Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Efektivní, úsporná a bezpečná jízda

Zásady a základy efektivní, úsporné a bezpečné jízdy

29 topics in this forum

    • 48 replies
    • 5 138 views
    • 0 replies
    • 308 views
    • 0 replies
    • 579 views
    • 0 replies
    • 792 views
    • 0 replies
    • 270 views
    • 0 replies
    • 116 views
    • 0 replies
    • 116 views
    • 21 replies
    • 1 994 views
    • 8 replies
    • 189 views
    • 44 replies
    • 6 249 views
    • 39 replies
    • 3 703 views
    • 22 replies
    • 306 views
    • 13 replies
    • 684 views
    • 2 replies
    • 169 views
    • 1 reply
    • 966 views
    • 47 replies
    • 5 064 views
    • 66 replies
    • 2 053 views
    • 30 replies
    • 3 421 views
    • 1 reply
    • 1 573 views
    • 3 replies
    • 1 398 views
    • 5 replies
    • 1 522 views
    • 58 replies
    • 2 445 views
    • 1 reply
    • 1 012 views
    • 11 replies
    • 1 836 views
    • 1 reply
    • 1 230 views
    • 10 replies
    • 1 920 views
    • 55 replies
    • 6 471 views
    • 1 reply
    • 1 629 views
  1. ŠKODA Economy Run 2014 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 6 483 views
  • Příspěvky

    • Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
    • Hlavně s pojišťovnou když by se něco stalo. A určitě ten vyšší profil nemají octavia 1. Vyšší profil vy taky mohl pak dělat problémy při zatčení, nevejit se k tlumici atd... 
×
×
  • Create New...