Přejít na obsah

Nebrzdí - po zaslepení ventilu n18 brzdí.


kuk

Doporučené příspěvky

Ahoj všem, mám problém mám OC 1 66kw 1.9TDi alh r. v. 2000 model 2001. Mám problém s brzdama. Auto brzdí bez posilovače tak jsem dostal radu abych zaslepil ventil n18. Mezi ventilem a egrem (jako když se zaslepí egr) přestřihnul jsem tedy hadicku a zaslepil je z obou stran šroubem. A hle auto brzdí jak o život. Koupil jsem tedy nový ventil n18 zapojil a opět to nebrzdí. Vyměnil jsem všechny hadičky ani to nepomohlo. Prosím o radu kde může být problém?

 

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Děkuju, je to tak, membrána je praská. Zjistil sem to testem tak že jsem nasadil hadicku na egr a na druhou stranu hadičky jsem dal injekční stříkačku a nasával a tlačil vzduch. V obou případech absolutně bez jakéhokoliv odporu. Nechal jsem si udělat záslepky pod egr a na motor. Vyndal trubku a auto jede úplně super "Jako by to byl benzin". Bohužel ta membrána se nedá demontovat a já kupovat nový egr nechci za 3500 Kč. Z vrakoviště se mi to taky nechce abych dal 1500 a za půl roku zjistil že je to zase poražený. Každopádně problém vyřešen.

 

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...