Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Mich

Uživatelé
  • Content Count

    1 084
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak sem s tím, rozhodíme sítě pomalu :-)
  2. Už máš Time cenovou představu?
  3. Nene, ty mas spoluucast 5.000 fix, coz ma allianzka dobre udelany. Cenovku mas dobrou, je tam dost velkej skok mezi 5k a 10k. A ta audi je pojistena na cenu bez DPH (1.1m -21%, klidně pošlu) :-)
  4. Teď jsem dělal Q5, 2016, naj. 45.000km na hodnotu 1.1mil za 12.000Kc u Allianz se spoluucasti 10 tis Kc s pojištěním skel na tabulkovou hodnotu. Kdyby někdo chtěl, muzu to taky nakalkulovat :-) u Allianzky vychází dobre, kdyz clovek najede do 15k km rocne a má bonusy. Případně se daji bonusy pretahnout z ICO, RC manzela/manzelky a jeste ideal propojistenost. Hav s GAP zase vychází nejlip u CSOB a lze sjednat na auta do stáří 5 let.
  5. @TomasB než budeš sjednávat pojištění, ozvi se. Určitě ti tam vymyslím pěknou cenovku :-) To se divím. Čtení značek funguje naprosto spolehlivě i na Škodovce. I na dodatečných znackách na stojanu..
  6. Mám právě přístup k ukončeným leasingům a třeba nyní je tam F2 2014, najeto 170k km za 150.000 s DPH. Vybava ambiente. To se posrali v kine. Proto ta reakce ode me, protože leasingovky jsou fakt zidi.
  7. Pokud to ma firma ve vlastnictví tak jo
  8. Na takovou cenu se ani tak samozřejmě nedostaneš :-)
  9. I ten naftový :-)
  10. Nech ho, i palivák a vzduch bude dělat taky v 90k, protože je to napsaný v Elsa :-)
  11. Tempomat nemůže vědět, s jakou razancí kdo začne brzdit a proto prostě brzdí. Jinak já jsem dělal haldex a DSG v 50k km a bylo mi důrazně doporučeno haldex měnit max po 60k km. Že je teď interval 3 roky bez najetí km a po dotazu do několika AS ty haldexy padají jak švestky, protože operáky najedou za 3 roky 100-150k km a to haldex nedá. Přitom výměna oleje i s materiálem komplet v AS vyšlo asi na 1400 :-)
  12. Mým autem nejezdím přes zimu, ale dnes jsem byl. Všude sucho a na jihu 9st C a sluníčko. Tak jsem to nevydržel a jel jsem to honem projet.. od listopadu jsem měl už absťák :-) Záleží, jestli je garáž teplá. Moje ano, tak to dělám takto. Když zazimovávám tak natankuju naftu bez biosrágory s VIFem a jen nad rezervu, ať to na sezónu můžu dorvat do plna čerstvou naftou. Přehustím trochu kola ať se nedělají plošky a napojím auto na mikroprocesorovou nabíječku. Buď se během zimy najde pěkný den jako dnes, nebo raději vůbec nestartuju, kvůli kondenzaci ve výfuku. A jednou za 14 dní auto poposunu o metr kvuli pneu :-) Když jdu projet jako dnes tak alespoň 60km ať se motor a ložiska pěkně promažou
  13. Ten lak byl v topu, to vidíš z té fotky s kanálama. Bylo to rok staré auto. Na opravu jsem to dal do Škodovky a cena laku plus práce a díly 110k čoveče. Hlavně byly drahé ty chrom lišty, jedna za cca 5-6k a je jich na autě požehnaně. Bohužel to nalakovali jak prasata. Potečené hrany, lak se začal přes léto krabatit u antény a tak. Takže jsem ho s obrovskou ztrátou prodal jak už to bývá do Ostravy. Z pána se vyklubal překupník, který auto trochu očesal, stopil doklady o opravě laku, které jsem mu k autu jako důkaz dával. Protože jsem v podstatě neměl jak dokázat, že auto nebylo otočené přes budku, ale bylo poškozené od vandala. No a je to pár let, co jsem mého ex supa viděl jet kolem Avionu v Brně. Sjel jsem za ním, abych se dozvěděl, že majitel zaplatil 60k navíc. A já vůl jsem ho prodával levněji kvůli této události. Fakt jsem byl nasranej..
  14. Ano, člověk přemýšlí, jak udržet stav auta, ale ve finále stejně nic nenadělá. Když kolem půjde idiot, máš stejně smůlu. Takže s novým autem se koupilo ještě jedno auto do města a je to. S mým garážovaným nestojím nikde ani 2 minuty a to je myslím nejlepší prevence.
×
×
  • Create New...