Přejít na obsah

Výměna cívek AGU na AUQ


Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

 

Potřeboval bych poradit v podstatě s tím samým, mám agu a chtěl bych se zbavit orig cívek a modulu na filtrboxu a dat z tfsi jen nemůžu najít jak to správně přepojit. Vím že IE dělá redukce ale nechce se mi za to dát 7tis nebo kolik.. 

Našel jsem jen nějaké zjednodušené schéma zapalování kdy z řj 70,71,77,78 de do modulu, pak dal do každé cívky, pak jednotlivě ke každé kostra a spínaný + od spinacky (aspoň tak to bylo kreslené) ale to bylo pro agu a stejně nebyly očíslované piny takže nevím který kam..

A jak je to u cívek se čtyřmi piny? Co je tam navíc? Co sem viděl podle foto toho svazku od IE tak to stejně jenom rozboci ze tří pinů na čtyři? A místo modulu na airboxu jen krátký propoj..

Na jiném schématu toho modulu na filtrboxu bylo na vstupu 5 pinů a na výstupu 4piny, s tím že in 1=out 1, in 2=out 2, in 3 GND, in 4=out 3, in 5=out 4.. místo toho mají IE krátký propoj tak bych chápal že propoji vstupy a výstupy a GND vynechají, ale jestli je to pravda? 

Poradíte? Neřešil to už někdo? Už sem z toho zoufalej 😁

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...