Přejít na obsah

Houká mi asi turbo jako sanitka:(


Doporučené příspěvky

Mám oct 2 1.9Tdi 77kw 2006, najeto cca 195tis, ve 140 dělám čip na cca 99kw a 320nm a cca po ujetých 5-10tis km začalo z motoru od někud houkat ( asi do 2tis. otáček ) nevím jestli je to tím čipem, ale spíš se přikláním že nějaký matlák servisu se řídil servisníma intervalama které předepisuje škodovka a vzducháč neněnil 40-50tis km ( já měním poctivě po 15tis i s olejem ) od té doby si je hlídám..Jinak turbo samozřejmě dochlazuji po jízdě a nedávam tomu kouř za studena apod. Jinak jsem našel spoustu témat na tuto problematiku a každý tvrdí něco jiného, někdo říka že to prostě tento modelový rok dělá a že je to houkání normální, někdo že turbo hned mění a po čase mu to začně dělat znovu, potom nějaký článek od Cimbu ohledně osekaných lopatek a utěsnění filtrboxu a buhví čeho fakt nevím co si z toho vzít:( už jsem si na to nějak zvyknul, ale letos chci dělat spojku tak jsem to nějak začal řešit..Nemáte s tím někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Njn vůbec nevím:D Už jsem s tím najezdil takhle asi 50tis km..ted´ mě čeké spojka tak chci vyřešit i tohle.., ale spíš jen kvůli tomu zvuku..jinak žádné jiné problémy s tím nejsou.. spíš teď řeším jestli hned měnit turbo za nové nebo jsem našel jednu firmu kde by nejdřív rozebrali nějaké různé potrubí apod. a zjistili jestli tam není nějaká netěsnost a pak by se podívali na turbo a asi repas.., ale nerad bych se právě dožil toho ze koupím nové turbo a začne mi to houkat znocu jak už jsem se někde u někoho dočetl:( Děkuji za Vaší zkušenost! A jak to vypadá když Vám takhle odejde turbo?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Měl jsem ten samý problém a taky jsem četl několik verzí čím to je...tak jsem to neřešil, až do včerejšího večera kdy mi turbo nadobro odešlo...takže bych asi neotálel se servisem.

a kolik jste měl na něj nalítáno?

Takže dnes mi přijde nové turbo garrett, tak jsem zvědavej co to udělá. Původní má najeto 202tis km a třeba by ještě vydrželo, ale jedu na dovču a nechci riskovat, každej říká něco jiného. Jsem zvědavej v jakém stavu bude to staré, snad ho ještě prodám.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...