Přejít na obsah

Hluk pri zataceni vlevo


david.ch

Doporučené příspěvky

Dobry den,prosim o radu. Pri zataceni vlevo mi od praveho kola vychazi takovy podivny pazvuk, prirovnal bych to hluku a tupemu bouchani. Pri pridavani plynu je hluk silnejsi. S autem jsem byl jiz nekolikrat v servisu a zatim se jim nepodarilo prijit na to, cim by to mohlo byt. Loziska jsou vymeneny a ty jsou pry v poradku. Jiny servis vycistil brzdy, pry to delali brzdy. A bohuzel, brzdy to nebyly. Nemate tip na co se zamerit? Nechci davat auto spravovat formou pokus omyl, nasypat hromadu penez do vymenovani dilu, dokud se na to neprijde. Pripadne tip na nejakeho sikovneho automechanika ci servis na Pribramsku nebo Plzensku?

Odkaz ke komentáři

Já mám problém s pravým homokineťákem. Projevy nejvíc při rozjezdech s vytočenýma kolama doleva. Než bouchání, tak spíš cvakání, lupání. Už asi měsíc se nemůžu dokopat do servisu a pokouším to... alespoň se snažím nezabírat v rejdu nebo jen piánko...doufám, že se do opravy dokopu včas...

 

Když to začlo, tak jsem na první pohled nic nepozoroval na manžetě, která když je prasklá tak je to skoro na tuty, že to odskákal kloub. Vypadala ok. Ale asi po týdnu jsem na ni koukal znova a fakt prasklá! Akorát u Fava jsem to měl jasně viditelné uprostřed na největším obvodu, kdežto teď je to na kraji hned za sponou na poloose - prozradil to vyleštěný pruh na té hřídeli jak se to natahovalo-stahovalo jako harmonika...

Odkaz ke komentáři

Tak auto mam zpatky ze servisu. Vymeneny lozisko, vycistene zadni brzdy a predelany uchyty vyfuku. Ze smesice ruznych pazvuku zustalo pouze tupe bouchani pri jizde s rejdem vlevo. Vsechno je udajne v poradku. S tim mirnym pravidelnym bouchanim si nevedeli rady. Mozna to pry muze delat diferak. Kazdopadne zkusim pri ceste z prace nahrat ten zvuk pri jizde po kruhaci kolem dokola.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dobry den,prosim o radu. Pri zataceni vlevo mi od praveho kola vychazi takovy podivny pazvuk, prirovnal bych to hluku a tupemu bouchani. Pri pridavani plynu je hluk silnejsi. S autem jsem byl jiz nekolikrat v servisu a zatim se jim nepodarilo prijit na to, cim by to mohlo byt. Loziska jsou vymeneny a ty jsou pry v poradku. Jiny servis vycistil brzdy, pry to delali brzdy. A bohuzel, brzdy to nebyly. Nemate tip na co se zamerit? Nechci davat auto spravovat formou pokus omyl, nasypat hromadu penez do vymenovani dilu, dokud se na to neprijde. Pripadne tip na nejakeho sikovneho automechanika ci servis na Pribramsku nebo Plzensku?

Na 99% je potrebne vymeniť homokyneticky klb .

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak jsem to do servisu kupodivu stihl dát dřív než se homokineťák totálně podělal. Ještě jsem si předtím pohrával s myšlenkou nakoupit a vyměnit po nastudování sám...ale po servisu jsem si děkoval, že jsem do toho nešel - nemohli to zaboha povolit. Ono teoreticky vše vypadá ok, zvlášť pokud to je novější auto, nebo se to relativně nedávno dělalo. Jak to je roky a statisíce km netknutý tak nastává realita, kterou běžný samodomo mechanik jako já už nemusí zvládat (techniky jako jsou nahřívání, navařování, speciální stahování atd.).

 

Tak snad teď zase nějaký ten stotisíc km dám (s přední nápravou) v klidu... :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...