Přejít na obsah

Zapojení podvolantového kroužku


Ares

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ježiš, takhle rozebraný jsem to ještě neviděl. Ten kabel se dá takhle koupit nebo si ho vypitval z jinýho kroužku? Já jsem ten kroužek dvakrát měnil, ale vždy celý, né přes takovou rozborku a mám dojem, že tohle asi nesložíš, pokud si do toho sestavení netroufneš jít sám bez pomoci, tak máš asi problém, protože co já vím tak to nikdo nikdy takhle nerozebíral. Ale mohu se samožřejmě mýlit. Moje rada je se podívat po nějákym vrakáči a sehnat ho za pár korun než se s tim babrat kdoví jak dlouho a vysledek je nejistej. Jak ses do tohoto problému vůbec dostal?

Odkaz ke komentáři

Ahoj, koupil jsem si Octavii asi před rokem a svítil mi airbag a netroubilo to,teď byl čas tak jsem se do toho pustil,bylo téměř jistý že to je ten kroužek, tak sem ho pro zajímavost rozebral a ten kablík byl odtrženej,asi někdo udělal chybu předemnou. Novej stojí asi 1400 kč a z vrakárny 500 kč. Tak sem se to pokusil opravit, kablík sem zastřih asi 2cm a pájkou ho naletoval zpět,ale pak sem nevěděl jak to namotat na ty kolečka,nakonec sem na to přišel,je to celkem logické. Takže sem to opravil a dal zpět do auta, dal sem plnej rejd do leva-do prava a vše funguje :) Opraveno za 00 kč a práce asi tak 15-20 minut.

Odkaz ke komentáři

Tak já se toho bál taky, ale když sem viděl ten origoš spoj tak ten pájenej je supr,ten origoš je jen heftlej nějakym ultrazvukem,takže kdybys za to trochu vzal tak to asi upadne. A 60 kč říkáš? To jsi z nějakýho levnýho kraje,né? :D Tady u nás v Plzni 500 kč, a na netu se dali sehnat i za 250 kč,ale + doprava atd. takže si furt na pětikile. Ono ani nejde o ty peníze,ale proč to kupovat když to vlastně jde opravit.

Odkaz ke komentáři

Jako jasný já taky na autě opravuju co se dá a hlavně jsem se zařekl, že auto už nikdy do servisu nedám, protože co jsem za posledních pár let zažil, když jsem se o díly co tam vlastně dávaj začal zajímat, tak mě jímala hrůza. Teď si auto opravuju sám, na technický se divěj, že auto 16 let starý funguje bez ztráty hvězdičky a já hlavně ušetřim. Jinak nechápu proč jsou v Plzni tak drahý vrakáče, ale asi to bude všude stejný, člověk si ten svuj levnej musí najít :-)

Odkaz ke komentáři

Jasný, servis se uplně na nic,oni dnes už neumí opravit absolutně nic,kolikrát když sem si nevěděl s něčím rady tak sem tam zajel (né jen do jednoho) a pořád říkali to samí, to může bejt to a to a to a tak to začnem měnin postupně od nejlevnějšího dílu než se trefíme..jenže na to sem jim můžu vys... .Od teď si všechno dělám sám,občas pomůžou kamarádí. Asi před půl rokem mi to za studena škubalo a vůbec to netáhlo,v servisu zase jeli tu svojí, jak se musí vyměnit cívka,rozdělovač,škrtící klapka,svíčky atd,nakonec jsme to vyřešili s kamarádem a bylo to čerpadlo, takže v servise už mě nikdo nikdy neuvidí :D

Odkaz ke komentáři

To je přesný, nedávno, tedy asi před 2 rokama jsem byl v jednom servise za prahou na doporučení jednoho člověka z fóra. Auto šlo jen na 3 válce, už před barákem mě napadlo, že by to mohla bejt jedna z vstřikovacích trysek, tak jsem je odpojil od válců a vždy zapojil jen jednu a koukal jestli do skleničky stříká benzín a všechny byly ok, tak s tim že nevim čim to bude jsem to odvezl do toho servisu a za dva dny mi volaj, že to byla tryska vstřikování benzínu, která měla ulomenaj konektor a že ješte vyměnily svíčky a oprava je hotova, já jim řikám že to nemohlo bejt vstřikování, že to jsem kontroloval, že to prej nedokážou posoudit a že teď už to funguje. Tak mi napočítali 6 tis. za vstřik a 400,- za svíčky k tomu diagnostika plus práce. No platil jsem asi neco přes 8 000,- hádal jsem se s nima jako pes a nakonec jsem to stejně musel zaplatit, ikdyž jsem věděl, že tu trysku ani nevyměnily a že to nakonec byla vadná svíčka a to byla moje poslední návštěva servisu. Rok na to jsem o dovolený v létě udělal objednávku dílů k autu za něco přes 13 000,- a byla to nová spojka, přední i zadní tlumiče, zadní pružiny, komplet silentbloky na autě (všechny co ta jsou na nápravách), olej v motoru i v převodovce a servořízení, nový svíčky a ke všem těm komponentům nový šroubky a matičky (origo). Potom za půl roku jsem měl problém s otáčkama a diagnostika ukázala snímač otáček na rozdělovači, ten stojí asi 1500, tak jsem na CC-autodílech našel výměnnej rozdělovač (pošlu jim starej oni mi pošlou zrepasovanej origo bosh) rozdíl člověk nepozná je to celý origo a ušetřim půlku, tedy asi 3500,- a zase byl klid. Pak jsem si udělal nový brzdy (komplet zadní bubny a přední kotouče a desky) a palivovej filtr. Auto teď jezdí jako nový a je to za cenu origo dílů nebo v origo kvalitě. By mě zajímalo kolik by to stálo v servise, protože pokaždý když jsem v kterymkoliv skončil tak jsem vypláznul skoro 10 000,- a to byla jemom nějáká blbost a auto stálo pořát za ho...no a nic jinýho opravenýho nebylo, teď jsem si opravil vše najednou a za cenu dvou návštěv v servise, který by mě stejně čekaly.

Odkaz ke komentáři

Jo je to děs, to máš jako můj táta, ten měl octavii 1.9 Tdi 66kw,druhej majitel,serviska,top stav. A najednou se z motoru začaly ozývat rány,tak stim zajel do servisu a tam mu řekli že je to 100% dvouhmota setrvák,oprava cca 30 tisíc,tak tu Octavii táta prodal známému s tím že je vadnej setrvák za 30 tisíc a vzal si nový auto na lízačku. A za 2 dny od prodeje známej už jezdil,tak sme se ho ptali kolik ho to stálo a on se jen usmál a říkal, tisíc korun, nebyl to setrvák ale vrtule na klimě. Takže táta pěkně prodělal. Jinak v té mojí Octavii už jsem taky měnil přední péra+horní uložení,silentboky ramen, čepy,filtry,olej. A teď se chystám na přední kotouče+desky,uvažuju o zn. Ferodo. Dále se musím zbavit plastových prasopráhů,nechápu jak to tam někdo moh dát,vypadá to šíleně a hlavně se bojím co bude pod tím,páč se v tom akorát drží voda. A pak ještě musím vyřešit problém kterej už řeším asi 2 měsíce,auto(hlavně za studena) při rozjezdu poposkakuje, silentbloky motoru se ale zadají být OK a v ramenech sem je měnil,mám strach aby to nebyla spojka,ale ta jinak neprokluzuje a řazení jde taky dobře.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Já jsem koupil levně vysloužilou 1,6 74kW a proto jsem při koupi neřešil stav. Ale postupně při průběžné údržbě jsem zjišťoval že kde to šlo používali samořezky např přední světlomet nebyl nacvaklý na těch trnech ale někdo nevěděl jak na to tak to navalil samořezkou na sádroše. to stejný př nárazník dřevěná laťka a samořezky, nešlo řadit protože někdo tunil řadičku a navalil to silikonem tak natvrdo že byla neustále stlačená a jednička padala do zpátečky radili majiteli že má převodovku KO. Těsnění na průtok šroubu na servu netěsnilo tak tam dali na to staré jěště jedno a ono to nepomohlo. Svíčka každá jiná. A on žil v přesvědčení že auto má dobře ošetřené. A dobře za to platil.

No a stejný servis se stará tomuto člověku o jeho nynější auto moc pěknou OI tdi combi.

Protože jak on říká vůbec tomu nerozumím.

A to je pak smutný pohled na auto po několika letech takové péče.

Já osobně můžu říci že mám štěstí že se stýkám jenom se špičkovými mechaniky ale to až po 15ti letech předtím jsem se taky nechal mockrát ojebat. A loni(když už jsem si myslel že se vyznám) jsem po velké havárce předku svěřil moje krásné tdi do opravy člověkovi co má dílnu a dělá auta živí se tím. Znám ho ale že je to takovej lempl jsem zjistil až při přebírání opraveného zkurveného auta. Jsem zvyklý na kvalitní práci a myslel jsem že je to normální ale toto jsem nečekal. Plakat už nepomohlo. Sváry jak od prasat plechy zevnitř neošetřené chycené na rez děravý filtr box neosazené světlomety, nefunkční naklápění, ztracené koberečky. Bohužel (pro ni) už si opravu platila nastávající majitelka. Ale ona si to pak pořešila jinak a jinde, aby to nevypadalo že jsem prodal mrd.u. byli to taky její kamarádi.

A TAK UŽ TO KOLEM AUT CHODÍ. Raději si všechno dělat sám je to časově náročné ale co.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...