belo0 Odesláno Duben 8, 2015 Sdílet Odesláno Duben 8, 2015 zdravim mam jeden problem po vymene turba sa mi zacal ozyvat akokeby bzucanie taky plechovy zvuk spod pristrojovky hladal som vsade na forach pomoc a nic uz sa to snazim vyriesit cca pol roka mal som to u roznych mechanikoch a nic : dvojhmota v potiadku tak isto aj turbo menene silent bloky dotiahnute vsetko v motorovom priestore no teda co sa dalo meneny platenec vyfuk ok vcera sme zhodily palubnu dosku s podozrenim na klimu dvojzonovu a kurenie po demontazi tej palubnej dosky je zvuk intenzivnejsi este doplnim robi to iba ked je auto v pohybe a to na akom kolvek prevodovom stupni od cca 2000 do 2300 otaciek motora a hlavne ked je auto v zabere na volnobehu nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
belo0 Odesláno Duben 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 8, 2015 este doplnim je to o2 1.9tdi 77kw s pdf bxe 2006 no a dnes sme to boli prevetrat s odrutenou kapotou kamarat sedel na aute a pocuval ze ci nahodou to nejde od motora ale motorova cast ok ten zvuk vychadza akokeby od vyparnika ale na 100percent to neviem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kadlec Odesláno Duben 8, 2015 Sdílet Odesláno Duben 8, 2015 Me pri tech otackach rezonuje kastlik nad stredovyma ofukama, kdyz ho vyndam je klid, ale nedari se mi zjistit co to ha nem rezonuje 0 Citovat Odkaz ke komentáři
belo0 Odesláno Duben 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 8, 2015 kastlik je uz prec a aj tak pokracuje rezonacia :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kadlec Odesláno Duben 9, 2015 Sdílet Odesláno Duben 9, 2015 Tak to bude neco jinyho:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři