Jump to content

kontrola logu


Recommended Posts

čau všichni,

 

mám prosbičku o radu, vím že takových témat je spousta, ale nějak se v tom nevyznám. Řešil jsem problém hvízdajícího turba (chycený ložiska, turbo vyměněno za repasované). Najednou se však víc soustředím na jízdní vlastnosti a zjišťuju, že mi oktávka odspodu netáhne (mizerná akcelerace). Zhruba od 2200 - 2400 otáček zapne turbo a auto "táhne". Vzhledem k tomu, že jsem auto poslední rok šetřil, kvůli tomu špatnýmu turbu, tak nevím, odkdy mi to takhle dělá. Zkoušeli jsme zkontrolovat podtlakový hadičky, nikde nic, váha vzduchu Bosch, měněná před 100.000km, ventil N75 původní (nyní najeto 200.000km). Zkusil jsem hodit auto na Vag a udělat log, ale nevím, jestli jsem ho udělal správně, rozjezd na 1.2. potom na 3. od 1100 do 3.000 otáček, log viz. příloha. Bohužel ho ale neumím číst (nevím jestli váha - něco měří, takže úplně kaput asi ne, nebo jestli by to mohlo být tím ventilem N75). Dávám sem surový soubor *.csv, abyste si to mohli projít celý. Budu vděčný za každý nápad.

 

Auto: Škoda Octavia 1,9 TDi, 66kw, r.v. 2000, najeto 200.000 km, motor ALH

 

Teď jsem zkoušel něco vyčíst z toho logu a zdá se mi tam nízký plnící tlak, tak DP říká, zkontroluj magnetický ventil plnícího tlaku N75, pokud je tlak nízký, změř odpor, musí být v rozmezí 25-45 ohmů (já naměřil 17-18).

 

Díky Dalibor

LOG-01-003-010-011_dalibor.zip

Link to comment

tak jsem dnes dal zkušebně jinou váhu vzduchu, křivky téměr totožné. Kontroloval jsem táhlo na baňce regulace turba, po nastartování zajede dovnitř. Dále jsem si všiml, že i na volnoběh mi to na váze ukazuje cca 410mg/R, místo požadovaných 270 mg/R. EGR otevřen při volnoběhu na 84,5 % (tolerance je 40-75%). Tak nevím jak dál.

Link to comment

udělal jsem kontrolu na volnoběh a váha vzduchu mi dává víc jak 370 mg/R (viz. příloha). Když jsem udělal kontrolu ventilu N18 (elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů), tak cvakal, ohmicky snad taky ok. Když jsem ho zkoušel přes VAG a základní nastavení, kde přepíná mezi vypnuto a zapnuto, tak správně ukazoval 0...5% a 95...100%, ale hodnota vzduchu byla stále cca 420 mg/R. Takže podle DP zkontrolovat mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Otázka zní, může to mít vliv na počáteční výkon - akceleraci?

 

 

post-45855-0-78570800-1435682848_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...