Přejít na obsah

Zrychlenie z 100 na 200 km/h a hmotnost


imperator

Doporučené příspěvky

Zdravim...upozornenie pre profikov ze zadavam laicky dotaz...

 

Pozeral som si tak priebehy motorov parametre a zrychlenia aj na Youtube... ci data z katalogov a podobne.. a co mi je "mierne" divne...

 

280k superb 4x4 dsg - 0-100 tusim - 5,8 sekundy ale z 100 na 200 - cca 18 sekund

RS 220koni - 0-100 - 6,9 cca... ale z 100 na 200 cca 14 sekund

 

viem superb je tazsi...ale nie az o tolko cca 1600kg vs 1420 aby tam bolo to zrychlenie o tolko pomalsie...alebo o co ide...maximaln vykon ma trosku posunuty nejak od 5500 do 6200 otacok kdezto RSka ich ma uz od 4500 (ale zas menej koni samozrejme) alebo tam hra ulohu aj nejaky odpor vzduchu, rozmery, ci velkost kolies ?

 

Pozrel som napr aj BMW X3 306koni... cca 1900kg...zo 100 na 200 - nejakych 16,5 sekundy...tam by som to aj nejak chapal...tazsi a je to taka "kocka" ale superb...kde sa podela "dynamika"...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...