Přejít na obsah

Vibrace motoru při rozjíždění


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

 

jsem tu na fóru nový, ale rád bych hned využil příležitosti a na něco se zeptal. Koupil jsem OII, 2008, cca 175 tis. najeto, 1.9 TDI PD, manuální 5-stupeň, chip na 100 kW.

 

Vše se mi jeví zatím jako v pořádku, ale jedna drobnost mě malinko zneklidňuje (obzvlášť po přečetení desítek vláken o dvojhmotovém setrvačníku). Při rozjížení, když pouštím spojku, tak zabírá už od podlahy a její chod je poměrně krátký (na pedálu odhadem 4–5 cm). Když se rozjíždím bez plynu, tak v první fázi než se auto dá mírně do pohybu, tak cítím poměrně velké vibrace motoru (ale auto nijak neškube ani necuká dopředu). Otáčky při tom neklesnou pod volnobežných 900 a v momentě, kdy je už auto v pohybu, tak vibrace přestanou a zbytek rozjezdu je hladký.

 

Při rozjíždění s plynem (cca 1200 ot.) je všechno v pohodě. Stejně tak při jízdě jde vše plynule (řazení, chod motoru při vyšších otáčkách atd.)

 

Je to jen moje paranoia, nebo je to chování nestandardní a může se jednat o lamelu spojky, seřízení vstřiků nebo tu dvojhmotu?

 

Díky za názory.

Odkaz ke komentáři

U mě toto normál...když se rozjíždím jen přes spojku, tak se chudák celá rozvibruje....proto to nedělám a dvojhmotě se to nelíbí. když se rozjíždím pouštěním spojky a přidáním plynu tak se hladce rozjede. A to jsem setrvák se spojkou měnil v 240tis.

Jinak taky jsem řešil tu spojku, stejně jako tobě mě zabírá hned dole, někdo říká, že je to v pohodě, mechanik ze Seatu v Brně mě řekl, že je to špatně. Takže nevím. Podle mě rozjezd bez plynu je týrání :pest:

Odkaz ke komentáři
U mě toto normál...když se rozjíždím jen přes spojku, tak se chudák celá rozvibruje....proto to nedělám a dvojhmotě se to nelíbí. když se rozjíždím pouštěním spojky a přidáním plynu tak se hladce rozjede. A to jsem setrvák se spojkou měnil v 240tis.

Jinak taky jsem řešil tu spojku, stejně jako tobě mě zabírá hned dole, někdo říká, že je to v pohodě, mechanik ze Seatu v Brně mě řekl, že je to špatně. Takže nevím. Podle mě rozjezd bez plynu je týrání :pest:

Diky za nazor. Jsem o trochu klidnejsi :-).

 

Odesláno z mého Lenovo P1a42 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...