Přejít na obsah

Problém amundsen


Doporučené příspěvky

Ahojte... rad by som sa poradil ohladne mojej octavie 2 predfacelift 2006... dufam ze to tu este nebolo ale hladal som a nenasiel som nic... menil som radio stream za amundsen (nie plus)... vymenil som gateway za 1K0907530AA... cakal som ze sa tym vyriesi problem ohladne vybijania baterky... akurat nastal problem ze radio castokrat samo od seba zacne akoby nacitavat mechanika a niekedy potom aj blikne... nestretol sa uz niekto s niecim podobnym ?? Dalsia vec co by som sa rad opytal... mam tam dorabane predne aj zadne original predfl senzory RJ 1Z0919283C... OPS na streame isla... myslel som si ze vymenou rj parkovacich senzorov a zmenou pinov canu v kabelazi to dostanem na amundsen... no nestalo sa tak prave naopak... ked mi to robili prepinovali presne podla zapojenia fl kabelaze a jednotka bola tiez z fl 1Z0919475E tak sa stalo ze auto ked sa isla kodovat jendotka spustilo naplno ventilator chladenia a vypisalo chyby ABS aj ASR... co by to mohlo byt ? je nejaka moznost dostat predfl senzory na amundsen s tou GW ??? A dotretice problem mimo amundsen ale nechcem zakladat 10 tem... skusali mi tiez dokodovat coming home a leaving home... mam maxidot... pekne mi tieto moznosti zobrazilo zastavil som sekundy... a zase raz nic... leaving home ide normalne po odomknuti svieti na polohe vypinaca 0.... ale ja skor potrebujem presne opacne a teda coming home... nastavim v maxidote cas a nejde... nemam dazdovy/svetelny senzor a teda ani auto funkciu... skusal som uz vsetko co som nasiel... nechal som pustene dialkove... blikol som dialkovymi... nechal som vypinac svetie na vsetkych polohach a stale nic... robil mi to clovek co sa tomu rozumie a urobil uz XY octavii... len moja je vynimka a uz nevieme co s tym... ak niekto vie poradte prosim :) Dakujem

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...