Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Ostatní značky

Forums

  1. 10 005
    posts
  2. 5 083
    posts
  3. VW Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Volkswagen

    4 901
    posts
  4. BMW Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky BMW

    4 827
    posts
  5. Ford Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Ford

    1 003
    posts
  6. Renault Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Renault

    48
    posts
  7. Hyundai Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Hyundai

    1 283
    posts
  8. Volvo Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Volvo (a speciálně Petra81)

    796
    posts
  9. Mercedes Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Mercedes

    337
    posts
  10. Peugeot Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Peugeot

    32
    posts
  11. Citroen Club

    Sekce určená pro všechny majitele automobilů značky Citroen

    • No posts here yet
  • Příspěvky

    • Hoši, jezdil jsem a nebo se v tom vrtal. Za prvé, když vrazím kameru do 12V zasuvky, tak se nic neděje. Nenabíjí, ani při puštěném motoru. U řidiče není, tam už je jen USB, jedna je u zadních sedaček a druhá v kufru. Ani jedna kameru nesepla, respektive nenabíjela. Nevím proč. Za další, po aktivaci komfortního nastupování/vystupování, mám blbě nastavenou polohu a nevím, jak ji nastavit. Jak vypnu auto a otevře dveře, tak mě to skřípne k volantu. Opěrka vyjede směrem k volantu a sedák nahoru. Je tam deb*lně nastavená poloha a já celej den nepřišel na to, jak uložit polohu, kterou chci. Pro jízdu je to OK, to se automaticky nastaví z předešlé jízdy nebo mohu vyvolat z paměti. Ale nebaví mě se do toho soukat jak do tanku.To komfortní nastupování/vystupování má fungovat tak, že volant vyjede nahoru a křeslo se odsune. Jenže já mám nastavenou nějakou zpičenou polohu toho křesla a jsem z toho na mrtvici. Nedaří se mi rozchodit aplikaci na parkování/vyparkování přes mobil. Nejdál jsem se dostal, že se mi jednou povedlo auto skrz to nastartovat, ale stejně jsem s ním nepohnul. A to byl tak jeden úspěšný start na 100 pokusů. Něco se tam seká a padá mi spojení s autem. Netuším proč, když je to přes heslo a PIN spojený. Jinak jezdí krásně. To autonomní řízení, tak to funguje opravdu výborně. Do pražských kolon si od teď mohu kupovat noviny. Jede to naprosto samo a spolehlivě. V noci světla, tak to je taky masakr.
    • Díky moc 🙂   Díky 🙂 
    • Je o tomdle mnoho a mnoho článků na DP a pod,nikde však nebylo vše uplně dobře vysvětlené. Věci potřebné pro přestavbu: převodovka,komplet spojka,silenblok motoru,servo hadice,servokapalina,spojkový váleček,poloosy z 6Q,startér z 6Q.Sehnal jsem si převodovku z Leonu Arl-kód FMH. Vyměnila se převodovka+spojka,vše bez problémů sedí. Problém nastává s hadicí serva,všude jsem četl,že stačí ohnout. Mě při ohýbání však praskla a navíc i přes ohnutí,je to taková fušérská práce... Proto jsem si nechal vyrobit na míru hydraulickou opletenou hadici,stálo mě to cca 500kč,dokonale to sedlo do držáků původní trubky a i to vypadá skvěle. Musí se vyměnit silenblok motoru,jelikož 6Q ho mají zesílený. Nejlepší koupit nový cca 2500kč. Musí se měnit spojkový váleček-ten co je v motoru,já použil z druhé ruky a bez problémů. Většina článků zmiňuje i nové táhla převodovky,to však není pravda,stačí vyměnit ty plastové,černé konce. O tom jak se mění poloosy atd se tu rozepisovat nebudu,to je všem jasné. Chtěl jsem hlavně sepsat potřebné věci k přestavbě. Cenově mě to vyšlo na cca 15K. Dával jsem rovnou i novou reakční vzpěru a do ní silenbloky Powerflex. Pro každého ale doporučuji se nejdříve zamyslet,jestli má pro tuto přestavbu dost výkonu,jelikož auto hodně zlenivý. Kdybyste měli ještě nějaké otázky,tak pište,vše rád vysvětlím 🙂
×
×
  • Create New...