Jump to content

Efektivní, úsporná a bezpečná jízda

Zásady a základy efektivní, úsporné a bezpečné jízdy


34 topics in this forum

    • 48 replies
    • 6.2k views
    • 640 replies
    • 95.1k views
  1. Škoda Economy Run 2021

    • 0 replies
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 1k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 670 views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 1k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 0 replies
    • 603 views
    • 0 replies
    • 380 views
    • 0 replies
    • 391 views
    • 21 replies
    • 2.7k views
    • 8 replies
    • 552 views
    • 44 replies
    • 7.4k views
    • 39 replies
    • 5.2k views
    • 22 replies
    • 782 views
    • 13 replies
    • 1.2k views
    • 2 replies
    • 559 views
    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 47 replies
    • 5.8k views
    • 66 replies
    • 3.6k views
    • 30 replies
    • 4.4k views
    • 1 reply
    • 2k views
    • 3 replies
    • 1.8k views
    • 5 replies
    • 1.9k views
    • 58 replies
    • 3k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
    • 11 replies
    • 2.4k views
    • 1 reply
    • 1.5k views
    • 10 replies
    • 2.3k views
    • 55 replies
    • 7.4k views
    • 1 reply
    • 2k views
  2. ŠKODA Economy Run 2014 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 8.4k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...