Přejít na obsah

Cukání při jízdě u 1.6 tdi dsg


Doporučené příspěvky

Ahoj clubáci,

 

Včera jsem si pořídil mazlika 1.6 tdi v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.(RV 2010) Bohužel si při rozjezdech připadám jako v autoškole. Auto sebou neuvěřitelně cuká až mám strach, že chcípne motor. Před tím jsem měl 2.0 tdi DSG (RV2007 - loni odcizena :-() a nic podobného jsem tam nezažíval. Máte někdo podobnou zkušenost?? Předem díky za vaše poznatky.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Ještě taková drobnost, aby jste se všichni bavili o tom samém oleji/náplni/lázni ... ;)

 

6Q DSG = mokrá spojka = třecí segmenty JSOU v olejové lázni

7Q DSG = suchá spojka = třecí segmenty NEJSOU v olejové lázni

 

Takže ten olej, o kterém mluví LUMI je olej pouze v převodové části (cca 1,7-1,9 l), jiný olej tato převodovka nemá a rozhodně nepřichází do kontaktu s třecími segmeny spojky, proto VW group neurčuje přímo interval výměny, ale samozřejmě je vhodné tento olej taktéž měnit po určité době.

 

EDIT: jinak my máme práci stejnou spojku na 1,8TSI (7Q DSG) a od cca 80tis. km taky auto při určitém druhu rozjezdu (a ne vždy) cuká, resp. rozvibruje na dobu 1-2 sec celé auto do kastle. A je to způsobeno opotřebovaným setrvačníkem v našem případě (výměna oleje ani update fw nepomohl).

Upraveno uživatelem Jack_Reacher
Odkaz ke komentáři

celokoncernova svolavacka byla 11/2013 u 7° kvuli prechodu ze syntetiky na mineralni olej, protoze na syntetiku za horka a chladu selhavala mechatronika. Tykalo se to 1,5 milionu aut.

 

MartinP77: mokra spojka kazdych 60 000 km a sucha spojka "dozivotni" (stejna jako u manualu a tam by se idealne mela menit po 5 letech nebo 100-150 000 km). Osobne bych u 7° menil 60-80 000km (vymena v autorizaku cca 2000,- olej + 2000,- prace), precijen nasledne opravovat DSG je hodne draha zalezitost. K tomu 6°, pry maji DSGcka nejakou pamet chovani, tak leda zkusit prehrat SW, nastavit adaptaci apod.. vic by ti o tom nejspis rekl Honza9007, ten se v tehlech vecech vyzna :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

prečo sa mení ten olej je toto..

 

U vozů se 7-stupňovou převodovkou s přímým řazením (DSG), z určitého výrobního období existuje možnost, že vodivé usazeniny (elektrolýza) v řídící jednotce převodovky povedou ke zkratům a přetavení tavné pojistky převodovky. Následkem výpadku napájení se rozpojí spojky a vůz jede na volnoběh.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...