Přejít na obsah

Podběhy - možná tloušťka tlumení


ka_r_los

Doporučené příspěvky

to asi dalo, ale pozor na extrémní vlhkost s veškerým bordelem ze silnice + posypová sůl a hlavně nesmí tam zbytečně nic z toho zůstávat, pak to zahnívá. Zrovna některý partie podběhů docela trpěj na reznutí bodových svárů. Pokud se do toho pustíš, tak doporučuju vyčistit, odmastit, nastříkat barvou a pak zavoskovat

Odkaz ke komentáři

Moc děkuju pánové, tohle jsou připomínky k nezaplacení, ikdyž o překryté vrstvou např. gumoasfaltu jsem přemýšlel od začátku.

Koukal jsem do ETKY a našel jsem jedině 3V0 805 696 jakožto materiál nalepený na plast podběhů u Superbu 3, ale bohužel etka mlčí o tom, co to je za materiál, očividně nic toxického, to píšou vždy:)

 

Základní myšlenka byla zatlumit hlavně plast jako zdroj, alubutyl, otevřená pěna, uzavřená pěna a pak to zaizolovat proti vodě, plech podle možností, ale teda zase alubutyl a max uzavřená pěna a zase zastříkat, ale prostorově to vychází asi jen dopředu a dozadu

Odkaz ke komentáři

odívej se na ahifi.cz čím to tlumí a tím bych to taky vytlumil. 0,8mm se mi zdá zbytečně moc - ty bitumenové pásy vodu nenatahují a tak budou OK. Použít pěnu bych fakt nezkoušel.. Jinak od Octavie II a dál, jakékoliv auo co jsme kupovali nové včetně mýho S2, tak nechat v AS dokud není pěkně a bez deště, zajet do dílen a rovnou nastříkat komplet podvozek i za podběhama a plastama. Pak je 100% jistota. Od doby, kdy jsou na podvozku jen plasty jsou plechy pod nimi neošetřené! jen sem tam stříknuté voskem a to je k ničemu..

 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem zkoumal takže práci ahifi a revilohifi jsem zkouknul a k čemu jsem se dostal...

Pokud se podívám na to jaký materiál používají (parametry +- nastejno) tak tu máme 2mm alubutylu + neopren či jemu podobná pěna s uzavřenými póry. Když jsem si počítal objemovou hmotnost, tak mi to vyšlo na cca 65-78 km/m3 což je v podstatě libovolný syntetický kaučuk pro chladírenství. Co do aukustiky, tak právě pěny s uzavřenými póry nejsou nic moc a jsou nejvhodnější jako tlumiče vybrací, nikoliv tlumení jako takové, proto ta měna s otevřenými póry:)

 

Výsledek? 2mm alubutylu+2-3mm otevřené pěny (to je i molitan) na to 2-3 chladírenské pěny na plošné uzavření a přes to vost nebo gumoasfalt...

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...