Přejít na obsah

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.2 : Turbodíra, spotřeba atd.


Doporučené příspěvky

Opět moc děkuji za velice pěkný článek. Myslím, že hezky popisuje náhled na současný stav motorů na trhu. Jako majitel OIII 1.8 TSI mohu potvrdit poznatky ohledně turbodíry i spotřeby.

 

Turbodíra je konkrétně u tohoto motoru v "rozumných" provozních otáčkách prakticky neznatelná, což je způsobeno i poměrně malým turbem. Osobně mě dost mrzí, jak je tento motor uškrcený. Určitě by se z něj dalo vyrazit mnohem více, což naznačuje i absolutně plochá křivka kroutícího momentu ve velkém rozsahu otáček. Docela by mě zajímalo, jestli konečně někdo dokáže říci, jak je to s převodovkou u této motorizace. Je opravdu dimenzovaná jen na 250 Nm? Vydrží příp. chip?

 

Ohledně spotřeby: z mého pohledu je tento motor velice citlivý na "plynulost jízdy". Vidím to třeba na cestě do práce. Jakmile chytám často červenou a občas popojíždím, jedu za 7,5 - 8 l. Ale když je plynulý provoz téměř bez zastavení, jedu za krásných 5,5 - 6 l. A to si klidně mohu dovolit občas přišlápnout plyn a na spotřebě se to projeví minimálně.

 

Těším se na další pokračování článku!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...