Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

33 topics in this forum

    • 15 replies
    • 37 351 views
    • 1 reply
    • 9 536 views
    • 7 replies
    • 5 084 views
  1. radenie rychlosti

    • 8 replies
    • 2 530 views
    • 8 replies
    • 2 084 views
  2. Cukanie motora

    • 5 replies
    • 6 213 views
  3. Dolití jiného oleje

    • 1 reply
    • 2 252 views
  4. Štart

    • 20 replies
    • 5 034 views
  5. Řadící páka

    • 0 replies
    • 1 963 views
  6. Převodovka 1.9 SDi (DUS)

    • 0 replies
    • 3 133 views
  7. Autobatéria BANNER Power Bull 12V 70Ah

    • 1 reply
    • 1 918 views
  8. Chladící kapalina G12+

    • 5 replies
    • 2 488 views
    • 0 replies
    • 2 843 views
    • 1 reply
    • 3 679 views
  9. ložisko kola

    • 3 replies
    • 2 316 views
    • 0 replies
    • 2 125 views
  10. Zatuhnutá radiaca páka

    • 3 replies
    • 2 607 views
    • 5 replies
    • 3 057 views
    • 2 replies
    • 2 762 views
  11. Samoopravna aut

    • 0 replies
    • 2 438 views
  12. Oktavia SDi

    • 2 replies
    • 2 982 views
    • 3 replies
    • 3 976 views
  13. Kvalitní Nafta

    • 2 replies
    • 3 555 views
  14. Černý kouř z výfuku

    • 5 replies
    • 6 236 views
    • 9 replies
    • 4 075 views
    • 2 replies
    • 4 241 views
  15. prevodovka SDI

    • 1 reply
    • 3 493 views
    • 0 replies
    • 2 633 views
    • 10 replies
    • 7 067 views
  16. diagnostika Vag

    • 1 reply
    • 3 015 views
  17. octavia sdi 2001

    • 0 replies
    • 3 033 views
    • 2 replies
    • 4 968 views
  18. Hluk od prevodovky

    • 0 replies
    • 4 381 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...