Přejít na obsah

Vysoky volnobeh


Doporučené příspěvky

Zdravim.mam problem z volnobeznymi otackami.ked nastartujem uplne studeny motor tak ide zhruba na 600 otaciek-ako keby nezapalo sytic,ale cim viac sa motor zohrieva,tym ma vyssie otacky.ked je zohriate na plnu teplotu tak si drzi od 1000 do 1400 otaciek.Zaujmave je,ze obcas klesne na normalnych 800 otaciek,a po 10-30 sekundach z nicoho nic si prida nad 1000 otaciek.

Diagnostika vypisala chybu skr.klapky,ked ju vymazal,tak otacky klesli na 800 a po pridani plynu otacky ostali nad 1000 a chyba sa objavila znova.takto to skusal asi 3-4 krat po sebe.

Klapku som cistil asi 3 krat a to tak ze som ju zhodil dole a tak cistil,vnutri vsetky tie odporove drahy su vycistene,premerany je aj volnobezny kontakt,nanovo zakladne nastavenie,skusal som aj plyn.lanko odpojit,ci to neako nesponuje,ale nic

Kedze sa zda,ze to ma priamy suvis s teplotou,tak som vymenil aj cidlo teploty vody,vycisli som aj cidlo nasavaneho vzduchu ale ziadna zmena...

Ked mi niekto zapne kluc do 1 polohy,tak pocut ako si motorcek nastavi tu klapku

Napada vas nieco,alebo je ta klapka po smrti

Dik

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Co je to za kód motoru ? jaký typ ovládání škrtící klapky máš (elektronickou nebo mechanickou)? Dělalo mi to to samé a byl K.O bovden, popř. zkontrolovat nastavení volnoběhu na bovdenu, neboli když škrtící klapka zaznamená otevřenou škrtící klapku tak vypíná obohacovač, proto nízké otáčky při studeném motoru. Pokud se jedná o elektronickou klapku tak je nejspíš po smrti.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...