Přejít na obsah

drura

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    186
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia III Combi

Návštěvy profilu

950 zobrazení profilu

drura's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za odpověď, zkusím se s někým schopným domluvit ať mě tu kontrolu vypne, protože mě už ten oranžový trojúhelníček celkem sere 😅
  2. Měl jsem canbus LEDky ale ty nesvítily vůbec, tak jsem tam dal klasické vláknové.
  3. Při zapnutí tlumených světel se rozsvítí oranžový trojúhelníček že nesvítí osvětlení SPZ. V době kdy se mi kontrolka rozsvítila poprvé, osvětlení opravdu nesvítilo, žárovky jsem vyměnil, osvětlení již svítí, ale kontrolka chyby nezhasne, a vždy když světla rozsvítím kontrolka znova vyskočí. Kolega servisák se snažil chybu přes diagnostiku vymazat, ale chyba vyskočí znova. Nevíte co by se s tím dalo dělat? Případně neřešil už někdo něco podobného? Díky za info.
  4. Když se koukám na grafiku maxidotu tak ta je původní? Mám Octavia 3 2016 a ta je černobílá, tuším že až po FL byl ten malý displej barevný?
  5. Nechci zakládat nový topic, tak se připojím. Dnes po dotankování se mi na palubním počítači zobrazila kontrolka filtru pevných částic proto jsem si trochu nadjel, najel na dálnici a po nějaké době kontrolka zhasla. (rozsvítila se mi poprvé) jinak standardní regenerace když ji zaznamenám tak nevypínám. Co mě ale zajímá je, proč se mi kontrolka zobrazila vedle počítadla kilometrů "trip", ale oranžová kontrolka u otáčkoměru nesvítila. Někdo nějaké zkušenosti? Rozsvítila by se kdybych vypnul motor a znova ho nastartoval? V nouzovém režimu auto nebylo, jelo úplně standardně. Octavia III, 1.6TDI, 81kw, r.v2017, 183tisKM
  6. Včera jsem tedy vyměnil ventilátor, koupil jsem Valeo, ale motor je Bosch přesně jak říkáš, výměna je velmi jednoduchá a bezproblémová. Jinak moje počítadlo ukazuje 180tis km (2017). Tak snad to zas nachvilku pojede 🙃
  7. Aktualizuji stav, ventilátor fouká kdy se mu chce, ráno když je relativně chladno funguje ventilátor normálně, odpoledne při cestě z práce když je 30stC tak se rozjede a ale zpomalí až se zastaví úplně, kontroloval jsem přívod vzduchu z venku a nenašel jsem žádnou překážku, kabinový filtr je nový, klapka pro vnitřní venkovní okruh chodí normálně. Dnes jsem objednal nový ventilátor Valeo tak snad bude po problému. Každopádně, za mě velké zklamání v kvalitě u ani ne 5 let starého auta ... když někoho vezu tak je mi až stydno říct sorry jako nejede větrák 😄
  8. S prasklou naftovou hadičkou u palivového čerpadla mám taky zkušenost. Při plně zahřátém autě jsem měl pod krytem motoru naftovou fontánu. Celkem nebezpečná situace 🔥
  9. Octavia 3, 2016, Climatronic Při prvních teplejších dnech letošního roku jsem po nasednutí do auta a nastartování zpozoroval nezvyklé hučení v interiéru, které nemá vliv na otáčky motoru. Při vypnutí ventilátoru klimatizace hučení ustalo. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale při jízdě jsem si všiml kolísání výkonu/otáček ventilátoru, jak v režimu auto tak v manuálním režimu. Po cca 5 minutách jízdy hučení ustane, i výkon ventilátoru je souměrný. PS: Climatronic mám už ve své druhé Octavii, takže vím že v režimu "auto" si řídí otáčky podle teploty vnitřního prostoru, ale v tomto případě je problém někde jinde. Máte někdo s tímto problémem zkušenosti? Podle zvuku a mého pocitu bych řekl, že má ventilátor příliš velký odpor a s tím dle mého souvisí i snížený (kolísavý) výkon ventilátoru. Zkoušel jsem zde podobný problém vyhledat ale marně, takže pokud už se zde tento problém řešil tak bych poprosil o odkaz a toto vlákno smažu.
  10. Tak abych to trochu oživil, tak přes léto si auto postavilo hlavu a startovalo bez ztráty kytičky, takže jsem startování dále neřešil. Problém nastal po vytrvalejších deštích a při vlhčím počasí, kdy startér opět jen cvakne a nezatočí. Na druhý pokus většinou zatočí a auto chytí na drc. Může i to vlhké počasí lépe ukázat na problém?
  11. drura

    šipka nádrž

    Používáš při tankování odvzdušňovací ventilek? Pokud ne, není nádrž zcela plná obzvlášť když nafta zapění.
  12. Než tak pálit od klávesnice a tipovat odkud a co teče, tak si auto zvedni, sundej spodní kryt motoru, a mrkni zespod. Může to být spousta věcí a ani to že je olej v pravo pod autem nic neznamená, protože ti olej snadno steče...
  13. Minulý týden jsem bral repasovaný třmen na passata b5.5 . Třmen vypadal krásně, svítíl se jak psí kulky, ale po montáži pořád padal brzdový pedál, i při jízdě. Nakonec jsem zjistil že odvzdušňovák nedržel a propouštěl, po reklamaci, vyvložkování závitu to bylo ještě horší.(asi nepřesně nařezaný závit) Proto jsem nakonec koupil třmen nový TRW a všchno OK. Podruhé bych repas nekoupil.
  14. Zdravím chlapci, mám podobný problém (1.9 TDI 81kw ASV). Při startování se mi nahodile stává že nezatočí startér, kontrolky svítí, všechno se zdá být ok, ale startér nezatočí jen jemně cvakne. Když vyndám klíček ze zapalování, zasunu zpět tak většinou nastartuje na břink. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Stávalo se mi to cca 1x za týden, teď to dělá skoro každý den. Bojím se, že jednoho krásného dne nenastartuju vůbec. Myslím si, že to bude buď spínačka nebo startér, co vy na to? Nějaké cenové relace oprav?
  15. Mám snad totožný problém. Na Octavii I (r.v2002) se mi vybíjí vystřelovací klíč. Baterka vydrží tak 14dnů - 3 týdny a pak přestane auto odemykat-zamykat. Zkoušel jsem i druhý klíč ale s totožným výsledkem. Podařilo se už někomu takový problém vyřešit? Teď otevírám dveře manuálně ale vzhledem k tomu že mám zámek pouze na straně řidiče tak je to dost nepraktické. Někdo nějaká zkušenost?
×
×
  • Vytvořit...