Přejít na obsah

Hyundai i30 combi - 1.6 GDI ;)


Doporučené příspěvky

Mám k autu síťku na oddělení kufru a prostoru pro posádku. Ale dneska jsem zjistil, že ačkoli je kufr samá přihrádka, tahle potvora se nevejde složit nikam. Ačkoli místa by se pod podlahou kufru našlo habakuk. Takže nezbejvá, než jí mít hozenou v kufru, kde se bincá, nebo v garáži či ve sklepě. To mi nepřijde moc "Simply Clever" :smich:

 

vorlajz: vyzkoušel jsem to přepínání na volantu a měl jsi pravdu. Funguje to :palec:

Odkaz ke komentáři

Jojo... To nechám... ;)

 

Zkousel jsem pustit volant... Auto nikam neujizdelo... Jde rad ;)

 

Holy... Taková vychytavka... Když polezes do mezipodlahy... Tak muzes ten dekl zajistit za tu spodní cast uchopu roletky ;)

To je ten samej pařez... Když jsem na něj najel.. Byl pod sněhem. Proto jsem ho neviděl...

 

A fotka z dnešního rána...

post-214-0-43634600-1457416507_thumb.jpg

post-214-0-82867800-1457416589_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

SKAJA to potvrzuje. Přesně tek. Už i O II byla tvrdší, a více FL, než první O II. A ta O III je ještě horší než O II. Ta tvrdá sedačka to umocňuje. Ano, je v ní vlečená náprava. Ale to měla O I taky. A byla nejpohodlnější. Jinak ten rozdíl mezi vlečkou a multilinkem zase tak markantní v jízdních vlastnostech nevidím. O I se na příčných nerovnostech chovala jak Žigulík, ale O III s tím takový problém nemá. Bohužel, za cenu snížení komfortu. Není to o typu nápravy, ale o naladění.

Mimochoden, napsal jsem do Boleslavi. Chtějí to vidět, asi příští týden. Ale pochybuji, že s tím něco provedou. A pak se podívám k "sousedovi z Nošovic".

Odkaz ke komentáři

někomu to tvrdší naladění vyhovuje... já osobně to u auta, které využívám pro rodinu, nechci... i30 je naopak velmi příjemná, protože je dostatečně tuhá, ale přitom komfortní... a v čem třebas válcuje O II, tak to jsou sedačky vepředu, protože ty jsou prostě perfektní... mě maximálně vyhovují...

 

jsem zvědavý, až si to auto projedeš, jaký z toho budeš mít pocit... jinak i30 má vzadu víceprvek...

 

 

jo Skajo, to byly časy... O II Scout měl doslova báječný podvozek... jízdu jsem si opravdu užíval... škoda, že jsem si ho tehdy nemohl nechat... ;) asi bych ho měl furt, i když to byl žrout, tak byl zase pekelně rychlej... ;) já když si vzpomenu, jak jsme valili na chalupu, já s tím vlekem a na tacháči 150 ... :D to byly časy... ale dneska už bych to neudělal... ;) hh

 

Skajo... příští víkend budu kácet 3 stromy, jsi zván :D :D :D

Odkaz ke komentáři

SKAJA to potvrzuje. Přesně tek. Už i O II byla tvrdší, a více FL, než první O II. A ta O III je ještě horší než O II. Ta tvrdá sedačka to umocňuje. Ano, je v ní vlečená náprava. Ale to měla O I taky. A byla nejpohodlnější. Jinak ten rozdíl mezi vlečkou a multilinkem zase tak markantní v jízdních vlastnostech nevidím. O I se na příčných nerovnostech chovala jak Žigulík, ale O III s tím takový problém nemá. Bohužel, za cenu snížení komfortu. Není to o typu nápravy, ale o naladění.

Mimochoden, napsal jsem do Boleslavi. Chtějí to vidět, asi příští týden. Ale pochybuji, že s tím něco provedou. A pak se podívám k "sousedovi z Nošovic".

Ta vyměnit Škodovku za Hyundai mi příjde zcestné. A jen bych pro jistotu podotknul, že Škodovku nemám, což tady každý dobře ví, ale ty jsi asi nový, tak raději píšu, že rozhodně nejsem zatvrzelý škodovkář.

Odkaz ke komentáři

TomasB - Já se tam stavím spíše ze zvědavosti. Osobně proti Hyundai nic nemám, ale kombik mi do oka nepadl a krátký má pro mne po dvaceti letech s Octávkama malý kufr. Ale že mi tahle v tomto stavu doma nezůstane, je mi už jasné. A to ji mám 14 dní. Ale kam se vrtnout, sám teď nevím.

Odkaz ke komentáři

A co změnit podvozek?? V zásadě by neměl být problém tam hodit nějaký jiný pružiny / tlumiče. Ať už ze 4x4, nebo možná i nějaká Audina nebo tak něco...to by poradil někdo, kdo se v tom více vyzná (Rolbař apod).

 

Jinak má Oktávka v novým MR dostat adaptivní podvozek, ten by to měl řešit dokonale (viz jeho funkce v Superbu). Je otázko, jestli třeba půjde dodělat zpětně do starších O3, případně na kolik by to přišlo. Zase by asi poradil někdo, kdo se věnuje elektrice.

Odkaz ke komentáři

no Jirko... tak to je hozená rukavice... takže to myslím vážně... ;)


TomasB - Já se tam stavím spíše ze zvědavosti. Osobně proti Hyundai nic nemám, ale kombik mi do oka nepadl a krátký má pro mne po dvaceti letech s Octávkama malý kufr. Ale že mi tahle v tomto stavu doma nezůstane, je mi už jasné. A to ji mám 14 dní. Ale kam se vrtnout, sám teď nevím.

 

Jirko... určitě si udělej svůj názor... ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...