Přejít na obsah

Odstránenie katalyzátora


Doporučené příspěvky

Zdravím vás, hodne ma trápi v poslednom čase zvuk katalyzátora. Je to také akoby kovové cinkanie/praskanie, proste ako škoda 105 :wacko: Normálne sa hanbím pridať nad 2000 ot./min. :ph34r: ... Pre info mám 2.0 MPi AQY a sú tam 2 lambda sondy. Keby bola iba jedna tak nič neriešim, kat ufiknem a dám rúru lenže druhá sonda bude brblať a prepne RJ do núdzového režimu :wallbash: .. Nemáte niekto skúsenosti ako to obísť a neutratiť pol výplaty? Vopred ďakujem.

Odkaz ke komentáři

Vďaka za ochotu ale už som sa s tým stretol u viacerých áut a určite je to katalyzátorom. Na neorigo to robí veľmi silno (mám teraz) a na origo čo som zohnal, trochu menej ale stále dosť. Dal som ho zmerať a ževraj má 86% účinnosť, neviem čo je na tom pravdy :D Dal by som tu aj video kde je to pekne poznať ale neviem ako, ešte som tu video nedával :wacko: Bez KATu je to konečne zvuk hodný auta len zase je v núdzaku kvôli tej 2. lambde :wallbash:


Toto síce nieje moje video ale je to totožný zvuk, a vždy to robí:

 

- pri prudšom šlápnutí na plyn asi pol sekundy, potom sa umúdri,

- za studena stále až kým teplota nepresiahne nejakú úroveň, pomaly sa ten zvuk vytráca,

- a úplne vždy v ťahu/zábere... dám dolu okienko a idem okolo múru tak ako keby šla vedľa mňa škodovka 105ka s deravým výfukom... :(

 

je to tu ale podstatne slabšie ako mám ja a auto len stojí... V ťahu to nieje pol sekundy ale stále kým nedám nohu z plynu :blink:

https://www.youtube.com/watch?v=-wZJm6XMSPA&spfreload=10&hd=1

Odkaz ke komentáři

Nikto nič? Hľadal som po internete firmy ktoré robia softwarovú úpravu RJ aby sa dala druhá lambda odpojiť a aby ju RJ nebrala v úvahu, ale našiel som na Slovensku iba 2 firmy čo to robia a pýtajú za to od 150€ do 200€ <_< V Čechách neviem ako, ale hodne by mi pomohol aj kontakt na niekoho kto sa vyzná v kódovaní RJ. Určite by sme sa nejako dohodli...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...