Přejít na obsah

CHYBA 17958 plniaci tlak


Doporučené příspěvky

O1 99 AHF...Zdravim ako už XY z vas aj mne auto stratilo vykon...na diagnostike ukazalo chybu 17958 plniaci tlak,vie mi nekto potvrdiť moje vysvetlenie na to že tuto chybu vyhadzuje koli vadnemu N75 Ventilu? variabilita chodi ľahko,všetky spoje su v pohode,akurat som si všimol že pri odstaveni auta motor nedochadza tak tlmene ako ma ale otrasami ako ked nefunguje ta "škrtiaca klapka" na EGRku ktora je tiež ovladana ventilom N75(ak sa mýlim opravte ma) Dikes

Odkaz ke komentáři

Turbo ven a vyčistit. Nejlépe to svěřit někomu kdo to už x dělal. Pak je dobré ho znova naladit. U nás je to do 3 tis.kč. Tento problém jsem taky řešil svěřil jsem to Turbosportu a už téměř 3 roky klid. Měk jsem ho zasrané vč egr a parohů. Bylo mě řečeno ať nejezdím na dědka a spotřebu :-)

Odkaz ke komentáři

Mam taky podobny problem.Jedu do mirneho kopce na 3ku pak to prislapnu a kolem 100km/h vykon nikde.Zastavim vypnu znovu nastartuju a auto jede normalne 190Km/h druhy den rano zase ten samej kopec zase na 3ku a zase vykon nikde.Postup jako predtim.Co by to mohlo byt.Turbo cistene pred 2kory. Zitra to pichnu na vag tak jsem zvedavej.Jinak kdyz dam 2,3,4 plnej kolem 4300ot/m takto jede jak prase ale na 3ku od spodnich otacek to spadne do nouzaku.Nemuze to byt zaneseny egr?

 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zdravím, ja mám podobný problém. VAG vypisuje chybu 17965, turbo po spadnutí do núdzového režimu, keď vypnem motor a znova naštartujem už nepadne počas jazdy do núdzového režimu. Ventil N75 som vymenil, pred 3/4 rokom sa čistilo turbo a taktiež opravovala zaseknutá variabilita turba. Pripájam logy. Kde môže byť chyba?

post-54005-0-83899300-1475609742_thumb.png

post-54005-0-57235100-1475609747_thumb.png

post-54005-0-08737500-1475609755_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...