Přejít na obsah

(FII - Roomster) Montáž origo parkováku


Doli

Doporučené příspěvky

Potřebné ingredience :

 

Parkovák určený pro Fábii II

Fábii II nebo Roomstra

Vrtačku s vhodným vrtákem o průměru 26mm (já naměřil přesně 26,3mm)

VAG na reset Gateway (nemusí být vždy potřeba)

aspon jednu pravou ruku (pokud máte dvě levý tak s tím dělat nejde)

nářadí torxy, 10 klíč, plochej šroubovák na vycvakávání plast. trnů, pájku, cín , smrštitelnou termobužírku at to trochu vypadá, plast matky na přichycení jednotky, a plastové nýti na přichycení repráčku,

 

plast nýt - N 038 501 2 2ks

plast. matka - 171 201 969 2ks

 

1/ zkontrolujte zapojení na hnědém konektoru

PIN 1 červeno/ žlutá svorka 30 (stálé napětí) napojí se na pojistku č. 22 v pojistkovém boxu

PIN 2 a 4 repro

PIN 5 oranžovo zelená - CANH-Komfort napojil jsem na centrální jednotku do černé 18ti pinové svorkovnice na PIN č.12 (barva by měla souhlasit)

PIN 6 oranžovo/hnědá - CANL-Komfort - napojil jsem na centrální jednotku do černé 18ti pinové svorkovnice na PIN č. 9 (barva by měla souhlasit)

PIN 9 černo/fialová svorka 15 (spínané napětí) napojí se na pojistku č. 9

PIN 12 hnědá svorka 31 (kostra) napojí se na kostřící bod na nad lampou nebo na konektor zásuvky 12V v kufru

n__ad_.JPG

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...