Přejít na obsah

Plyn nereaguje


Guest tompesik

Doporučené příspěvky

Guest tompesik

Zdravím. Mám v poslední době ještě jeden problém.

 

Když je auto zahřáté, tak se mi děje toto (pozoruji u rychlostních stupňů 4 a 5): při přidání plynu motor reaguje jenom do cca 1/3 plynu. Potom, i když dám plyn až na podlahu, tak pořád výkon motoru odpovídá tomu, že ho mám zmáčknutý jen do té cca 1/3.

 

Prosím o radu a názor, co se to děje. Octávka (r.v. 1998) má přes 350.000 km.

Děkuji, Tomáš

Odkaz ke komentáři

Chtělo by to napojit na VAG a přečíst chyby. Z toho se potom může vyjít.

 

Tak jak popisuješ se třeba auto chová když spadne do nouzového režimu a jede bez turboefektu (tlak turba překročí přípustnou mez a hlídací elektronika tlak vypustí bokem). Ale nevím jestli může být tvůj případ...

 

Měl bys asi ještě doplnit pro případné zkušenější rádce typ motoru (ALH, AGR...)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...