HynasVBT Odesláno Červen 4, 2015 Sdílet Odesláno Červen 4, 2015 Zdravím přátelé,výhodně se slevou jsem koupil na valašskou zimu OII 4x4 1,9TDI, 2006.Do provozu v ČR, koupeno při nájezdu 220000km.Zkušební jízda po městě OK, nicméně při otáčkách 2000-2300 na 5. a 6. rychlost se ze zadní části vozu jdou cítit vibrace.Načetl jsem různá fóra a nejspíš by to mohl být zadní kloubový kotouč, hardy spojka.Prodávající při jednání o kupní ceně mi sdělil, že je potřeba pořešit kardan, že jde slyšet a cítit.Mohlo by to být ono?Omlouvám se za dotaz, ale jsem v tomto nováček.Na kolik by se dala pořešit oprava, výměna tak, aby vozidlo pak nedrkotalo?Je tu někdo od Ostravy, kdo by poradil, vyměnil, pomohl? Má smysl kupovat nový díl (za cca 5000) nebo se dá sehnat i postarší?Díky za relevantní reakce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 4, 2015 Sdílet Odesláno Červen 4, 2015 Měnil jsem ji.Unášeč dělá vibrace,né hučení,to bude dělat diferák 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HynasVBT Odesláno Červen 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 5, 2015 Zdravím přátelé, výhodně se slevou jsem koupil na valašskou zimu OII 4x4 1,9TDI, 2006. Do provozu v ČR, koupeno při nájezdu 220000km. Zkušební jízda po městě OK, nicméně při otáčkách 2000-2300 na 5. a 6. rychlost se ze zadní části vozu jdou cítit vibrace. Načetl jsem různá fóra a nejspíš by to mohl být zadní kloubový kotouč, hardy spojka. Prodávající při jednání o kupní ceně mi sdělil, že je potřeba pořešit kardan, že jde slyšet a cítit. Mohlo by to být ono? Omlouvám se za dotaz, ale jsem v tomto nováček. Na kolik by se dala pořešit oprava, výměna tak, aby vozidlo pak nedrkotalo? Je tu někdo od Ostravy, kdo by poradil, vyměnil, pomohl? Má smysl kupovat nový díl (za cca 5000) nebo se dá sehnat i postarší? Díky za relevantní reakce. Myslel jsem, že co do počtu oktávek na českých silnicích bude reakce s radami případně pomocí daleko větší... :o( 0 Citovat Odkaz ke komentáři