tak male ale jak už jsem psal výše , modelový příklad abys udržel tech ideálních max 10% vybití při mrazech třeba -20 tak mávnutím kouzelného proutku máš z 90 Ah třeba 54 Ah a cyklické vybíjeni tedy 5,4 Ah kdežto u tvého vzpomínaného 62 Ah je to při - 20 jen 37,2 a složka 10 % vybíjeni je tedy jen 3,7 Ah . To co jsem tady napsal je fakt jen jednoduše shrnuto chování Pb aku na závislosti nabití při nějakých podmínkách . + ještě vetšinou čim vetší aku tím mu méně vadí špičkové odběry třeba starty . Ta baterka si to za ten čas provozu nasčítá a výsledkem je třeba těch 3,5 roku u mě , ono je taky dosti možný že si můžeš koupit už celkem mrtvou baterku z obchodu v domnění že je nová a jen ji před odesláním prodejce dobil . Ideální je prostě občas ji změřit (třeba voltmetr do zapalovače za pár kaček) a jak padne pod 12,4 okamžitě na nabíječku aby zůstala dlouho fit , ideálně dokoupit malej FV panel přímo pro to určenej kterej ti bude dorovnávat baterku ale víc jak půlka vyráběnejch je nepoužitelná z důvodů slabého výkonu , přebijení nebo dokonce spíš vybijí akumulátor při nepřízni počasí , tedy potřebuješ solární nabiječku která je ideálně amorfního typu s výkonem cca aspoň 6 W spíš více chráněná diodou pro zpětné vybíjeni a stabilizátorem cca na 13,6V .
  10. Tak já zase nechápu tvojí reakci mischicka baterie se tam podle rozměru vejde , rozdíl ceny je zanedbatelný a kapacita k dobru , nehledě k tomu že při mrazech kapacita se zpomalující se chemickou reakcí celkem snižuje při -20 třeba až o 40 % . A s tvrzením že to nebude stíhat nabijet to ani nezkoušej to je kravina na entou , to co z ní sebereš tak tam musíš stejně znova nalejt (+ nějaké ztráty ) ať je ta baterka taková či maková ale s tím rozdílem že z vetší budeš fungovat déle třeba starý Zetory měly stejnej altík jako Š120 a baterky stejný opravdu nebyly. A výbava nic extra elegance + nez. topení a audio . PS: opravdu se ti nikdy nestalo že bys potřeboval vetší kapacitu ? Mě osobně jo ještě před ovcí jsem měl Vectru B a při hlídání RZ jsem radiem baterku vymlátil a už nenastartoval jakpa by se mi tech pár AH tehdy hodilo . Raději ti snad nebudu ani psát že si chci k baterce paralelně dopojit superkondenzátory pro lepší proudovej náběh při startu .
  11. Ahoj, tak včera odpoledne se mi nepovedlo nastartovat sotva to jednou otočilo motorem . Baterie Varta silver 77Ah 3,5 roku stará a nabíjená přes 3 týdny. Dal jsem to na nabíječku a nacpalo to jen necelých cca 10 Ah což mě celkem zarazilo :( . Tak hledám novou a při vnitřním rozměru kaslíku 315 x 175 x 190 mě zaujaly Exide Premium 85 Ah 800 A EA852 která má 315x175x175 a nebo Exide Premium 90 Ah 720 A EA900 315x175x190 . Celkem škoda že baterka stejného výrobce stejné řady s vetší kapacitou a rozměrem mé menší startovací proud .
  12. Tak i já se připojuji ke spokojeným zákazníkům . Cena vynikající ,komunikace a rychlost vyřízení v rámci objednávky slušná. Díky moc
  13. co jsem pročítal net tak na O2 by to mělo být přímo součástí volantu .
×
×
  • Create New...