Přejít na obsah

2.0 TDi BMM utržený motor


Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

rád bych se poradil se zkušenějšími kolegy s následující situací. Mám Octavii II, combi, 4x4, rv 2006, která byla lehce ťuknutá na předek (lehce pomačkaný nárazník, nedobržděno cca ve 40 km/h), chlaič i klima v pohodě, auto pojízdné, od nehody najeto cca 500 km. Odveženo do servisu, kde měli opravit ten nabouraný nárazník (výměna nárazníku, jednoho světla, parkovací senzory a vzpěra nárazníku). A teď to hlavní, když jsme odjížděl ze servisu, tak auto vydávalo kovový zvuk,vždy při rozjezdu nebo brždění motorem. Tak jsem se tam fofrem vrátil, chvíli jsme po tom lezli až jsme zjistili, že je utržený motor, vyšroubované šrouby a utržené držáky na bloku motoru.

 

Potřeboval bych pomoct vypátrat, jak se to mohlo stát. Když šlo auto do servisu, tak motor byl ok. Auto bylo cca před rokem na výměně rozvodů, před 3 měsíci na výměně spojky s dvouhmotou, a cca před dvěma měsíci na kontrole a doplnění klimatizace. Je možné, že se při některém z těch servisních úkonů ty šrouby povolily? Nebo může to být důsledek té nehody?

 

Předem díky za názory.

post-40548-0-59222500-1509224226_thumb.jpeg

post-40548-0-66625300-1509224251_thumb.jpeg

post-40548-0-53135800-1509224271_thumb.jpeg

post-40548-0-10044100-1509224299_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...