Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
ka_r_los

Podběhy - možná tloušťka tlumení

Recommended Posts

Dobrý den pánové,

Chtěl bych vas poprosit, zda nema nekdo prehled o tom, jak je na tom mezera mezi plastovou vlozkou a kovovou casti podbehu.

 

Ptam se kvuli tomu, ze se snazim najit nejvhodnejsi moznost pro tlumeni, soucasny plan je cca 8mm.

Share this post


Link to post

to asi dalo, ale pozor na extrémní vlhkost s veškerým bordelem ze silnice + posypová sůl a hlavně nesmí tam zbytečně nic z toho zůstávat, pak to zahnívá. Zrovna některý partie podběhů docela trpěj na reznutí bodových svárů. Pokud se do toho pustíš, tak doporučuju vyčistit, odmastit, nastříkat barvou a pak zavoskovat

Share this post


Link to post

JJ, Rolba má pravdu, před 14-ti dny jsem zrovna opravoval (svislá) místa bodových svárů, které byly chycené korozí. Obrousil jsem to do čista, odmastil a natřel 3-mi vrstvami wurthu na podvozky+vystříkal dutiny. Takže s tím tlumením bych byl opatrný - jedině místa které nejsou v kontaktu s kastlí.

Share this post


Link to post

Moc děkuju pánové, tohle jsou připomínky k nezaplacení, ikdyž o překryté vrstvou např. gumoasfaltu jsem přemýšlel od začátku.

Koukal jsem do ETKY a našel jsem jedině 3V0 805 696 jakožto materiál nalepený na plast podběhů u Superbu 3, ale bohužel etka mlčí o tom, co to je za materiál, očividně nic toxického, to píšou vždy:)

 

Základní myšlenka byla zatlumit hlavně plast jako zdroj, alubutyl, otevřená pěna, uzavřená pěna a pak to zaizolovat proti vodě, plech podle možností, ale teda zase alubutyl a max uzavřená pěna a zase zastříkat, ale prostorově to vychází asi jen dopředu a dozadu

Share this post


Link to post

odívej se na ahifi.cz čím to tlumí a tím bych to taky vytlumil. 0,8mm se mi zdá zbytečně moc - ty bitumenové pásy vodu nenatahují a tak budou OK. Použít pěnu bych fakt nezkoušel.. Jinak od Octavie II a dál, jakékoliv auo co jsme kupovali nové včetně mýho S2, tak nechat v AS dokud není pěkně a bez deště, zajet do dílen a rovnou nastříkat komplet podvozek i za podběhama a plastama. Pak je 100% jistota. Od doby, kdy jsou na podvozku jen plasty jsou plechy pod nimi neošetřené! jen sem tam stříknuté voskem a to je k ničemu..

 

Share this post


Link to post

Tak jsem zkoumal takže práci ahifi a revilohifi jsem zkouknul a k čemu jsem se dostal...

Pokud se podívám na to jaký materiál používají (parametry +- nastejno) tak tu máme 2mm alubutylu + neopren či jemu podobná pěna s uzavřenými póry. Když jsem si počítal objemovou hmotnost, tak mi to vyšlo na cca 65-78 km/m3 což je v podstatě libovolný syntetický kaučuk pro chladírenství. Co do aukustiky, tak právě pěny s uzavřenými póry nejsou nic moc a jsou nejvhodnější jako tlumiče vybrací, nikoliv tlumení jako takové, proto ta měna s otevřenými póry:)

 

Výsledek? 2mm alubutylu+2-3mm otevřené pěny (to je i molitan) na to 2-3 chladírenské pěny na plošné uzavření a přes to vost nebo gumoasfalt...

Edited by ka_r_los

Share this post


Link to post

Tak a teď mám problém 7/2008 má kobercové podběhy, takže nalepit na to cokoliv je v podstatě nemožné...

 

Který typ je lepší? Koberec nebo plast?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...