Dworza Odesláno Červen 27, 2015 Sdílet Odesláno Červen 27, 2015 Ahoj, premyslim o koupi dvojkovyho superba 2.0 TDi DSG a prodejce u nej udava informaci, ze pri jizde po dalnici dochazi k lehkymu uniku chladici kapaliny s tim, ze maji podezreni na defekt AGR chladice. Nejsem clovek, co by se vrtal v autech, takze mi to nic nerekne.. Jestli nekdo vite, tak muzete mi prosim osvetlit, jak moc velkej pruser to je a kolik by tak baj voko mohla stat oprava? Diky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krakonoš Odesláno Červen 28, 2015 Sdílet Odesláno Červen 28, 2015 Ahoj, premyslim o koupi dvojkovyho superba 2.0 TDi DSG a prodejce u nej udava informaci, ze pri jizde po dalnici dochazi k lehkymu uniku chladici kapaliny s tim, ze maji podezreni na defekt AGR chladice. Nejsem clovek, co by se vrtal v autech, takze mi to nic nerekne.. Jestli nekdo vite, tak muzete mi prosim osvetlit, jak moc velkej pruser to je a kolik by tak baj voko mohla stat oprava? Diky :) Ahoj, ještě bys mohl napsat rok výroby,kolik to má najeto,typ motoru (CBBB,CFFB,CFGB) a že mají podezření je sice hezké,ale taky to nemusí být ten chladič. Může třeba prosakovat vodní pumpa v nejhorším případě těsnění pod hlavou. Chladič spalin stojí kolem 8.500 a výměna podle toho kam to dáš opravit,dá se vyměnit i bez sundání nápravnice a DPF ale pokud to dáš do autorizáku tak tam rozdělají půl auta a zaplatíš tak +- 4-5000 za výměnu. Pokud by se jednalo o vodní pumpu tak nová stojí kolem 1300 Kč a pokud máš už blízko k výměně rozvodů nebo si nejsi jistý kilometrama tak udělat při pumpě i rozvody - cca 7000 + výměna. Samo že vše origo díly. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dworza Odesláno Červen 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 28, 2015 Ahoj, ještě bys mohl napsat rok výroby,kolik to má najeto,typ motoru (CBBB,CFFB,CFGB) a že mají podezření je sice hezké,ale taky to nemusí být ten chladič. Může třeba prosakovat vodní pumpa v nejhorším případě těsnění pod hlavou. Chladič spalin stojí kolem 8.500 a výměna podle toho kam to dáš opravit,dá se vyměnit i bez sundání nápravnice a DPF ale pokud to dáš do autorizáku tak tam rozdělají půl auta a zaplatíš tak +- 4-5000 za výměnu. Pokud by se jednalo o vodní pumpu tak nová stojí kolem 1300 Kč a pokud máš už blízko k výměně rozvodů nebo si nejsi jistý kilometrama tak udělat při pumpě i rozvody - cca 7000 + výměna. Samo že vše origo díly. Je to 2010, najeto to bude mit poctivych 85 000. Co to ma za motor nevim (je to prvni auto, co kupuju a vubec se v tom nevyznam :)) - je to TDi se 125 kW. Chm.. takze v nejhorsim pripade by to mohlo stat treba do 15 000? Pokud by zbytek byl ok, tak uz to neni takova velka castka, v celkovy cene auta, ale nechce se mi jezdit x-set kilometru to okouknout, kdyz by hrozilo, ze bude oprava za 50 a vic.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pedrodinis Odesláno Listopad 9, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2015 Jsem čerstvě po výměně AGR i s chladičem. Dělali mi to v rakousku. Díl jsem dostal na kulanci ale práci jsem si musel zaplatit cca 380 Euro 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.